quote:Op maandag 18 april 2011 17:19 schreef bladerdeegroller het volgende:
Ik vind flip een beetje op Mama-Jo lijken.. Of ben ik de enige met die gedachte?
Om 'm te straffen?quote:Op maandag 18 april 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
Waarom zit de hond eigenlijk in de bench?
Goeie vraag. Hij heeft in huis geplast, dus ziet hij het nu als een straf om in de bench te zitten. Wat een idioten daar.quote:Op maandag 18 april 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
Waarom zit de hond eigenlijk in de bench?
Mama Jo is een inktvis zit overal met haar tentakels bij!!quote:
lekker fris zeg! die hond moet toch allang zindelijk zijn? laten ze hem niet meer uit op vaste tijden nu opeens?quote:
Nope.. hij is neit zingelijk dat is hun taakquote:Op maandag 18 april 2011 17:23 schreef Stability het volgende:
[..]
lekker fris zeg! die hond moet toch allang zindelijk zijn? laten ze hem niet meer uit op vaste tijden nu opeens?
Nou ja.quote:Op maandag 18 april 2011 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeie vraag. Hij heeft in huis geplast, dus ziet hij het nu als een straf om in de bench te zitten. Wat een idioten daar.
ja dat hadden ze in het asiel moeten regelen.quote:Op maandag 18 april 2011 17:23 schreef Stability het volgende:
[..]
lekker fris zeg! die hond moet toch allang zindelijk zijn? laten ze hem niet meer uit op vaste tijden nu opeens?
Stomste wat je kunt doen. De bench zou een plaats van veiligheid moeten zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 17:23 schreef Tamaartje het volgende:
Ik snap ook echt niet dat ze hem straffen door in de bench te doen
ja dat bedoel ik . laten ze hem niet meer uit op vaste tijden?quote:Op maandag 18 april 2011 17:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope.. hij is neit zingelijk dat is hun taak
ja hij lijkt nu indd op jo's moeder...straks gaat jo nog jankenquote:
flip heeft nu ook een klei kopquote:Op maandag 18 april 2011 17:26 schreef Stability het volgende:
[..]
ja hij lijkt nu indd op jo's moeder...straks gaat jo nog janken
Ik vind het ook geen manier van straffen, maar dat zal wel aan ons liggenquote:Op maandag 18 april 2011 17:25 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik . laten ze hem niet meer uit op vaste tijden?
dit is toch zielig? en dan voor straf in de bench...straks durft ie niet eens meer te poepen, en krijgt ie verstoppingen, die hond moet er gewoon uit
ja dat heeft ie zeker...ik zeg homofielip nuquote:
ja precies...quote:Op maandag 18 april 2011 17:26 schreef shomila het volgende:
Die hond hoeft toch alleen in de benche als je weggaat of gaat slapen.
Belachelijk dit zeg.
ja ik snap niet dat stemmetje er niks van zegt hoor, echt zieligquote:Op maandag 18 april 2011 17:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen manier van straffen, maar dat zal wel aan ons liggen
quote:Op maandag 18 april 2011 17:27 schreef Mylene het volgende:
Is NowLive nog geen actie gestart voor de hond? Dierenbescherming gebeld?
quote:Op maandag 18 april 2011 17:27 schreef Mylene het volgende:
Is NowLive nog geen actie gestart voor de hond? Dierenbescherming gebeld?
"Moet je straks je zender af doen en dan kijken wat de stem zegt"quote:
HAHAHAHAHAHAH zo ik heb erom gelachenquote:Op maandag 18 april 2011 17:29 schreef Darakka het volgende:
[..]
"Moet je straks je zender af doen en dan kijken wat de stem zegt"
misschien van de heaumeaubakvisjes?quote:Op maandag 18 april 2011 17:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Denkt ie nou echt dat ie hierdoor meer stemmen krijgt van die bakvissen die hem leuk vinden?
ja dat denkt iequote:Op maandag 18 april 2011 17:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Denkt ie nou echt dat ie hierdoor meer stemmen krijgt van die bakvissen die hem leuk vinden?
Al die metromannetjes bedoel jequote:Op maandag 18 april 2011 17:31 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien van de heameaubakvisjes?
ik denk ( hoop ) dat mijn dochter meteen afhaakquote:Op maandag 18 april 2011 17:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Ja vraag het der is..quote:Op maandag 18 april 2011 17:32 schreef suksan het volgende:
[..]
ik denk ( hoop ) dat mijn dochter meteen afhaak
Is dit echt waar?????quote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef meneertje1972 het volgende:
KARIM OF SERVIO
Stem: Bewoners het is de week van de verbroedering. Daarom moeten jullie unaniem kiezen, alleen dan komt Karim terug. Kiezen jullie voor Karim of Servio? Kiezen jullie voor Servio dan verdubbelt Secret Story jullie kluisinhoud. Kiezen jullie voor Karim dan halveert Secret Story jullie kluisinhoud.
Jullie krijgen nu 2 minuten de tijd om unaniem tot een keuze te komen.
Alles voor de kijkcijfers hè?quote:Op maandag 18 april 2011 17:33 schreef Verity het volgende:
Ik vind het wel sportief dat Phil dit doet
Ik vind het maar engquote:
yepsquote:Op maandag 18 april 2011 17:34 schreef Mylene het volgende:
Philip is mooier als travestiet dan Servio.
Nog verbaasder? Die gezichtsuitdrukking is toch permanent in haar voorhoofd gespoten?quote:Op maandag 18 april 2011 17:34 schreef Lutte het volgende:
En Jo's botoxhoofd doet al bijna een uur haar best om verbaasd te kijken.
Ja, echt veel geloofwaardiger. Hij heeft er ook zo'n goede gladde kop voor.quote:Op maandag 18 april 2011 17:34 schreef Mylene het volgende:
Philip is mooier als travestiet dan Servio.
Ik ook, maar dat ter zijde.quote:
lijkt een heeeeeel klein beetje, als je je ogen bijna dichtknijpt, op christina applegate....quote:
Wie is u? En wat doet u hier?quote:
Djoon.quote:
Helaas zal niet mogelijk zijnquote:Op maandag 18 april 2011 17:37 schreef Sjalalamantha het volgende:
Laura zegt net: Ik wil ook zo mooi zijn...
Lig ziek op de bank en vrouwlief kijkt de streams nog welquote:
Ik vind dat hij dit doet heel stoer! Hij gaat er toch niet voor eeuwig mee rondlopen. Super knap dat je dit aandurftquote:Op maandag 18 april 2011 17:37 schreef Stability het volgende:
ooooooooo wat ben ik blij dat ik van stoere echte mannen hou ipv zoiets als dit....omg ik zou gek worden
Doe mij Geer maar. Die past voor dit soort onzin.quote:Op maandag 18 april 2011 17:37 schreef Stability het volgende:
ooooooooo wat ben ik blij dat ik van stoere echte mannen hou ipv zoiets als dit....omg ik zou gek worden
Ik zou erin trappen, goed gedaan !quote:
juist !quote:Op maandag 18 april 2011 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe mij Geer maar. Die past voor dit soort onzin.
Wat? Ben je nou nog steeds ziek?quote:Op maandag 18 april 2011 17:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lig ziek op de bank en vrouwlief kijkt de streams nog wel![]()
Grafmongolenprogramma met dat hondje!
vraag ik me af! ik denk dat hij het ook zou doen als geintjequote:Op maandag 18 april 2011 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, hij loopt liever rond als leernichtquote:Op maandag 18 april 2011 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
zo doet het wel voelen jaquote:Op maandag 18 april 2011 17:39 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Wat? Ben je nou nog steeds ziek?De tering. Is het terminaal?
Hij moest m eruit halen van serv, pruik kost nogal wat..quote:Op maandag 18 april 2011 17:39 schreef Stability het volgende:
hey ik dacht dat gerard die pruik in die kluis had gedaan?
pastte er niet inquote:Op maandag 18 april 2011 17:39 schreef Stability het volgende:
hey ik dacht dat gerard die pruik in die kluis had gedaan?
Ja in de leer bij Servioquote:Op maandag 18 april 2011 17:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja, hij loopt liever rond als leernicht
nee die gaat Mo dr haren nog doen.quote:Op maandag 18 april 2011 17:39 schreef Stability het volgende:
hey ik dacht dat gerard die pruik in die kluis had gedaan? gaat servio dus wel weg?
smoesje dus van servio...hij zei eerst dat het goed was...maar hij moet tijdens de live natuurlijk plaats maken voor karim, en dan moet zn pruik ook mee , ik heb m door !quote:Op maandag 18 april 2011 17:40 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij moest m eruit halen van serv, pruik kost nogal wat..
quote:Op maandag 18 april 2011 17:40 schreef Darakka het volgende:
![]()
![]()
LANTAARNBOGGEL
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
LANTAARNBOGGEL
![]()
![]()
Heb je een persoonlijke verpleegster nodig?quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 17:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja, hij loopt liever rond als leernicht
![]()
![]()
LANTAARNBOGGEL
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
LANTAARNBOGGEL
![]()
![]()
Dat neptravo gebeuren vond hij al verselijk, laat staan dit.quote:Op maandag 18 april 2011 17:39 schreef waterkant het volgende:
vraag ik me af! ik denk dat hij het ook zou doen als geintje
lijkt mij ook niet neequote:Op maandag 18 april 2011 17:41 schreef Darklight het volgende:
een normale kerel doet zoiets toch niet
Daar sla je de spijker op haar hoofd,... echt een hut vol heaumeaux daarquote:Op maandag 18 april 2011 17:41 schreef Darklight het volgende:
Wat post jij foto's van mijquote:Op maandag 18 april 2011 17:43 schreef Reksie1981 het volgende:
Intussen zit de helft van de mannelijke posters hier zo achter de pc:
[ afbeelding ]
Niet? Met carnaval ofzo kan ik me dit wel voorstellen hoor. Ik vind t wel grappig eigenlijk, lekker belangrijk er zit echt 0,0 sexuele lading bij bij Flip dus waarom zou een kerel dit niet voor de gein kunnen doen?quote:Op maandag 18 april 2011 17:41 schreef Darklight het volgende:
Maar da's ook niet zo lastigquote:Op maandag 18 april 2011 17:43 schreef Day het volgende:
Volgens mij gaat Jo zo janken! Flip is mooier dan haar nu!
quote:Op maandag 18 april 2011 17:43 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus dat!quote:Op maandag 18 april 2011 17:41 schreef Darklight het volgende:
![]()
![]()
LANTAARNBOGGEL
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
LANTAARNBOGGEL
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 17:43 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2011 17:45 schreef liqrich het volgende:
wilt iemand laura's armen afhakken plzzzzzz
hoeveel euro voor mijn persoonlijke kluis?quote:Op maandag 18 april 2011 17:45 schreef liqrich het volgende:
wilt iemand laura's armen afhakken plzzzzzz
ik doet het gratis ! hebbert !quote:Op maandag 18 april 2011 17:46 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
hoeveel euro voor mijn persoonlijke kluis?
Ze vervelen zich rot daar en dit is even grappig doen. Ik vind dat daar niet zo hysterisch overgedaan moet worden. Je bent heus niet direct homo als je een keer een jurk aantrekt.quote:Op maandag 18 april 2011 17:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Dus dat!
Ik begrijp mannen niet zo goed, die zich genoodzaakt zien te hullen in vrouwenkledij met lagen make-up op
Ach Johh Elke man heeft toch wel eens voor fun een verkleedpartytje gehad!!quote:Op maandag 18 april 2011 17:41 schreef Darklight het volgende:
nee die is zich aan het bedenken wat ze moet doen om de aandacht weer op haar te vestigenquote:
neeeeeeeeeeeee fout!quote:
indd, is gewoon leukquote:Op maandag 18 april 2011 17:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze vervelen zich rot daar en dit is even grappig doen. Ik vind dat daar niet zo hysterisch overgedaan moet worden. Je bent heus niet direct homo als je een keer een jurk aantrekt.
mijn moeder ook, maar heeft 3 zoonsquote:Op maandag 18 april 2011 17:41 schreef Sjalalamantha het volgende:
Philip wordt getransformeerd.
Servio is inmiddels al lange tijd bezig met het hervormen van Philips gezicht. De eerste paar lagen make-up zitten er op en Philip wordt steeds meer een vrouw. Philip denkt dat zijn familie wel tevreden is nu, "Mijn moeder heeft altijd al een dochter willen hebben." Of zijn moeder er nu ook zo over denkt is niet duidelijk.
Alleen nog een paar borsten aan laten meten door mamajo, de tepels heeft hij al slurfje weg werken verder niets meer aan doen.quote:
jij zegt ut...zal dan wel?quote:Op maandag 18 april 2011 17:47 schreef waterkant het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeee fout!
ze maakt steeds hetzelfde pasje, (gapend) probeert haar bochel te camoufleren..denkt..pffffffffffff na mijn ombouw van man naar vrouw wil ik ook wel eens zo'n makeover en gaat dan weer liggen! toch?
Uhhhh nee dus??? Ja, een boeren snotlap met carnaval jaquote:Op maandag 18 april 2011 17:46 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Ach Johh Elke man heeft toch wel eens voor fun een verkleedpartytje gehad!!
Ze kijkt niet verbaasd, ze DOET verbaasd.quote:
Dat is het ook...quote:Op maandag 18 april 2011 17:49 schreef Verity het volgende:
Phil heeft bij mij weer wat puntjes gescoord![]()
Zijn genoeg mannen die dit niet doen, omdat het te 'gay' is.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:49 schreef Verity het volgende:
tis net een kind van drie wat op k3 muziek danstquote:
moet dan eerst m'n baard in de houtlijm zettenquote:Op maandag 18 april 2011 17:49 schreef Verity het volgende:
durf je wel? beetje 3-jarigen te beledigen!quote:Op maandag 18 april 2011 17:49 schreef Darakka het volgende:
[..]
tis net een kind van drie wat op k3 muziek danst
quote:Op maandag 18 april 2011 17:50 schreef pepper_961 het volgende:
Whaha m`n dochter net;
"misschien heeft Monique wel een hersenschudding omdat ze zoveel jankt."
Djoon ziet dikke mogelijkheden om haar door Oedipus complex opgewekte lusten te botvieren!quote:
Ik moet het helaas met je eens zijn. Miss Eveline rulez zo vlak voor de nominaties.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 17:51 schreef Mylene het volgende:
Philip krijgt weer pluspunten van de redactie voor de zendtijd.
Inderdaad. Dat homofobe gedoe, dit is toch gewoon grappig. Net als mannen die geen roze shirtjes durven te dragen :squote:Op maandag 18 april 2011 17:49 schreef Verity het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 17:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Djoon ziet dikke mogelijkheden om haar door Oedipus complex opgewekte lusten te botvieren!
tegenwoordig dragen veel mannen roze hoorquote:Op maandag 18 april 2011 17:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat homofobe gedoe, dit is toch gewoon grappig. Net als mannen die geen roze shirtjes durven te dragen :s
indd mijn zoon draagt gewoon roze hoorquote:Op maandag 18 april 2011 17:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat homofobe gedoe, dit is toch gewoon grappig. Net als mannen die geen roze shirtjes durven te dragen :s
Denk dat die dochter van jou hoogbegaafd isquote:Op maandag 18 april 2011 17:50 schreef pepper_961 het volgende:
Whaha m`n dochter net;
"misschien heeft Monique wel een hersenschudding omdat ze zoveel jankt."
Ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 17:52 schreef Stability het volgende:
[..]
tegenwoordig dragen veel mannen roze hoor
Denk het ookquote:Op maandag 18 april 2011 17:51 schreef Toverheks het volgende:
Je kan me heel veel wijsmaken maar Flip heeft dit al eerder gedaan denk dat hij het nog wint van Servio/Windy......
Hahaha ja echt he?!quote:Op maandag 18 april 2011 17:52 schreef rico80 het volgende:
[..]
Denk dat die dochter van jou hoogbegaafd is
ja das ook weer waarquote:Op maandag 18 april 2011 17:52 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik ben dan ook niet homofoob.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |