Ons elektronisch declaratiesysteem.quote:
Het gaat om bonnen die verstrekt worden aan de Veteranen om te eten in het "Veteranen dorp" op het Malieveld.quote:
Als het niet geregeld kan worden, betaal ik die bonnen wel daar ter plekkequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het gaat om bonnen die verstrekt worden aan de Veteranen om te eten in het "Veteranen dorp" op het Malieveld.
Voedselbonnen voor in het "dorp" zijn niet ter plaatse te koop.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als het niet geregeld kan worden, betaal ik die bonnen wel daar ter plekke
Dat wist ik dus ook niet, voor mij de eerste keerquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voedselbonnen voor in het "dorp" zijn niet ter plaatse te koop.
Ik zou net zeggen, die ligt al een tijdje onder de grond.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
Ik mis de echte Kees Koning eigenlijk wel.
Hehe, en dan een pot lood-menie over die tronies heengooienquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
Ik mis de echte Kees Koning eigenlijk wel.
Kees Koning is voorzitter VOMI Zuid Holland Zuid.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zou net zeggen, die ligt al een tijdje onder de grond.
Dan maar Haagse Kapsalon?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voedselbonnen voor in het "dorp" zijn niet ter plaatse te koop.
Ik denk niet dat ze dat hebben op het Malieveld.quote:
Het maakt schijnbaar heel wat dorstige tongen los: ‘Waar kan ik die whisky krijgen ?‘ ( krijgen?!) .’ En hoe zit het met dat bekertje ?’quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:47 schreef rubje het volgende:
Yo troopers...moi is er weer,vers terug vd vakantie met ut vrouwtje
![]()
heb net ff wat zitten terug lezen in de vorige topics die waren onstaat gedurende mijn afwezigheid en het is wel stil geworden de laatste tijd in de sc,of heb ik het mis?
[..]
zo! komt er 1 ff binnen!ik wist niet dat commandos zo goed betaalt werden dat ze zich een cohiba konden veroorloven.
En roken is toch slecht voor je lichamelijk/geestelijk gestel of mis ik nou iets? Of mag je gewoon roken als je bij de commandos zit?
![]()
opvolgend: kunnen wij als simpele zielen als wij die fles ook willen deze krijgen met dat bekertje en zoja,wat kost het en waar te bestellen? Of is het alleen voor commandos?
quote:
Schuin achter het provincie huis welquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat hebben op het Malieveld.
Jij bent gewoon jaloers dat Stalin je voor was.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:37 schreef Lotusss het volgende:
... en Stalin wentelt zich ondertussen weer heerlijk in de vieze pendek van een douchende ErwinRommel...![]()
![]()
hooi!quote:
Hoi Maitje!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:42 schreef Maitje het volgende:
Haai!
Wat een mooi weer vandaag zeg! Was druk op het werk, vervelende mensen, had nog een dief gepakt
. Straks ff met mijn zus hardlopen.. Als het wat koeler is
Nee hoor, ik ga liever in ER's schone onderbroeken rommelenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:38 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat Stalin je voor was.
Een dief gepakt, toe maar... vertel vertel !!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:42 schreef Maitje het volgende:
Haai!
Wat een mooi weer vandaag zeg! Was druk op het werk, vervelende mensen, had nog een dief gepakt
. Straks ff met mijn zus hardlopen.. Als het wat koeler is
Lezen, braamyo, lezen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Een dief gepakt, toe maar... vertel vertel !!!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Net ff de hele topic doorgescrolled maar niks gezien...
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:44 schreef Maitje het volgende:
@Jankaa
Straks vertel het je, batterij is op
Beloofd..quote:
Uhm... duh!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, de bami ff aangebakken. Bami uit blik, van het merk Kung Fu![]()
Gewoon uit nieuwschierigheid gekocht, hoe het smaakt. Er zit kraak noch smaak aan
En jij klaagt over Kapsalon!?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, de bami ff aangebakken. Bami uit blik, van het merk Kung Fu![]()
Gewoon uit nieuwschierigheid gekocht, hoe het smaakt. Er zit kraak noch smaak aan
Ik schaam mij heel erg voor het werk wat ik doe.. en ik weet dat er meer dat doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:53 schreef Cobra4 het volgende:
Meisjes achter de kassa zijn heul niet simpel!
Waarom zou je je daar voor schamen?! Ieder werk is belangrijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik schaam mij heel erg voor het werk wat ik doe.. en ik weet dat er meer dat doen.
Waarom? Ik heb me er ook nooit voor geschaamd, vond het gezellig werk!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik schaam mij heel erg voor het werk wat ik doe.. en ik weet dat er meer dat doen.
Tuurlijk is elk werk belangrijk. Maar het is zo verrekte simpel om te doen..quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:54 schreef EllaN het volgende:
[..]
Waarom zou je je daar voor schamen?! Ieder werk is belangrijk.
Je hebt veel contact met mensen, dat is zeker leuk en gezellig. Maar ik vind het zo.. hoe zeg je dat.. naja simpel werk dus..quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb me er ook nooit voor geschaamd, vond het gezellig werk!
Simpel is fijn... lekker praatje maken met de vaste klanten en collega's, en je even nergens druk om maken. Moeilijk werk doe je maar tijdens je studiequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tuurlijk is elk werk belangrijk. Maar het is zo verrekte simpel om te doen..
[..]
Je hebt veel contact met mensen, dat is zeker leuk en gezellig. Maar ik vind het zo.. hoe zeg je dat.. naja simpel werk dus..weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.
Haha.. ach ja.. ik zie het nu zo eenmaal..quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:58 schreef Lotusss het volgende:
Ik zit al op 16616 posts!
[..]
Simpel is fijn... lekker praatje maken met de vaste klanten en collega's, en je even nergens druk om maken. Moeilijk werk doe je maar tijdens je studie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |