Prik...quote:Op maandag 18 april 2011 16:30 schreef mazaru het volgende:
Ze moeten die mensen toch echt eens vertellen dat er overal camera's hangen.
[ afbeelding ]
nee joh, eerste dode in een RLS, dat trekt pas kijkers!quote:Op maandag 18 april 2011 16:31 schreef mazaru het volgende:
Zou verstandig zijn als er nu even een dokter naar haar zou kijken.
Zou je thuis ook meteen naar de dokter gaan?quote:Op maandag 18 april 2011 16:31 schreef mazaru het volgende:
NIET ZO BIJDEHAND DOENquote:Op maandag 18 april 2011 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Verkeerde topicnummer.
Moeilijk he? Le-zen....
Nieuw topic kan maar door één persoon worden aangemaakt, maar
geef degene met de LAPO de kans een nieuwe te openen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Mocht het binnen 1 minuut nog niet gebeurd zijn, open dan een nieuwe. Is er een nieuwe aangemaakt, dan kan er geen andere meer worden aangemaakt, dus geen last meer van meerdere topics.
!!! HET NIEUWE TOPICNUMMER WORDT AL AUTOMATISCH AANGEPAST !!!. Dus niet nog met een nummer verhogen, je hoeft nu alleen maar andere TT te bedenken.
ach jij heb ook het script geschreven zie ik..quote:Op maandag 18 april 2011 16:31 schreef mazaru het volgende:
dokter zegt toch rust houden en om de 2 uur wakker wordenquote:Op maandag 18 april 2011 16:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Zou je thuis ook meteen naar de dokter gaan?
Wist je dat je kaak vast kan schieten met gapen? Daar hoop ik toch zo op bij die flapoor.quote:Op maandag 18 april 2011 16:32 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
nee joh, eerste dode in een RLS, dat trekt pas kijkers!
Na zo'n klapper?quote:Op maandag 18 april 2011 16:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Zou je thuis ook meteen naar de dokter gaan?
quote:Op maandag 18 april 2011 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wist je dat je kaak vast kan schieten met gapen? Daar hoop ik toch zo op bij die flapoor.
Een dode is weer zo overdone. Hoewel ik zeker weet dat Joanne er toch nog in zou slagen om de aandacht van het lijk af te krijgen en alle vier de streams op haar gericht zouden staan
Laat gaan, hij is net weer banvrij dus vraagt weer om aandacht.quote:Op maandag 18 april 2011 16:32 schreef Toverheks het volgende:
NIET ZO BIJDEHAND DOEN
de COS liep door tot 308 en toen poste ik ik open wel een nieuwe en het nummertje klopte eerst wel want de vorige COS stond eerst op 70 dus maar denk dat er iemand van de mods liep te kutten in de COS en met de nummertjes.
Ja je excuus is aanvaard dat je al oordeelde voordat je wist hoe het zat
quote:Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef Annelies-G het volgende:
Nu op ziggo. Keert Karim vanavond terug in het huis der geheimen? Vanavond 19:30 uur Net 5.
quote:Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef Annelies-G het volgende:
Nu op ziggo. Keert Karim vanavond terug in het huis der geheimen? Vanavond 19:30 uur Net 5.
Ja dusquote:Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef Annelies-G het volgende:
jeeej!quote:Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef Annelies-G het volgende:
Ah, dus toch tijdens de daily. Hoe verrassend.quote:Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef Annelies-G het volgende:
Karim zijn zus vanavond ook in de daily, heeft ze getwitterdquote:Op maandag 18 april 2011 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, dus toch tijdens de daily. Hoe verrassend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |