neeeeeeeeeeeee fout!quote:
indd, is gewoon leukquote:Op maandag 18 april 2011 17:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze vervelen zich rot daar en dit is even grappig doen. Ik vind dat daar niet zo hysterisch overgedaan moet worden. Je bent heus niet direct homo als je een keer een jurk aantrekt.
mijn moeder ook, maar heeft 3 zoonsquote:Op maandag 18 april 2011 17:41 schreef Sjalalamantha het volgende:
Philip wordt getransformeerd.
Servio is inmiddels al lange tijd bezig met het hervormen van Philips gezicht. De eerste paar lagen make-up zitten er op en Philip wordt steeds meer een vrouw. Philip denkt dat zijn familie wel tevreden is nu, "Mijn moeder heeft altijd al een dochter willen hebben." Of zijn moeder er nu ook zo over denkt is niet duidelijk.
Alleen nog een paar borsten aan laten meten door mamajo, de tepels heeft hij al slurfje weg werken verder niets meer aan doen.quote:
jij zegt ut...zal dan wel?quote:Op maandag 18 april 2011 17:47 schreef waterkant het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeee fout!
ze maakt steeds hetzelfde pasje, (gapend) probeert haar bochel te camoufleren..denkt..pffffffffffff na mijn ombouw van man naar vrouw wil ik ook wel eens zo'n makeover en gaat dan weer liggen! toch?
Uhhhh nee dus??? Ja, een boeren snotlap met carnaval jaquote:Op maandag 18 april 2011 17:46 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Ach Johh Elke man heeft toch wel eens voor fun een verkleedpartytje gehad!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |