Ja vind ik ook geweldig, daarom zit ik hier ook op Fok!quote:Op maandag 18 april 2011 17:13 schreef waterkant het volgende:
ik vind het helemaal geweldig! Er is een discussie bezig over mo en Philip in de cos...
Er komt een Laurahater binnen die een opmerking maakt die totaal niet gaat over de streams en de gesprekken hier...
en jawel! Binnen 5 minuten gaat alles weer over Laura!
Geweldig!
quote:
dan moeten ze die hond meer aandacht gevenquote:Op maandag 18 april 2011 17:14 schreef Toverheks het volgende:
wordt ook schijtziek over die hond daar in het huis hoor de hele dag plasje gedaan plasje doen schop die hond eruuit heeft toch geen leven in dat huis
echt niet !!!! dat schreef ik omdat men er ziek van werd toen ik steeds schreef dat ik het afschuwelijk vondquote:Op maandag 18 april 2011 17:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En zaterdag vond je het (uiteindelijk) heel mooi van Spermavio.
hond moet er gewoon uit wat aandacht geven ze zitten in een spel hond voegt niks toequote:Op maandag 18 april 2011 17:16 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dan moeten ze die hond meer aandacht geven
ja heb je ! ik vind het ook zielig voor dat beestquote:Op maandag 18 april 2011 17:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb toch gelijk, wat voegt dat beest eraan toe niks toch
het word gewoon door je strot geduwd......de samenleving hequote:Op maandag 18 april 2011 17:16 schreef MargrietV het volgende:
ik heb niks tegen travestieten, maar het overdadige travestietengedoe in dit programma wel. Kunnen ze niet iets anders verzinnen?
quote:Op maandag 18 april 2011 17:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hond moet er gewoon uit wat aandacht geven ze zitten in een spel hond voegt niks toe
Past prima in het programma, ze liggen tenslotte allemaal de gehele dag.quote:Op maandag 18 april 2011 17:17 schreef Stability het volgende:
[..]
ja heb je ! ik vind het ook zielig voor dat beest
echt............. hoe kan ze nu op een hond en mo tegelijk letten.. en dan ook nog die slaaibek ( herrie ) die eruit komtquote:Op maandag 18 april 2011 16:52 schreef mazaru het volgende:
Er is aan Sharon gevraagd om op Monique te letten, en wie gaat erbij zitten?
daarom is hij ook elke nacht aan het blaffenquote:Op maandag 18 april 2011 17:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Past prima in het programma, ze liggen tenslotte allemaal de gehele dag.
perfekt niks meer aan doen, naar buiten gooien en hij wordt genomen door een paar hitsige portugezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |