yepsquote:Op maandag 18 april 2011 17:34 schreef Mylene het volgende:
Philip is mooier als travestiet dan Servio.
Nog verbaasder? Die gezichtsuitdrukking is toch permanent in haar voorhoofd gespoten?quote:Op maandag 18 april 2011 17:34 schreef Lutte het volgende:
En Jo's botoxhoofd doet al bijna een uur haar best om verbaasd te kijken.
Ja, echt veel geloofwaardiger. Hij heeft er ook zo'n goede gladde kop voor.quote:Op maandag 18 april 2011 17:34 schreef Mylene het volgende:
Philip is mooier als travestiet dan Servio.
Ik ook, maar dat ter zijde.quote:
lijkt een heeeeeel klein beetje, als je je ogen bijna dichtknijpt, op christina applegate....quote:
Wie is u? En wat doet u hier?quote:
Djoon.quote:
Helaas zal niet mogelijk zijnquote:Op maandag 18 april 2011 17:37 schreef Sjalalamantha het volgende:
Laura zegt net: Ik wil ook zo mooi zijn...
Lig ziek op de bank en vrouwlief kijkt de streams nog welquote:
Ik vind dat hij dit doet heel stoer! Hij gaat er toch niet voor eeuwig mee rondlopen. Super knap dat je dit aandurftquote:Op maandag 18 april 2011 17:37 schreef Stability het volgende:
ooooooooo wat ben ik blij dat ik van stoere echte mannen hou ipv zoiets als dit....omg ik zou gek worden
Doe mij Geer maar. Die past voor dit soort onzin.quote:Op maandag 18 april 2011 17:37 schreef Stability het volgende:
ooooooooo wat ben ik blij dat ik van stoere echte mannen hou ipv zoiets als dit....omg ik zou gek worden
Ik zou erin trappen, goed gedaan !quote:
juist !quote:Op maandag 18 april 2011 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe mij Geer maar. Die past voor dit soort onzin.
Wat? Ben je nou nog steeds ziek?quote:Op maandag 18 april 2011 17:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lig ziek op de bank en vrouwlief kijkt de streams nog wel![]()
Grafmongolenprogramma met dat hondje!
vraag ik me af! ik denk dat hij het ook zou doen als geintjequote:Op maandag 18 april 2011 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe mij Geer maar. Die past voor dit soort onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |