quote:
Beloofd..

Het is dit keer niet extreem spannend jammer genoeg..

Ik kwam terug van pauze om 13.15u en mijn collega M. vertelde dat een vrouw haar kar achter de info balie had gezet. Echter zaten er 5 lange bossen rozen in en een ecotas van de appie. Maar, mijn collega M. had alleen maar met die mevrouw 2 bossen rozen afgerekend. Daarna was mevrouw de winkel ingegaan, en was haar bonuskaart kwijt en daarna was ze ineens weg en had ze de kar bij ons geparkeerd.
Vreemd, ik ben gaan vragen aan de cassiéres of zij 3 bossen rozen met iemand hadden afgerekend maar niemand had dat.
Daarna ben ik het gaan zoeken in de computer, wij kunnen namelijk bonnen terug halen van 2 weken geleden. Ook daar kon ik deze bossen rozen niet terug vinden.
Kortom, de bossen waren niet afgerekend, dus ze kreeg ze niet meer.
Uiteindelijk, 15.15 uur ik wil net pauze houden komt mevrouw aankakken en pakt zonder te zeggen de kar. Ik sta er bij en spreek mevrouw aan. "heeft u een bon van deze kar"?
Nee, dat had ze niet. Dus ik netjes verteld dat wij de 3 bossen rozen niet terug konden vinden, dus niet betaald waren en ze die dus niet mee kreeg, en de ecotas was ook niet betaald.
Mevrouw werd woest!!

.
'Opeens'!! Was ze jarig en moest ze op visite bij mensen, en bla bla bla. En ze had hier geen tijd voor en ze kwam morgen wel terug.
Dus ik zeg, "u kunt wel boos gaan doen, maar ik ga nu mijn baas erbij halen, want dit kan natuurlijk niet zomaar". Nog kwaaier, wilde ze weg lopen. Dus ik zeg haar, u blijft nu staan want er komt iemand van de leiding (ik mag en kan dat namelijk zelf niet verder oplossen) en daar gaat u nu mee praten.
Had ze niets mee te maken, op dat moment kwam gelukkig mijn teamleider en die heeft ook gezegd dat ze het niet mee kreeg, mevrouw vertelde overigens ook tegen mijn teamleider dat ze haast had, alleen toen had ze weer een ander smoesje. Der ecotasje heeft ze nog meegekregen, maar ze was woest! En morgen kwam ze wel terug

.
Grappig, wij zijn niet achterlijk natuurlijk ondanks dat we simpele meisjes achter de kassa zijn. Mensen kunnen er zoals deze vrouw nog zo onschuldig uitzien, maar vertrouwen doet ik ze niet meer. Het is al vaker gebeurd, dat mensen iets niet betaalde, 4 uur wachtte totdat de andere mensen zijn afgelost zodat de volgende groep niet weet dat de kar niet betaald is.
Dus, zo spectaculair was het eigenlijk niet..