Schamen!? Werk is werk. En iedereen heeft elk werkend persoon nodig. Een kassa meisje net zo hard al meneer de stratenmaker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik schaam mij heel erg voor het werk wat ik doe.. en ik weet dat er meer dat doen.
Ik ben mod en ik VETO jouw mening!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kapsalons dienen met onmiddelijke ingang verboden te worden! Hoe verzinnen ze het...
49906quote:
Ik heb wel ergere baantjes gehad.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik schaam mij heel erg voor het werk wat ik doe.. en ik weet dat er meer dat doen.
Ach, het kan nog veel erger. Je zou ook bij de McDonald's kunnen werken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik steun de mod in deze.quote:
Dat zei ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schamen!? Werk is werk. En iedereen heeft elk werkend persoon nodig. Een kassa meisje net zo hard al meneer de stratenmaker.
Hoe komen jullie aan dat gevoel?
Juist!!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kapsalons dienen met onmiddelijke ingang verboden te worden! Hoe verzinnen ze het...
Ja, iedereen is nodig, zo ook het kassameisjequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schamen!? Werk is werk. En iedereen heeft elk werkend persoon nodig. Een kassa meisje net zo hard al meneer de stratenmaker.
Hoe komen jullie aan dat gevoel?
Ik had op 8 april j.l. Al 99,99% zekerheid.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:05 schreef Sloggi het volgende:
Cobra, wanneer weet je meer over je toekomst bij Defensie, of er nog opties zijn om iets anders te gaan doen?
Meer dan bijvoorbeeld de tankers? Jouw werk is te specifiek?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had op 8 april j.l. Al 99,99% zekerheid.
Niet voor schamen, zonder die kassadames geen supermarktquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik weet vanaf vandaag dat mijn functie straks niet meer bestaat. Maar dat zegt weer niets, voor hetzelfde zit ik straks op een andere stoel hetzelfde werk te doen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:05 schreef Sloggi het volgende:
Cobra, wanneer weet je meer over je toekomst bij Defensie, of er nog opties zijn om iets anders te gaan doen?
Jeetje dat is lelijk...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet vanaf vandaag dat mijn functie straks niet meer bestaat. Maar dat zegt weer niets, voor hetzelfde zit ik straks op een andere stoel hetzelfde werk te doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Je bent begin 20. Je bent nog lang niet waar je gaat zijn. Je hebt toch nog perspectieven enzo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:06 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, iedereen is nodig, zo ook het kassameisje.
Hoe ik op dat gevoel kom.. ik heb er altijd een bijbaantje gehad en ging er van uit dat ik na mijn studie er noooooit meer terug zou keren.. Ik denk dat vanuit daar het gevoel is ontstaan.
En daarbij vind ik dat je trots moet kunnen zijn op je werk. Als ik jou vraag wat voor werk je doet, zal je met een blij gezicht vertellen dat je militair bent en bij de Klu werkt.
Kom ik.. " bij de appie" ...Snap je?
Nou, het is idd de bedoeling dat ik ik in augustus daar weg ben..quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:09 schreef EllaN het volgende:
[..]
Je bent begin 20. Je bent nog lang niet waar je gaat zijn. Je hebt toch nog perspectieven enzo?
Lekker vaag dus weer, zoals meestal. Op zoek naar iets anders of blijf je ondanks alles het liefst bij de baas?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet vanaf vandaag dat mijn functie straks niet meer bestaat. Maar dat zegt weer niets, voor hetzelfde zit ik straks op een andere stoel hetzelfde werk te doen...
Nou danquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, het is idd de bedoeling dat ik ik in augustus daar weg ben..
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jeetje dat is lelijk...Nou AchJa, pruik op, beetje lippenstift en gaaaaaaaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Idd!quote:
Blij? Heb je de laatste weken het nieuws niet kunnen volgen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:06 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, iedereen is nodig, zo ook het kassameisje.
Hoe ik op dat gevoel kom.. ik heb er altijd een bijbaantje gehad en ging er van uit dat ik na mijn studie er noooooit meer terug zou keren.. Ik denk dat vanuit daar het gevoel is ontstaan.
En daarbij vind ik dat je trots moet kunnen zijn op je werk. Als ik jou vraag wat voor werk je doet, zal je met een blij gezicht vertellen dat je militair bent en bij de Klu werkt.
Kom ik.. " bij de appie" ...Snap je?
Ja daaromquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:11 schreef EllaN het volgende:
[..]
Nou dan.
Zelfs als je 60 bent en je werkt er nog, zelfs dan hoef je je niet te schamen, maar als het er aan ligt dat het niet in de lijn van jouw verwachtingen lag: je toekomst ligt nog open.
Ja, ik snap het wel dat elk werk belangrijk is.. tuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blij? Heb je de laatste weken het nieuws niet kunnen volgen?
Wat ik bedoel: het boeit mij echt niks wat voor werk iemand doet. Iedere werkende is belangrijk in deze maatschappij. Herr Doctor kan niet zonder de loodgieter, een agent moet lopen als de stratenmaker zijn werk niet hedft gedaan en ik heb geen shag als dat "kassa meisje" mij niet helpt.
Ik maak me niet zo druk, aangezien we er een heel takenpakket bij krijgen. En bij de KL is het toch policy om om de 2 a 3 jaar te wisselen van functie.quote:
quote:Wat schuift dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |