Ja het is nu makkelijker dan je reet afvegen zowat, met die "open nieuwe reeks".quote:Op maandag 18 april 2011 11:25 schreef Tem het volgende:
Joh je kan geen dubbele topics meer aanmaken. Ik was er ook al met 1 bezig
quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef betyar het volgende:
Volgens mij heb ik de verkeerde kies aangewezen![]()
![]()
Kreeg je tandarts zn diploma bij de airmiles ofzo?quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef betyar het volgende:
Volgens mij heb ik de verkeerde kies aangewezen![]()
![]()
Nee niet laten trekken, ik heb pijn aan een rechterkies vanmorgen heeft hij een wortelkanaalbehandeling gedaan bij een kies die ik aanwees, deze was ook ontstoken onderin. Waar de pijn vandaan komt is nogal vaag aangezien het doortrekt van mijn onderkiezen naar kaak dan naar de bovenkiezen en eindigt bij de slaap.quote:Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef Voorschrift het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heb je een of andere kwakzalver de verkeerde kies laten trekken?
quote:Op maandag 18 april 2011 11:44 schreef eriksd het volgende:
Geef de schuld aan links, zit je altijd goed.
Gewoon alles eruit en een gebit wat ik 's avonds op mijn nachtkastje kan leggen geniet momenteel de voorkeur.quote:Op maandag 18 april 2011 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Bij een ontsteking aan een wortelkanaal zit je er zo naast hoor.... Ik spreek uit ervaring.
De zenuwen zijn uit de tand, maar de irritatie is nog wel in de mond, het is niet alsof dat hele gebied ineens gevoelloos is geworden me dunkt. Nogal logisch dat je nog wat voelt.quote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee niet laten trekken, ik heb pijn aan een rechterkies vanmorgen heeft hij een wortelkanaalbehandeling gedaan bij een kies die ik aanwees, deze was ook ontstoken onderin. Waar de pijn vandaan komt is nogal vaag aangezien het doortrekt van mijn onderkiezen naar kaak dan naar de bovenkiezen en eindigt bij de slaap.
De kies die nu pijn doet heeft al een wortelkanaal behandeling ondergaan en zou eigenlijk niet pijn kunnen doe, de zenuwen zijn er immers uit. Ik hoop dat het wat "naweeën" zijn.
Nou nee.....dat lijkt me ook niet alles.quote:Op maandag 18 april 2011 11:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon alles eruit en een gebit wat ik 's avonds op mijn nachtkastje kan leggen geniet momenteel de voorkeur.
Ik ook.quote:
Ook een kilometer of 60 gelopen in een weekend met bepakkingquote:
quote:
Ah lekker, doe het je niet na maar zeker niet verkeerd.quote:Op maandag 18 april 2011 13:06 schreef du_ke het volgende:
[..]! Nee dit was nog vrijwillig ook. Weekend over de Veluwe gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |