ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef Darakka het volgende:
[..]
Ik haat met je mee tegen LANTAARNBOGGEL![]()
![]()
vooral veeeeeeel haten! schiet je veel mee op!quote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef Darakka het volgende:
[..]
Ik haat met je mee tegen LANTAARNBOGGEL![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 16:55 schreef Blackprinces het volgende:
Nou ik hoop ook niet dat dit reden is om mo niet te nomineren.
Ik kots dan wel op haar, dit gun ik dan ook weer niet.
Maar hoop gewoon dat ze op de stoel komt..
Zo ben eten maken![]()
Hahaha. Toen ik Filip voor het eerst zag, dacht ik dat hij een omgebouwde vrouw was. Maar na 10 keer kijken vond ik hem steeds leuker, knapper.quote:
Ik doe ook meequote:Op maandag 18 april 2011 17:03 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ookmaar dat hoef ik niet meer te zeggen he?
gelukkig maar, dan hebben we dat ook weer gehadquote:Op maandag 18 april 2011 17:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij komt vandaag eindelijk uit de kast.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:03 schreef waterkant het volgende:
[..]
vooral veeeeeeel haten! schiet je veel mee op!
come down to earth please?quote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Hahaha. Toen ik Filip voor het eerst zag, dacht ik dat hij een omgebouwde vrouw was. Maar na 10 keer kijken vond ik hem steeds leuker, knapper.
mooi zo, dan is de verhaallijn Jo-flip ook klaar, geen relatiequote:Op maandag 18 april 2011 17:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij komt vandaag eindelijk uit de kast.
die is helemaal niet leuk , meneertje !quote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef meneertje1972 het volgende:
KARIM OF SERVIO
Stem: Bewoners het is de stem van de verbroedering. Daarom moeten jullie unaniem kiezen, alleen dan komt Karim terug. Kiezen jullie voor Karim of Servio? Kiezen jullie voor Servio dan verdubbelt Secret Story jullie kluisinhoud. Kiezen jullie voor Karim dan halveert Secret Story jullie kluisinhoud.
Jullie krijgen nu 2 minuten de tijd om unaniem tot een keuze te komen.
haha ja dat zou wat zijn!quote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef meneertje1972 het volgende:
KARIM OF SERVIO
Stem: Bewoners het is de week van de verbroedering. Daarom moeten jullie unaniem kiezen, alleen dan komt Karim terug. Kiezen jullie voor Karim of Servio? Kiezen jullie voor Servio dan verdubbelt Secret Story jullie kluisinhoud. Kiezen jullie voor Karim dan halveert Secret Story jullie kluisinhoud.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:07 schreef Stability het volgende:
[..]
die is helemaal niet leuk , meneertje !
nee maar flip denkt: dat zijn lekker weer sms stemmen voor mij als ik dit doe. Zoveelste bewijs dat deze jongen niet zichzelf is maar ziet de kijker dat ook?quote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef beequeen het volgende:
Ik vind dat hele dragqueen gebeuren helemaal niks voor Flip. Of ligt dat aan mij?
Hij neemt het een beetje te letterlijk, dat Betty Bitch nooit weer een man wilt. Daarom laat hij zijn andere kant maar ff zien.quote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef Stability het volgende:
[..]
gelukkig maar, dan hebben we dat ook weer gehad
quote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef meneertje1972 het volgende:
KARIM OF SERVIO
Stem: Bewoners het is de week van de verbroedering. Daarom moeten jullie unaniem kiezen, alleen dan komt Karim terug. Kiezen jullie voor Karim of Servio? Kiezen jullie voor Servio dan verdubbelt Secret Story jullie kluisinhoud. Kiezen jullie voor Karim dan halveert Secret Story jullie kluisinhoud.
Ik vond 'm de 1e 2 weken gewoon eng. Komt door z'n ogen. Ben er nu wel aan gewend. Hij ziet er goed uit, hoor, maar mijn smaak is het niet. Hij heeft wel een mooi figuur, vind ik.quote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Hahaha. Toen ik Filip voor het eerst zag, dacht ik dat hij een omgebouwde vrouw was. Maar na 10 keer kijken vond ik hem steeds leuker, knapper.
tja het is een manier ,natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2011 17:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij neemt het een beetje te letterlijk, dat Betty Bitch nooit weer een man wilt. Daarom laat hij zijn andere kant maar ff zien.
Ja vanmiddag nog paar hier geplaatst zoals deze:quote:
bereken uw premie hierquote:
sumopak waarschijnlijk???quote:Op maandag 18 april 2011 17:08 schreef Dakotamu het volgende:
hierna moet servio ff lau onderhanden nemen, kijken of hij daar een mooie vrouw van kan maken
Is onmogelijk.quote:Op maandag 18 april 2011 17:08 schreef Dakotamu het volgende:
hierna moet servio ff lau onderhanden nemen, kijken of hij daar een mooie vrouw van kan maken
ach alles voor de stemmenquote:Op maandag 18 april 2011 17:09 schreef Stability het volgende:
tja, het idee dat een "gewone hetero man" als een dragqueen opgemaakt wil worden, doet mij al rillen
ja , maar dat kon niet vanwege de rare eier verstop spelletjes van mo toch?quote:Op maandag 18 april 2011 17:09 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja vanmiddag nog paar hier geplaatst zoals deze:
GOUDEN EIEREN SPEL
Iedereen moet de slaapkamer in en de eerste bewoner verstopt een ei. De tijd tikt door totdat het ei is gevonden. Is het ei gevonden dan gaan alle bewoners weer de slaapkamer in en mag de volgende bewoner een ei verstoppen. De bewoner die het best het ei heeft verstopt (lees: het langst verstopt bleef) wint 2.000 euro uit iedereens kluis. Welke bewoner weet het ei het best te verstoppen?
Ik vind Laura een beetje een kerkmeisje met opgestoken haar en zo'n lange rok enzo.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 17:10 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik vind Laura een beetje een kerkmeisje met opgestoken haar en zo'n lange rok enzo.
een boze lamp nog welquote:Op maandag 18 april 2011 17:07 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie 3 mensen een klok en een lamp op de achtergrond
een soort van kelly inddquote:Op maandag 18 april 2011 17:10 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Bij de kick off show dacht ik toen ik haar voor het eerst zag dat ze een man was geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |