Dan ligt het dus niet aan de server(s) in Portugal maar aan de streamleverancier Brightcovequote:
Wat is het toch een skattie.quote:
ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef suksan het volgende:
shron krijgt hoofdpijn van die pruik..
nou meid... wij van jou stem ( tenminste ik )
quote:Op maandag 18 april 2011 16:28 schreef mazaru het volgende:
Ik zou er toch zo graag iedere als ze dat doet een tennisbal inrammen.
[ afbeelding ]
mee eensquote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef suksan het volgende:
shron krijgt hoofdpijn van die pruik..
nou meid... wij van jou stem ( tenminste ik )
Omg weer een gaap!quote:Op maandag 18 april 2011 16:28 schreef mazaru het volgende:
Ik zou er toch zo graag iedere als ze dat doet een tennisbal inrammen.
[ afbeelding ]
En dat werkt normaal gesproken 45 uur per week? Ammehoela.quote:Op maandag 18 april 2011 16:28 schreef mazaru het volgende:
Ik zou er toch zo graag iedere keer als ze dat doet een tennisbal inrammen.
[ afbeelding ]
Prik...quote:Op maandag 18 april 2011 16:30 schreef mazaru het volgende:
Ze moeten die mensen toch echt eens vertellen dat er overal camera's hangen.
[ afbeelding ]
nee joh, eerste dode in een RLS, dat trekt pas kijkers!quote:Op maandag 18 april 2011 16:31 schreef mazaru het volgende:
Zou verstandig zijn als er nu even een dokter naar haar zou kijken.
Zou je thuis ook meteen naar de dokter gaan?quote:Op maandag 18 april 2011 16:31 schreef mazaru het volgende:
NIET ZO BIJDEHAND DOENquote:Op maandag 18 april 2011 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Verkeerde topicnummer.
Moeilijk he? Le-zen....
Nieuw topic kan maar door één persoon worden aangemaakt, maar
geef degene met de LAPO de kans een nieuwe te openen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Mocht het binnen 1 minuut nog niet gebeurd zijn, open dan een nieuwe. Is er een nieuwe aangemaakt, dan kan er geen andere meer worden aangemaakt, dus geen last meer van meerdere topics.
!!! HET NIEUWE TOPICNUMMER WORDT AL AUTOMATISCH AANGEPAST !!!. Dus niet nog met een nummer verhogen, je hoeft nu alleen maar andere TT te bedenken.
ach jij heb ook het script geschreven zie ik..quote:Op maandag 18 april 2011 16:31 schreef mazaru het volgende:
dokter zegt toch rust houden en om de 2 uur wakker wordenquote:Op maandag 18 april 2011 16:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Zou je thuis ook meteen naar de dokter gaan?
Wist je dat je kaak vast kan schieten met gapen? Daar hoop ik toch zo op bij die flapoor.quote:Op maandag 18 april 2011 16:32 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
nee joh, eerste dode in een RLS, dat trekt pas kijkers!
Na zo'n klapper?quote:Op maandag 18 april 2011 16:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Zou je thuis ook meteen naar de dokter gaan?
quote:Op maandag 18 april 2011 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wist je dat je kaak vast kan schieten met gapen? Daar hoop ik toch zo op bij die flapoor.
Een dode is weer zo overdone. Hoewel ik zeker weet dat Joanne er toch nog in zou slagen om de aandacht van het lijk af te krijgen en alle vier de streams op haar gericht zouden staan
Laat gaan, hij is net weer banvrij dus vraagt weer om aandacht.quote:Op maandag 18 april 2011 16:32 schreef Toverheks het volgende:
NIET ZO BIJDEHAND DOEN
de COS liep door tot 308 en toen poste ik ik open wel een nieuwe en het nummertje klopte eerst wel want de vorige COS stond eerst op 70 dus maar denk dat er iemand van de mods liep te kutten in de COS en met de nummertjes.
Ja je excuus is aanvaard dat je al oordeelde voordat je wist hoe het zat
quote:Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef Annelies-G het volgende:
Nu op ziggo. Keert Karim vanavond terug in het huis der geheimen? Vanavond 19:30 uur Net 5.
quote:Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef Annelies-G het volgende:
Nu op ziggo. Keert Karim vanavond terug in het huis der geheimen? Vanavond 19:30 uur Net 5.
Ja dusquote:Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef Annelies-G het volgende:
jeeej!quote:Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef Annelies-G het volgende:
Ah, dus toch tijdens de daily. Hoe verrassend.quote:Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef Annelies-G het volgende:
Karim zijn zus vanavond ook in de daily, heeft ze getwitterdquote:Op maandag 18 april 2011 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, dus toch tijdens de daily. Hoe verrassend.
ok dan, had niet anders verwacht, maar toch fijn.quote:Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef Annelies-G het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Karim zijn zus vanavond ook in de daily, heeft ze getwitterd
En dan pas in de laatste 5 minuten van de uitzending natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2011 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, dus toch tijdens de daily. Hoe verrassend.
Komt mooi uit, moet eerst nog even naar de Gammaquote:Op maandag 18 april 2011 16:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan pas in de laatste 5 minuten van de uitzending natuurlijk
Of net voordat Jo haar brief krijgtquote:Op maandag 18 april 2011 16:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan pas in de laatste 5 minuten van de uitzending natuurlijk
quote:Op maandag 18 april 2011 16:37 schreef Darklight het volgende:
hopelijk blijft Gerard tot 20.30 op de bank zitten wachten op Karim
hehe jaquote:
Ja, dan kan zij weer alle aandacht opeisen die Karim op dat moment toekomt.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:38 schreef Dakotamu het volgende:
Eens ff opgezocht wat het is met die luira:
Gaapziekte: Het lijkt of de kippen de hele dag lopen te gapen, dit wordt veroorzaakt door wormpjes in de luchtpijp en hiertegen is een middel te verkrijgen bij de dierenarts.
Die rare vogel heeft vast ook wormen in d'r strot
Dat klinkt niet goedquote:Op maandag 18 april 2011 16:38 schreef Dakotamu het volgende:
Eens ff opgezocht wat het is met die luira:
Gaapziekte: Het lijkt of de kippen de hele dag lopen te gapen, dit wordt veroorzaakt door wormpjes in de luchtpijp en hiertegen is een middel te verkrijgen bij de dierenarts.
Die rare vogel heeft vast ook wormen in d'r strot
Omg.quote:Op maandag 18 april 2011 16:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Philip heeft nieuwe manier gevonden om stemmen te winnen --> hij wordt tot homotravestietgay omgetoverd.
heeft mamajo net ingefluisterdquote:Op maandag 18 april 2011 16:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Philip heeft nieuwe manier gevonden om stemmen te winnen --> hij wordt tot homotravestietgay omgetoverd.
Is dat zijn zus?quote:
Heb het hier ook op mute staanquote:
djoon staat voor De Joker Onze Onnozele Nietsnut....quote:Op maandag 18 april 2011 16:36 schreef Darklight het volgende:
djoon? wie is djoon? er is geen djoon in het huis
quote:Op maandag 18 april 2011 16:42 schreef knagsje het volgende:
[..]
djoon staat voor De Joker Onze Onnozele Nietsnut....
Zou het bij hoogbegaafde mensen nou harder schudden, zo'n hersenschudding?quote:Op maandag 18 april 2011 16:42 schreef Day het volgende:
Ja, ik wil niet harteloos klinken, maar ik hoop toch echt dat de bewoners zich niet door Mo's hersenschudding laten weerhouden om haar toch te nomineren.
Klinkt niet harteloos hoor. De brief van MamaDjoon is ook zoiets.quote:Op maandag 18 april 2011 16:42 schreef Day het volgende:
Ja, ik wil niet harteloos klinken, maar ik hoop toch echt dat de bewoners zich niet door Mo's hersenschudding laten weerhouden om haar toch te nomineren.
Ze laten hem lekker slapen, zodat hij vannacht weer flink kan stressen in zijn benchquote:Op maandag 18 april 2011 16:44 schreef suksan het volgende:
mag die hond al van de bank afspringen... ze laten hem gewoon alleen liggen
quote:
Die is in de Laura mode dus de komende uren ligt ie daar nog welquote:Op maandag 18 april 2011 16:44 schreef suksan het volgende:
mag die hond al van de bank afspringen... ze laten hem gewoon alleen liggen
Misschien heeft Mammajo nog niet betaald.quote:Op maandag 18 april 2011 16:46 schreef bull1966 het volgende:
die brief van dennis zou er toch vandaag inkomen
Ja, wat is het nou? De 1 zegt dat ze niet teveel overdag mag slapen, dan ander weer wel. Jullie geven ook tegenstrijdige adviezen, hoor!quote:Op maandag 18 april 2011 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze laten hem lekker slapen, zodat hij vannacht weer flink kan stressen in zijn bench
What else is new.quote:Op maandag 18 april 2011 16:47 schreef knagsje het volgende:
zo te zien word het weer de Jo en Flip show
Jammerquote:Op maandag 18 april 2011 16:48 schreef chufi het volgende:
Servio gaat weg... Hij zegt net dat ie baby-olie achterlaat zodat Flip de boel weer kan schoonmaken
Als een pup slaap, laat hem/haar slapen. 's Nachts wakker en janken is niks bijzonders, alleen lastig.quote:Op maandag 18 april 2011 16:47 schreef Day het volgende:
Ja, wat is het nou? De 1 zegt dat ze niet teveel overdag mag slapen, dan ander weer wel. Jullie geven ook tegenstrijdige adviezen, hoor!
scherp! hoorde iets over baby olie, maar niet goed wat hij zei.quote:Op maandag 18 april 2011 16:48 schreef chufi het volgende:
Servio gaat weg... Hij zegt net dat ie baby-olie achterlaat zodat Flip de boel weer kan schoonmaken
Maik is het medicijnquote:Op maandag 18 april 2011 16:48 schreef meneertje1972 het volgende:
Oooh wat is Monique zielig heeft ze weer wat om de aandacht te hebben?
Wedden, als Maik binnenkomt springt ze op en is alles weg.
Hij mag wel slapen, maar dan moeten ze hem in zijn bench doen. Zodat hij weet dat dat zijn slaapplaats is.quote:Op maandag 18 april 2011 16:47 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou? De 1 zegt dat ze niet teveel overdag mag slapen, dan ander weer wel. Jullie geven ook tegenstrijdige adviezen, hoor!
Aldus zegt onze hoogbejaarde van de COS.quote:Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat gaan, hij is net weer banvrij dus vraagt weer om aandacht.
OnTopic: batterijwissel.
Dat zei ik net ook alquote:Op maandag 18 april 2011 16:49 schreef angeljacky het volgende:
Volgens mijn dochter hoorde ze net servio zich verlullen.
Op de vraag van Philip of hij het er wel vanaf kreeg, zei hij dat hij de babyolie wel zou achter laten.
Geen enkele bewoner is dit tot nu toe op gevallen.
dan houden ze niet veel geld overquote:Op maandag 18 april 2011 16:51 schreef meneertje1972 het volgende:
subopdrachten 24-uur uitvoeren:
24 uurs opdrachten:
Laura 5000 euro eraf van elke seconde dat je zit of ligt
Monique 5000 euro eraf voor elke keer dat ze het woord Maik noemt
Joanna 5000 euro eraf voor elke keer dat ze fakking zegt
Gerard 5000 euro eraf voor elke keer dat hij met handen door het haar strijkt
enzovoort
alles voor de centjes he, wil hij stemmen mee winnen. Flip is zichzelf niet, zoveelste bewijs. En een zoentje kan meneer ook niet geven aan Joanna. Ook zoiets zieligs.quote:Op maandag 18 april 2011 16:52 schreef MartineLongchamp het volgende:
Dacht dat flip niet van Make up hield
Ik zeg niks meer.quote:Op maandag 18 april 2011 16:52 schreef mazaru het volgende:
Er is aan Sharon gevraagd om op Monique te letten, en wie gaat erbij zitten?
quote:Op maandag 18 april 2011 16:56 schreef Dakotamu het volgende:
flip zijn hoofd dicht geplamuurd, maar volgens servio kan zijn huid na de volgende extra poederlaag weer ademen.... sure....
dokter bibber?quote:Op maandag 18 april 2011 16:52 schreef mazaru het volgende:
Ze is keihard met haar hoofd tegen het beton aangeklapt, toen ze over het natte beton uitgleed.quote:
nee philip is de mooiste volgens (jullie) vrouwen omdat hij zulke mooie ogen heeft. check de poll op de site van secret story. Met wie zou jij het liefst willen drijven. 30% voor Philip. Raar hij kijkt scheel, is achterbaks, inhoudsloos maar 'jullie' vrouwen vinden hem knap.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
nee philip is de mooiste volgens (jullie) vrouwen omdat hij zulke mooie ogen heeft. check de poll op de site van secret story. Met wie zou jij het liefst willen drijven. 30% voor Philip. Raar hij kijkt scheel, is achterbaks, inhoudsloos maar 'jullie' vrouwen vinden hem knap.
Ademende poeder na een laag plamuur?quote:Op maandag 18 april 2011 16:56 schreef Dakotamu het volgende:
flip zijn hoofd dicht geplamuurd, maar volgens servio kan zijn huid na de volgende extra poederlaag weer ademen.... sure....
Die valt wel erg vaak.quote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ze is keihard met haar hoofd tegen het beton aangeklapt, toen ze over het natte beton uitgleed.
In plaats van haar onmiddelijk plat te leggen en te koelen hebben de bewoners haar rechtop geholpen. Dan krijg je na een tijdje enorme hoofdpijn.
niet volgens mij........quote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
nee philip is de mooiste volgens (jullie) vrouwen omdat hij zulke mooie ogen heeft. check de poll op de site van secret story. Met wie zou jij het liefst willen drijven. 30% voor Philip. Raar hij kijkt scheel, is achterbaks, inhoudsloos maar 'jullie' vrouwen vinden hem knap.
Ik vind die ogen eng.quote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Heb niet op hem gestemdquote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ze vervelen zich. Varken zei 'Flip doe jij ff dragqueen' en flip dacht dat is goed voor mijn sms-jes dus doe maar....quote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef Stability het volgende:
zo, ik ben er weer, was ff lekker buiten, wat een heerlijk weertje zeg!
maaruh....wat is dit nou allemaal? flip in de plamuur![]()
OMGquote:Op maandag 18 april 2011 16:58 schreef annanasje het volgende:
Dankje voor de reactie's, wel een gevaarlijke val.. door precies dezelfde val op beton is mn nichtje van 5 doodgegaan aan een hersenbloeding.
quote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
oh neee he>?!quote:Op maandag 18 april 2011 16:58 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ze vervelen zich. Varken zei 'Flip doe jij ff dragqueen' en flip dacht dat is goed voor mijn sms-jes dus doe maar....
Hij word dragqueen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef Stability het volgende:
zo, ik ben er weer, was ff lekker buiten, wat een heerlijk weertje zeg!
maaruh....wat is dit nou allemaal? flip in de plamuur![]()
ik vind hem eerder creepy, ik kies zeker niet voor flipquote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik heb op Segredo gestemdquote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
gaan ze dat nou ook weer lopen promoten?quote:
Ja ik wel hoor. Hij is super knap, lekker, geweldig.quote:Op maandag 18 april 2011 16:59 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ik vind hem eerder creepy, ik kies zeker niet voor flip
Zeker gevaarlijk en wordt vaak onderschat inderdaad, er lacherig over doen is niet verstandig.quote:Op maandag 18 april 2011 16:58 schreef annanasje het volgende:
Dankje voor de reactie's, wel een gevaarlijke val.. door precies dezelfde val op beton is mn nichtje van 5 doodgegaan aan een hersenbloeding.
hij is zeker niet knap. maar ja, ik val dan ook niet op van die watjes he...dat scheelt ook weerquote:Op maandag 18 april 2011 16:59 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ik vind hem eerder creepy, ik kies zeker niet voor flip
quote:Op maandag 18 april 2011 17:00 schreef Darakka het volgende:
Goeiemiddag!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat Laura 4e eindigt, net buiten de prijzen en kan ze op een ligbed uit de Arrivals komen op schiphol en Zwetex een nek geven
DOM SCHIJTKIND DAT HET IS LAUWRA
Dat zijn allemaal bakvissen cq pubermeisjes.quote:Op maandag 18 april 2011 16:59 schreef meneertje1972 het volgende:
ja hoor alle vrouwen die hier philip niet lekker vinden. Dat is raar. 100% anders dan dat de vrouwen in Nederland vinden. Stiekum stemmen maar niet zeggen dus.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:00 schreef Stability het volgende:
[..]
hij is zeker niet knap. maar ja, ik val dan ook niet op van die watjes he...dat scheelt ook weer
geef mij maar een lekker stoere echte bink
Van mij mag die wegblijven en Servio blijven.quote:Op maandag 18 april 2011 17:00 schreef Freule het volgende:
Op ziggo staat zal Karien vanavond terug keren in het huis dr geheimen?Kijk vanavond secret story.
hahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 18 april 2011 17:01 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Gevallen op haar hoofd. Ze heeft waarschijnlijk hersenschudding.
Hey ik vind jou uitspraken grappig en ben je geen fan van Laura zo te lezen.quote:Op maandag 18 april 2011 17:00 schreef Darakka het volgende:
Goeiemiddag!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat Laura 4e eindigt, net buiten de prijzen en kan ze op een ligbed uit de Arrivals komen op schiphol en Zwetex een nek geven
DOM SCHIJTKIND DAT HET IS LAUWRA
haha ja toch? flip is toch geen kerel met dat wijvengezicht?quote:
Wie zegt dat?quote:Op maandag 18 april 2011 17:01 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Gevallen op haar hoofd. Ze heeft waarschijnlijk hersenschudding. Want ze is misselijk.
Ik haat met je mee tegen LANTAARNBOGGELquote:Op maandag 18 april 2011 17:01 schreef Freule het volgende:
[..]
Hey ik vind jou uitspraken grappig en ben je geen fan van Laura zo te lezen.
ik ben het met je eens hoorquote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef Stability het volgende:
[..]
haha ja toch? flip is toch geen kerel met dat wijvengezicht?
Hij komt vandaag eindelijk uit de kast.quote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef Stability het volgende:
[..]
haha ja toch? flip is toch geen kerel met dat wijvengezicht?
ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef Darakka het volgende:
[..]
Ik haat met je mee tegen LANTAARNBOGGEL![]()
![]()
vooral veeeeeeel haten! schiet je veel mee op!quote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef Darakka het volgende:
[..]
Ik haat met je mee tegen LANTAARNBOGGEL![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 16:55 schreef Blackprinces het volgende:
Nou ik hoop ook niet dat dit reden is om mo niet te nomineren.
Ik kots dan wel op haar, dit gun ik dan ook weer niet.
Maar hoop gewoon dat ze op de stoel komt..
Zo ben eten maken![]()
Hahaha. Toen ik Filip voor het eerst zag, dacht ik dat hij een omgebouwde vrouw was. Maar na 10 keer kijken vond ik hem steeds leuker, knapper.quote:
Ik doe ook meequote:Op maandag 18 april 2011 17:03 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ookmaar dat hoef ik niet meer te zeggen he?
gelukkig maar, dan hebben we dat ook weer gehadquote:Op maandag 18 april 2011 17:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij komt vandaag eindelijk uit de kast.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:03 schreef waterkant het volgende:
[..]
vooral veeeeeeel haten! schiet je veel mee op!
come down to earth please?quote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Hahaha. Toen ik Filip voor het eerst zag, dacht ik dat hij een omgebouwde vrouw was. Maar na 10 keer kijken vond ik hem steeds leuker, knapper.
mooi zo, dan is de verhaallijn Jo-flip ook klaar, geen relatiequote:Op maandag 18 april 2011 17:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij komt vandaag eindelijk uit de kast.
die is helemaal niet leuk , meneertje !quote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef meneertje1972 het volgende:
KARIM OF SERVIO
Stem: Bewoners het is de stem van de verbroedering. Daarom moeten jullie unaniem kiezen, alleen dan komt Karim terug. Kiezen jullie voor Karim of Servio? Kiezen jullie voor Servio dan verdubbelt Secret Story jullie kluisinhoud. Kiezen jullie voor Karim dan halveert Secret Story jullie kluisinhoud.
Jullie krijgen nu 2 minuten de tijd om unaniem tot een keuze te komen.
haha ja dat zou wat zijn!quote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef meneertje1972 het volgende:
KARIM OF SERVIO
Stem: Bewoners het is de week van de verbroedering. Daarom moeten jullie unaniem kiezen, alleen dan komt Karim terug. Kiezen jullie voor Karim of Servio? Kiezen jullie voor Servio dan verdubbelt Secret Story jullie kluisinhoud. Kiezen jullie voor Karim dan halveert Secret Story jullie kluisinhoud.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:07 schreef Stability het volgende:
[..]
die is helemaal niet leuk , meneertje !
nee maar flip denkt: dat zijn lekker weer sms stemmen voor mij als ik dit doe. Zoveelste bewijs dat deze jongen niet zichzelf is maar ziet de kijker dat ook?quote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef beequeen het volgende:
Ik vind dat hele dragqueen gebeuren helemaal niks voor Flip. Of ligt dat aan mij?
Hij neemt het een beetje te letterlijk, dat Betty Bitch nooit weer een man wilt. Daarom laat hij zijn andere kant maar ff zien.quote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef Stability het volgende:
[..]
gelukkig maar, dan hebben we dat ook weer gehad
quote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef meneertje1972 het volgende:
KARIM OF SERVIO
Stem: Bewoners het is de week van de verbroedering. Daarom moeten jullie unaniem kiezen, alleen dan komt Karim terug. Kiezen jullie voor Karim of Servio? Kiezen jullie voor Servio dan verdubbelt Secret Story jullie kluisinhoud. Kiezen jullie voor Karim dan halveert Secret Story jullie kluisinhoud.
Ik vond 'm de 1e 2 weken gewoon eng. Komt door z'n ogen. Ben er nu wel aan gewend. Hij ziet er goed uit, hoor, maar mijn smaak is het niet. Hij heeft wel een mooi figuur, vind ik.quote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Hahaha. Toen ik Filip voor het eerst zag, dacht ik dat hij een omgebouwde vrouw was. Maar na 10 keer kijken vond ik hem steeds leuker, knapper.
tja het is een manier ,natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2011 17:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij neemt het een beetje te letterlijk, dat Betty Bitch nooit weer een man wilt. Daarom laat hij zijn andere kant maar ff zien.
Ja vanmiddag nog paar hier geplaatst zoals deze:quote:
bereken uw premie hierquote:
sumopak waarschijnlijk???quote:Op maandag 18 april 2011 17:08 schreef Dakotamu het volgende:
hierna moet servio ff lau onderhanden nemen, kijken of hij daar een mooie vrouw van kan maken
Is onmogelijk.quote:Op maandag 18 april 2011 17:08 schreef Dakotamu het volgende:
hierna moet servio ff lau onderhanden nemen, kijken of hij daar een mooie vrouw van kan maken
ach alles voor de stemmenquote:Op maandag 18 april 2011 17:09 schreef Stability het volgende:
tja, het idee dat een "gewone hetero man" als een dragqueen opgemaakt wil worden, doet mij al rillen
ja , maar dat kon niet vanwege de rare eier verstop spelletjes van mo toch?quote:Op maandag 18 april 2011 17:09 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja vanmiddag nog paar hier geplaatst zoals deze:
GOUDEN EIEREN SPEL
Iedereen moet de slaapkamer in en de eerste bewoner verstopt een ei. De tijd tikt door totdat het ei is gevonden. Is het ei gevonden dan gaan alle bewoners weer de slaapkamer in en mag de volgende bewoner een ei verstoppen. De bewoner die het best het ei heeft verstopt (lees: het langst verstopt bleef) wint 2.000 euro uit iedereens kluis. Welke bewoner weet het ei het best te verstoppen?
Ik vind Laura een beetje een kerkmeisje met opgestoken haar en zo'n lange rok enzo.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 17:10 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik vind Laura een beetje een kerkmeisje met opgestoken haar en zo'n lange rok enzo.
een boze lamp nog welquote:Op maandag 18 april 2011 17:07 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie 3 mensen een klok en een lamp op de achtergrond
een soort van kelly inddquote:Op maandag 18 april 2011 17:10 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Bij de kick off show dacht ik toen ik haar voor het eerst zag dat ze een man was geweest
hahaha die ligt echt overal op....vouwt zich dubbel en gaat ervoorquote:Op maandag 18 april 2011 17:12 schreef Darakka het volgende:
Het ergste is nog wel dat Lauwra het voor mekaar krijgt om op de stoel te gaan liggen........................................![]()
![]()
![]()
En jij hebt daar verstand van?quote:Op maandag 18 april 2011 17:12 schreef meneertje1972 het volgende:
Philip heeft klein ogen. Door zoveel zwart boven te doen accentueert Servio zijn kleine ogen.
Hij moet zijn ogen groter maken dat is vrouwelijker. Servio snapt er ook weer geen drol van.
quote:Op maandag 18 april 2011 16:47 schreef knagsje het volgende:
zo te zien word het weer de Jo en Flip show
Sorryquote:Op maandag 18 april 2011 17:13 schreef waterkant het volgende:
ik vind het helemaal geweldig! Er is een discussie bezig over mo en Philip in de cos...
Er komt een Laurahater binnen die een opmerking maakt die totaal niet gaat over de streams en de gesprekken hier...
en jawel! Binnen 5 minuten gaat alles weer over Laura!
Geweldig!
En zaterdag vond je het (uiteindelijk) heel mooi van Spermavio.quote:Op maandag 18 april 2011 17:09 schreef Stability het volgende:
tja, het idee dat een "gewone hetero man" als een dragqueen opgemaakt wil worden, doet mij al rillen
quote:Op maandag 18 april 2011 17:14 schreef Toverheks het volgende:
wordt ook schijtziek over die hond daar in het huis hoor de hele dag plasje gedaan plasje doen schop die hond eruuit heeft toch geen leven in dat huis
hij heeft het juiste gezicht ervoor vind ikquote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef beequeen het volgende:
Ik vind dat hele dragqueen gebeuren helemaal niks voor Flip. Of ligt dat aan mij?
Ja vind ik ook geweldig, daarom zit ik hier ook op Fok!quote:Op maandag 18 april 2011 17:13 schreef waterkant het volgende:
ik vind het helemaal geweldig! Er is een discussie bezig over mo en Philip in de cos...
Er komt een Laurahater binnen die een opmerking maakt die totaal niet gaat over de streams en de gesprekken hier...
en jawel! Binnen 5 minuten gaat alles weer over Laura!
Geweldig!
quote:
dan moeten ze die hond meer aandacht gevenquote:Op maandag 18 april 2011 17:14 schreef Toverheks het volgende:
wordt ook schijtziek over die hond daar in het huis hoor de hele dag plasje gedaan plasje doen schop die hond eruuit heeft toch geen leven in dat huis
echt niet !!!! dat schreef ik omdat men er ziek van werd toen ik steeds schreef dat ik het afschuwelijk vondquote:Op maandag 18 april 2011 17:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En zaterdag vond je het (uiteindelijk) heel mooi van Spermavio.
hond moet er gewoon uit wat aandacht geven ze zitten in een spel hond voegt niks toequote:Op maandag 18 april 2011 17:16 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dan moeten ze die hond meer aandacht geven
ja heb je ! ik vind het ook zielig voor dat beestquote:Op maandag 18 april 2011 17:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb toch gelijk, wat voegt dat beest eraan toe niks toch
het word gewoon door je strot geduwd......de samenleving hequote:Op maandag 18 april 2011 17:16 schreef MargrietV het volgende:
ik heb niks tegen travestieten, maar het overdadige travestietengedoe in dit programma wel. Kunnen ze niet iets anders verzinnen?
quote:Op maandag 18 april 2011 17:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hond moet er gewoon uit wat aandacht geven ze zitten in een spel hond voegt niks toe
Past prima in het programma, ze liggen tenslotte allemaal de gehele dag.quote:Op maandag 18 april 2011 17:17 schreef Stability het volgende:
[..]
ja heb je ! ik vind het ook zielig voor dat beest
echt............. hoe kan ze nu op een hond en mo tegelijk letten.. en dan ook nog die slaaibek ( herrie ) die eruit komtquote:Op maandag 18 april 2011 16:52 schreef mazaru het volgende:
daarom is hij ook elke nacht aan het blaffenquote:Op maandag 18 april 2011 17:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Past prima in het programma, ze liggen tenslotte allemaal de gehele dag.
perfekt niks meer aan doen, naar buiten gooien en hij wordt genomen door een paar hitsige portugezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |