Nope.. hij is neit zingelijk dat is hun taakquote:Op maandag 18 april 2011 17:23 schreef Stability het volgende:
[..]
lekker fris zeg! die hond moet toch allang zindelijk zijn? laten ze hem niet meer uit op vaste tijden nu opeens?
Nou ja.quote:Op maandag 18 april 2011 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeie vraag. Hij heeft in huis geplast, dus ziet hij het nu als een straf om in de bench te zitten. Wat een idioten daar.
ja dat hadden ze in het asiel moeten regelen.quote:Op maandag 18 april 2011 17:23 schreef Stability het volgende:
[..]
lekker fris zeg! die hond moet toch allang zindelijk zijn? laten ze hem niet meer uit op vaste tijden nu opeens?
Stomste wat je kunt doen. De bench zou een plaats van veiligheid moeten zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 17:23 schreef Tamaartje het volgende:
Ik snap ook echt niet dat ze hem straffen door in de bench te doen
ja dat bedoel ik . laten ze hem niet meer uit op vaste tijden?quote:Op maandag 18 april 2011 17:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope.. hij is neit zingelijk dat is hun taak
ja hij lijkt nu indd op jo's moeder...straks gaat jo nog jankenquote:
flip heeft nu ook een klei kopquote:Op maandag 18 april 2011 17:26 schreef Stability het volgende:
[..]
ja hij lijkt nu indd op jo's moeder...straks gaat jo nog janken
Ik vind het ook geen manier van straffen, maar dat zal wel aan ons liggenquote:Op maandag 18 april 2011 17:25 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik . laten ze hem niet meer uit op vaste tijden?
dit is toch zielig? en dan voor straf in de bench...straks durft ie niet eens meer te poepen, en krijgt ie verstoppingen, die hond moet er gewoon uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |