Ja het is nu makkelijker dan je reet afvegen zowat, met die "open nieuwe reeks".quote:Op maandag 18 april 2011 11:25 schreef Tem het volgende:
Joh je kan geen dubbele topics meer aanmaken. Ik was er ook al met 1 bezig
quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef betyar het volgende:
Volgens mij heb ik de verkeerde kies aangewezen![]()
![]()
Kreeg je tandarts zn diploma bij de airmiles ofzo?quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef betyar het volgende:
Volgens mij heb ik de verkeerde kies aangewezen![]()
![]()
Nee niet laten trekken, ik heb pijn aan een rechterkies vanmorgen heeft hij een wortelkanaalbehandeling gedaan bij een kies die ik aanwees, deze was ook ontstoken onderin. Waar de pijn vandaan komt is nogal vaag aangezien het doortrekt van mijn onderkiezen naar kaak dan naar de bovenkiezen en eindigt bij de slaap.quote:Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef Voorschrift het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heb je een of andere kwakzalver de verkeerde kies laten trekken?
quote:Op maandag 18 april 2011 11:44 schreef eriksd het volgende:
Geef de schuld aan links, zit je altijd goed.
Gewoon alles eruit en een gebit wat ik 's avonds op mijn nachtkastje kan leggen geniet momenteel de voorkeur.quote:Op maandag 18 april 2011 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Bij een ontsteking aan een wortelkanaal zit je er zo naast hoor.... Ik spreek uit ervaring.
De zenuwen zijn uit de tand, maar de irritatie is nog wel in de mond, het is niet alsof dat hele gebied ineens gevoelloos is geworden me dunkt. Nogal logisch dat je nog wat voelt.quote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee niet laten trekken, ik heb pijn aan een rechterkies vanmorgen heeft hij een wortelkanaalbehandeling gedaan bij een kies die ik aanwees, deze was ook ontstoken onderin. Waar de pijn vandaan komt is nogal vaag aangezien het doortrekt van mijn onderkiezen naar kaak dan naar de bovenkiezen en eindigt bij de slaap.
De kies die nu pijn doet heeft al een wortelkanaal behandeling ondergaan en zou eigenlijk niet pijn kunnen doe, de zenuwen zijn er immers uit. Ik hoop dat het wat "naweeën" zijn.
Nou nee.....dat lijkt me ook niet alles.quote:Op maandag 18 april 2011 11:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon alles eruit en een gebit wat ik 's avonds op mijn nachtkastje kan leggen geniet momenteel de voorkeur.
Ik ook.quote:
Ook een kilometer of 60 gelopen in een weekend met bepakkingquote:
quote:
Ah lekker, doe het je niet na maar zeker niet verkeerd.quote:Op maandag 18 april 2011 13:06 schreef du_ke het volgende:
[..]! Nee dit was nog vrijwillig ook. Weekend over de Veluwe gelopen.
Regelmatig een zonnetje was aardig te doen hoewel het iets beter had gekund. En ach wel of niet kunnen, dit doe je op karakter van conditie of souplesse was weinig sprake meerquote:Op maandag 18 april 2011 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah lekker, doe het je niet na maar zeker niet verkeerd.
Hoop dat het wolkendek boven de Veluwe minder hardnekkig was dan hier in ieder geval.
Nee heb dit weekend eigenlijk geen aandacht besteed aan de Eredivisie, hoewel de uitslag FC Twente - De Graafschap me wel van m'n stoel deed vallen.quote:Op maandag 18 april 2011 13:09 schreef GSbrder het volgende:
Jullie hebben allemaal deze goal gezien?
Ach, als je het maar naar je zin gehad hebt, dat is 't belangrijkste.quote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Regelmatig een zonnetje was aardig te doen hoewel het iets beter had gekund. En ach wel of niet kunnen, dit doe je op karakter van conditie of souplesse was weinig sprake meer
Dat zeker, was weer reuze mooiquote:Op maandag 18 april 2011 13:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, als je het maar naar je zin gehad hebt, dat is 't belangrijkste.
Weer?quote:
Danku!quote:Op maandag 18 april 2011 13:21 schreef GSbrder het volgende:
Gefeliciteerd VS
Hierbij ook mijn bijdrage aan de wereldvrede
Eens per jaar ongeveer. De vorige (en eerste) keer was vorig jaar april. Toen de Utrechtse Heuvelrug overgestoken van Baarn tot Veenendaal. Toen hadden we het hele weekend zon, dat was nog beterquote:Op maandag 18 april 2011 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weer?
Ge onderwerpt uzelf vaker aan dergelijk maf gedrag?
De RB!quote:
Nouja, ik moet je nageven, qua uitjes ben je beweeglijker dan mij.quote:Op maandag 18 april 2011 13:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eens per jaar ongeveer. De vorige (en eerste) keer was vorig jaar april. Toen de Utrechtse Heuvelrug overgestoken van Baarn tot Veenendaal. Toen hadden we het hele weekend zon, dat was nog beter
Ja, een pootje is afgebroken.quote:
Irresponsible handling.quote:Op maandag 18 april 2011 13:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, een pootje is afgebroken.
Maar eens teruggaan naar de opticien
Er kan geen omhaal tippen aan die van Van Basten tegen Den Bosch.quote:Op maandag 18 april 2011 13:09 schreef GSbrder het volgende:
Jullie hebben allemaal deze goal gezien?
Ik let nooit zo op zonnebrillen. Boeit me niet.quote:Op maandag 18 april 2011 13:40 schreef GSbrder het volgende:
Uiteraard.
Of een nieuwe, iemand nog leuke zonnebrillen gespot lately?
Wat is dit? ESF?quote:Op maandag 18 april 2011 13:40 schreef GSbrder het volgende:
Uiteraard.
Of een nieuwe, iemand nog leuke zonnebrillen gespot lately?
Ja hier op internet en de volgende keer moet je gewoon je best doen bij je herexamenquote:Op maandag 18 april 2011 14:16 schreef phpmystyle het volgende:
Kun je je trouwens nog over klachten mbt het examen nog ergens reclameren?
Niet grappig, toen ik de eerste keer gezakt was dat ook terecht, dit keer was het gewoon een hele subjectieve perceptie van die examinator.quote:Op maandag 18 april 2011 14:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja hier op internet en de volgende keer moet je gewoon je best doen bij je herexamen
Dat zullen ze niet vaker te horen krijgen.quote:Op maandag 18 april 2011 14:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet grappig, toen ik de eerste keer gezakt was dat ook terecht, dit keer was het gewoon een hele subjectieve perceptie van die examinator.
quote:Op maandag 18 april 2011 14:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet grappig, toen ik de eerste keer gezakt was dat ook terecht, dit keer was het gewoon een hele subjectieve perceptie van die examinator.
Ik moest voorrang verlenen, maar er kwam 1 fietser en 1 auto aan, dus afstand was zo groot dat ik de auto nog gemakkelijk ervoor kon trekken. Dus dat deed ik, trapt die prostituee met ongebreidelde celdeling de rem ineens inquote:
Wat kun je daarmee dan?quote:Op maandag 18 april 2011 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
Ho wat een uitvinding dat "Dropbox" zeg.
Ik loop achter qua kennis van moderne fratsen maar dit is toch wel heel handig.
In die situatie, tijdens een examen, is dat dan ook niet het slimste wat je kan doen, je weet toch dat je 10 keer zo "rustig" moet rijden als dat je dat normaal zou doen of niet?quote:Op maandag 18 april 2011 14:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik moest voorrang verlenen, maar er kwam 1 fietser en 1 auto aan, dus afstand was zo groot dat ik de auto nog gemakkelijk ervoor kon trekken. Dus dat deed ik, trapt die prostituee met ongebreidelde celdeling de rem ineens in
Instant file sharing tussen media apparaten, als ik een bestand op m'n computer in een folder zit dan staat het ook automatisch op m'n iPhone en iPad en vice versa.quote:
Ok, maar hoe gaat dat dan precies? Of is het dan zo dat je pc of wat dan ook direct verbinding zoekt met al je apparaten die je in dat dropbox geintegreerd hebt?quote:Op maandag 18 april 2011 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Instant file sharing tussen media apparaten, als ik een bestand op m'n computer in een folder zit dan staat het ook automatisch op m'n iPhone en iPad en vice versa.
Heel handig inderdaad, gebruik het vooral voor notulen en openbare bestanden om heel eerlijk te zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Instant file sharing tussen media apparaten, als ik een bestand op m'n computer in een folder zit dan staat het ook automatisch op m'n iPhone en iPad en vice versa.
Ik was serieus bang dat ik dan te horen had gekregen dat het veilig maar ook vlot moest. Tenminste, zo legde mijn instructeur dat uit.quote:Op maandag 18 april 2011 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In die situatie, tijdens een examen, is dat dan ook niet het slimste wat je kan doen, je weet toch dat je 10 keer zo "rustig" moet rijden als dat je dat normaal zou doen of niet?
Alle apparaten staan via internet in verbinding met een externe server, en synchroniseert ze met elkaar.quote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, maar hoe gaat dat dan precies? Of is het dan zo dat je pc of wat dan ook direct verbinding zoekt met al je apparaten die je in dat dropbox geintegreerd hebt?
Ja precies!quote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heel handig inderdaad, gebruik het vooral voor notulen en openbare bestanden om heel eerlijk te zijn.
Vlot is wat anders dan fietsers en auto's afsnijden, tenminste, in haar beleving, maar wij kunnen daar niet over oordelen. Ik zat niet naast je in de auto.quote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik was serieus bang dat ik dan te horen had gekregen dat het veilig maar ook vlot moest. Tenminste, zo legde mijn instructeur dat uit.
quote:Op maandag 18 april 2011 14:37 schreef GSbrder het volgende:
Juist!
By the way; thuiswerken is ideaal, ik lig hier in de tuin met een flesje bier en de zon op m'n bast.
Kan het iedereen aanraden!
Ach, hebben de buren ook nog wat om naar te kijken.quote:Op maandag 18 april 2011 14:39 schreef GSbrder het volgende:
Binnen zit je toch alleen maar uit het raam te staren.
Hier hou ik hooguit m'n ogen dicht
Dus je moet een eigen server hebben?quote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alle apparaten staan via internet in verbinding met een externe server, en synchroniseert ze met elkaar.
Nee, zo beschut zit ik dan weer welquote:Op maandag 18 april 2011 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, hebben de buren ook nog wat om naar te kijken.
Dat faciliteert "Dropbox" voor je, nee dus.quote:Op maandag 18 april 2011 14:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus je moet een eigen server hebben?
Nee. Enkel apparaten die een dropbox-app hebben geinstalleerd.quote:Op maandag 18 april 2011 14:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus je moet een eigen server hebben?
Egoist.quote:
Privacy is enkel voor lelijke mensenquote:
Kut, nee hè?quote:Op maandag 18 april 2011 14:58 schreef Disana het volgende:
Martin Bosma van de PVV legt na 3 uur uit waarom Atlas Shrugged zo'n bijzonder en on-Nederlands boek is.
Radio 1, tussen 3 en 4.quote:Op maandag 18 april 2011 14:59 schreef GSbrder het volgende:
Kut, nee hè?
Ik hoef die man echt niet een goed boek te zien verkopen.
Da's slecht voor het imago van Atlas Shrugged.
Tja het hoort wel een beetje bij het hele PVV-profiel.quote:Op maandag 18 april 2011 14:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kut, nee hè?
Ik hoef die man echt niet een goed boek te zien verkopen.
Da's slecht voor het imago van Atlas Shrugged.
Nee, genieten is gewoon universeel.quote:Op maandag 18 april 2011 14:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Privacy is enkel voor lelijke mensen?
Omdat de waarheid eng en hard is.quote:Op maandag 18 april 2011 15:07 schreef Disana het volgende:
Ik ben er alleen nog niet uit waarom de EO zo uitgebreid aandacht aan het boek schenkt.
Maf christelijk conservatief volk weet elkaar vaak wel te vinden.quote:Op maandag 18 april 2011 15:07 schreef Disana het volgende:
Ik ben er alleen nog niet uit waarom de EO zo uitgebreid aandacht aan het boek schenkt.
Dat is best knap, tussen je 6e en 16e Atlas Shrugged lezen.quote:Op maandag 18 april 2011 15:09 schreef Disana het volgende:
Luisteren jullie? Net iemand die in de jaren zeventig na het lezen acuut conservatief rechts werd
Valt me mee dat je niet zegt: Rand-debielquote:Op maandag 18 april 2011 15:09 schreef Disana het volgende:
Ah ik snap het al: de man in kwestie werd een Rand-evangelist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |