Randstad, sorry, no can't do. Alleen als het een leuke PR-dame is van een uitgever!quote:Op maandag 18 april 2011 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wil ik Pheno hebben voor de ramen!
Welke vorm? De gediagnosticeerde vormquote:Op maandag 18 april 2011 10:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, ligt eraan welke vorm van ADHD je hebt
veel mensen denk dat ik ADHD heb
heb alleen geen zin om te laten uitzoeken (ook al zal het wel slim zijn aangezien ik me ook nooit lang kan concentreren op iets)
Lekker spacenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel
Even openen in IE dan maar.... grrrr ie
Niks mis met IE hoor, ik gebruik niks andersquote:Op maandag 18 april 2011 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel
Even openen in IE dan maar.... grrrr ie
mja merk het vooral als ik echt iets moet doen. bijvoorbeeld verslagen uit typen (wat ik nu ook moet doen) of tijdens examens.quote:Op maandag 18 april 2011 10:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Welke vorm? De gediagnosticeerde vorm![]()
Ja, lijkt me zeker handigRitalin is geen wondermiddel maar kan je wel helpen om bepaalde vaardigheden aan te leren
![]()
code5 ... is dat niet inlog ofzo ?quote:Op maandag 18 april 2011 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope ik krijg code 5
Effe op iphone proberen...
Windowsquote:Op maandag 18 april 2011 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope ik krijg code 5
Effe op iphone proberen...
wat is dan jouw antwoord ? vul ik hem wel even inquote:Op maandag 18 april 2011 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik veel?
Op de Iphone krijg ik error code 83
Kloon uitloggenquote:Op maandag 18 april 2011 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik veel?
Op de Iphone krijg ik error code 83
dat ik niet alles goed heb ingevuld, maar dat is het wel.quote:Op maandag 18 april 2011 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kloon uitloggenGeen idee, staat er ook iets bij wat het moet verduidelijken?
Ja denk je zelfquote:Op maandag 18 april 2011 10:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat is dan jouw antwoord ? vul ik hem wel even in
quote:
Hmm, hidden inputveldenquote:Op maandag 18 april 2011 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ik niet alles goed heb ingevuld, maar dat is het wel.
En in chrome krijg ik de melding:
Deze actie kon niet worden voltooid, omdat er tijdens het uitvoeren een database-fout optrad. Probeer het over een paar ogenblikken nog eens. (db:rollback:0)
ik had hem nog gewaarschuwdquote:
darnquote:
samen huilen?quote:
heb ff snel op internet gezocht maar word er niet wijzer vanquote:
nope, en pgr wil me vast plakkenquote:
Ja, dat is ook lastig.quote:Op maandag 18 april 2011 10:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja merk het vooral als ik echt iets moet doen. bijvoorbeeld verslagen uit typen (wat ik nu ook moet doen) of tijdens examens.
maar jah, ook geen zin om met stempel rond te lopen van adhd patient![]()
Had met scouting wel 2 hele andere vormen van ADHD gezien.
kind 1: heel druk endergelijke die kreeg ritalin om rustig te zijn. Zonder ritalin was hij niet handelbaar. Was echt extreem.
kind 2: heeeel rustig. die kreeg juist ritalin om druk te worden
wat eigenlijk?quote:
Gelukkig maar, want vrijdag is weekend, en daar ben ik nu al aan toequote:Op maandag 18 april 2011 10:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
JaGenoeg vrijdagen nog dit jaar hoor
prijsvraag, was even zoeken, maar heb het gevonden hoop ikquote:
welke prijsvraag?quote:Op maandag 18 april 2011 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
prijsvraag, was even zoeken, maar heb het gevonden hoop ik
Ahquote:Op maandag 18 april 2011 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want vrijdag is weekend, en daar ben ik nu al aan toe.
quote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/prijsvraag/1003
Ik heb de laatste tijd ook vaak wat.. maar wel leuke dingenquote:Op maandag 18 april 2011 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
waarom zijn weekends altijd zo snel volgepland?
En waarom duren ze zo kortquote:Op maandag 18 april 2011 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
Omdat het maar 2 dagen zijn...quote:Op maandag 18 april 2011 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
Omdat het maar 2 dagen zijn tov de rest van de (werk)week, die uit 5 dagen bestaat?quote:Op maandag 18 april 2011 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom duren ze zo kort.
Die van mij is overigens nog vrij leeg vanaf zaterdag. Vrijdag ga ik Toek en Muck pesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ja, maar als je dan een paar nieuwe afspraken wilt plannen ben je zo anderhalve maand verderquote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd ook vaak wat.. maar wel leuke dingen
Die van mij niet, maar anderen moeten weer zo nodig werkenquote:
quote:Omdat het maar 2 dagen zijn tov de rest van de (werk)week, die uit 5 dagen bestaat?Nee, heul niet, mijn weekends zijn 4 of 5 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ach ja, verschil moet er zijn...quote:Op maandag 18 april 2011 10:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die van mij niet, maar anderen moeten weer zo nodig werken
[..]
Nee, heul niet, mijn weekends zijn 4 of 5 dagen
jah das ook weer zoquote:Op maandag 18 april 2011 10:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat is ook lastig.Waarom niet? Je hebt dan wel een label maar je kan er wel iets aan doen, en je weet waar je gedragingen vandaan komen.. Het kan ook een boel verklaren en rust geven (
)
Ja, klopt, heb ik ook wel eens gezien. Je kon de klok erop gelijk zetten wanneer de ritalin uitgewerkt was..
Dat dusquote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd ook vaak wat.. maar wel leuke dingen
Ah.quote:Op maandag 18 april 2011 10:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Nee, heul niet, mijn weekends zijn 4 of 5 dagen
Zeker. En ADD of ADHD is ook nog een heul verschilquote:Op maandag 18 april 2011 10:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah das ook weer zo
Jah ADHD verschilt echt per persoon
Komend weekend is voor veel mensen al 3 dagen, dus dat biedt je toch wel weer mogelijkheden?quote:Op maandag 18 april 2011 10:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet jij wat werken is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |