Niet als ie precies TUSSEN de lamellen door in je gezicht schijntquote:Op maandag 18 april 2011 10:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Ohhh wat een heeeeerlijk zonnetje!![]()
ja grrr ik krijg dit, maar ik denk hem te wetenquote:Op maandag 18 april 2011 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
godver, ben net pas begonnen met assasin creed 2
vanavond even gamen dan kijken of ik er achter kom
jah ik weet al dat het in italie afspeeltquote:Op maandag 18 april 2011 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja grrr ik krijg dit, maar ik denk hem te weten![]()
Code #5
Deze actie kon niet worden voltooid, omdat er tijdens het uitvoeren een database-fout optrad. Probeer het over een paar ogenblikken nog eens. (db:rollback:0)
Hij is sneaky volgens mijquote:Op maandag 18 april 2011 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik weet al dat het in italie afspeeltmaar ben echt pas in het begin van het spel
dus heb nog geen flauw idee
jah denk wel, aangezien niet echt fruit ben tegen gekomen tot nu toequote:
Ohjee.quote:Op maandag 18 april 2011 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en ik moet werken
kun jij me niet een recept voor schrijven van weekje rust ?
Moet je niet tussen de lamellen doorkijkenquote:Op maandag 18 april 2011 10:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Niet als ie precies TUSSEN de lamellen door in je gezicht schijnt![]()
pfff, dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet mn baas nietquote:Op maandag 18 april 2011 10:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohjee.
Ik ben geen dokter he![]()
![]()
[..]
Moet je niet tussen de lamellen doorkijkenBij mij komt de zon van rechts
XD
mja de 2 "rekken" lamellen zijn .. heeel erg handig.. niet tegenelkaar aan gehangen maar met een ruimte van 20 cm ertussenquote:Op maandag 18 april 2011 10:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohjee.
Ik ben geen dokter he![]()
![]()
[..]
Moet je niet tussen de lamellen doorkijkenBij mij komt de zon van rechts
XD
True, en mijn baas ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 10:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfff, dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet mn baas niet
Morge GF..quote:
Ohquote:Op maandag 18 april 2011 10:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja de 2 "rekken" lamellen zijn .. heeel erg handig.. niet tegenelkaar aan gehangen maag met een ruimte van 20 cm ertussen
Duct tape FTWquote:Op maandag 18 april 2011 10:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja de 2 "rekken" lamellen zijn .. heeel erg handig.. niet tegenelkaar aan gehangen maag met een ruimte van 20 cm ertussen
Ritalin zekerquote:Op maandag 18 april 2011 10:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
True, en mijn baas ook nietIk wil 't best doen hoor. Gelijk een rustgevend tabletje ertegenaan ook?
pas op, dadelijk is maleduck beledigtquote:
pinguin je krijgt een foutmelding bij de prijsvraagquote:Op maandag 18 april 2011 10:14 schreef Pheno het volgende:
Zo, toch nog wat gedaan, en nu is mijn poetsbui al over.
Das geen rustgevend tabletje, dat is een upper en lijkt nog het meeste op cocaïnequote:
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 18 april 2011 10:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das geen rustgevend tabletje, dat is een upper en lijkt nog het meeste op cocaïne
Nee, ik bedoelde meer een oxazepam ofzo XD Hihi
Nee hoor, die krijg ik heul niet. En zo te zien anderen ook niet als ik twee reacties van de drie zie. De ander heeft cheatcodes gebruiktquote:Op maandag 18 april 2011 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pinguin je krijgt een foutmelding bij de prijsvraag
mwa, ligt eraan welke vorm van ADHD je hebtquote:Op maandag 18 april 2011 10:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das geen rustgevend tabletje, dat is een upper en lijkt nog het meeste op cocaïne
Nee, ik bedoelde meer een oxazepam ofzo XD Hihi
Dan wil ik Pheno hebben voor de ramen!quote:Op maandag 18 april 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry ik heb al andere plannen hoor ik net
Ik heb een vent met ADHDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |