durf je wel? beetje 3-jarigen te beledigen!quote:Op maandag 18 april 2011 17:49 schreef Darakka het volgende:
[..]
tis net een kind van drie wat op k3 muziek danst
quote:Op maandag 18 april 2011 17:50 schreef pepper_961 het volgende:
Whaha m`n dochter net;
"misschien heeft Monique wel een hersenschudding omdat ze zoveel jankt."
Djoon ziet dikke mogelijkheden om haar door Oedipus complex opgewekte lusten te botvieren!quote:
Ik moet het helaas met je eens zijn. Miss Eveline rulez zo vlak voor de nominaties.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 17:51 schreef Mylene het volgende:
Philip krijgt weer pluspunten van de redactie voor de zendtijd.
Inderdaad. Dat homofobe gedoe, dit is toch gewoon grappig. Net als mannen die geen roze shirtjes durven te dragen :squote:Op maandag 18 april 2011 17:49 schreef Verity het volgende:
Phil heeft bij mij weer wat puntjes gescoord![]()
Zijn genoeg mannen die dit niet doen, omdat het te 'gay' is.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Djoon ziet dikke mogelijkheden om haar door Oedipus complex opgewekte lusten te botvieren!
tegenwoordig dragen veel mannen roze hoorquote:Op maandag 18 april 2011 17:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat homofobe gedoe, dit is toch gewoon grappig. Net als mannen die geen roze shirtjes durven te dragen :s
indd mijn zoon draagt gewoon roze hoorquote:Op maandag 18 april 2011 17:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat homofobe gedoe, dit is toch gewoon grappig. Net als mannen die geen roze shirtjes durven te dragen :s
Denk dat die dochter van jou hoogbegaafd isquote:Op maandag 18 april 2011 17:50 schreef pepper_961 het volgende:
Whaha m`n dochter net;
"misschien heeft Monique wel een hersenschudding omdat ze zoveel jankt."
Ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 17:52 schreef Stability het volgende:
[..]
tegenwoordig dragen veel mannen roze hoor
Denk het ookquote:Op maandag 18 april 2011 17:51 schreef Toverheks het volgende:
Je kan me heel veel wijsmaken maar Flip heeft dit al eerder gedaan denk dat hij het nog wint van Servio/Windy......
Hahaha ja echt he?!quote:Op maandag 18 april 2011 17:52 schreef rico80 het volgende:
[..]
Denk dat die dochter van jou hoogbegaafd is
ja das ook weer waarquote:Op maandag 18 april 2011 17:52 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik ben dan ook niet homofoob.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |