quote:
Op dinsdag 19 april 2011 15:47 schreef rubje het volgende:Yo troopers

...moi is er weer,vers terug vd vakantie met ut vrouwtje
heb net ff wat zitten terug lezen in de vorige topics die waren onstaat gedurende mijn afwezigheid en het is wel stil geworden de laatste tijd in de sc,of heb ik het mis?

[..]
zo! komt er 1 ff binnen!

ik wist niet dat commandos zo goed betaalt werden dat ze zich een cohiba konden veroorloven.

En roken is toch slecht voor je lichamelijk/geestelijk gestel of mis ik nou iets? Of mag je gewoon roken als je bij de commandos zit?
opvolgend: kunnen wij als simpele zielen als wij die fles ook willen deze krijgen met dat bekertje en zoja,wat kost het en waar te bestellen? Of is het alleen voor commandos?

Het maakt schijnbaar heel wat dorstige tongen los: ‘Waar kan ik die whisky krijgen ?‘ ( krijgen?!) .’ En hoe zit het met dat bekertje ?’
De whisky
De betreffende whisky wordt bij speciale gelegenheden bij en door het Korps uitgeschonken aan aanwezigen, o.a. bij beëdigingen, bevorderingen en de Commando Contact Borrel. Een ieder, die zelf ook aan dat merk wil, moet dus de gang naar een goede slijterij maken. U kunt die whisky dus niet kopen van of ophalen bij het Korps, zoals sommige enthousiastelingen veronderstellen!
Het bekertje
Ten aanzien van het bekertje is in de vergadering van De Commandostichting met de COV’en van afgelopen dinsdag 22 maart het volgende afgesproken: Belangstellenden kunnen hun bestelling plaatsen bij de COV in hun regio, ongeacht of zij daar lid zijn of niet. Dat lid worden kan dan altijd nog!
Leden van de verschillende commissies doen hun opgave bij de voorzitter/secretaris van hun commissie. Laten we bij dezen afspreken, dat de opgave van de gewenste aantallen per COV en commissie uiterlijk eind mei bij de secretaris van De Commandostichting wordt ingediend. De prijs per bekertje is nog niet definitief vastgesteld -hangt af van het uiteindelijke totaal- maar zal waarschijnlijk liggen tussen de 10 en 15 Euro.
Bron: Secretaris Commandostichting
Dussssss: je moet wel actief dienend commando of oud-commando zijn
There is no 'I' in TEAM and life is way to short for only dreaming... So live it to the MAX! FOR THOSE WHO UNDERSTAND WHAT YOU DO, NO EXPLANATION IS NECESSARY. FOR THOSE WHO DON’T, NONE IS POSSIBLE.
http://www.dutchdefencepress.com