quote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
nee philip is de mooiste volgens (jullie) vrouwen omdat hij zulke mooie ogen heeft. check de poll op de site van secret story. Met wie zou jij het liefst willen drijven. 30% voor Philip. Raar hij kijkt scheel, is achterbaks, inhoudsloos maar 'jullie' vrouwen vinden hem knap.
Ademende poeder na een laag plamuur?quote:Op maandag 18 april 2011 16:56 schreef Dakotamu het volgende:
flip zijn hoofd dicht geplamuurd, maar volgens servio kan zijn huid na de volgende extra poederlaag weer ademen.... sure....
Die valt wel erg vaak.quote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ze is keihard met haar hoofd tegen het beton aangeklapt, toen ze over het natte beton uitgleed.
In plaats van haar onmiddelijk plat te leggen en te koelen hebben de bewoners haar rechtop geholpen. Dan krijg je na een tijdje enorme hoofdpijn.
niet volgens mij........quote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
nee philip is de mooiste volgens (jullie) vrouwen omdat hij zulke mooie ogen heeft. check de poll op de site van secret story. Met wie zou jij het liefst willen drijven. 30% voor Philip. Raar hij kijkt scheel, is achterbaks, inhoudsloos maar 'jullie' vrouwen vinden hem knap.
Ik vind die ogen eng.quote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Heb niet op hem gestemdquote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ze vervelen zich. Varken zei 'Flip doe jij ff dragqueen' en flip dacht dat is goed voor mijn sms-jes dus doe maar....quote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef Stability het volgende:
zo, ik ben er weer, was ff lekker buiten, wat een heerlijk weertje zeg!
maaruh....wat is dit nou allemaal? flip in de plamuur![]()
OMGquote:Op maandag 18 april 2011 16:58 schreef annanasje het volgende:
Dankje voor de reactie's, wel een gevaarlijke val.. door precies dezelfde val op beton is mn nichtje van 5 doodgegaan aan een hersenbloeding.
quote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
oh neee he>?!quote:Op maandag 18 april 2011 16:58 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ze vervelen zich. Varken zei 'Flip doe jij ff dragqueen' en flip dacht dat is goed voor mijn sms-jes dus doe maar....
Hij word dragqueen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef Stability het volgende:
zo, ik ben er weer, was ff lekker buiten, wat een heerlijk weertje zeg!
maaruh....wat is dit nou allemaal? flip in de plamuur![]()
ik vind hem eerder creepy, ik kies zeker niet voor flipquote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik heb op Segredo gestemdquote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
gaan ze dat nou ook weer lopen promoten?quote:
Ja ik wel hoor. Hij is super knap, lekker, geweldig.quote:Op maandag 18 april 2011 16:59 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ik vind hem eerder creepy, ik kies zeker niet voor flip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |