Ja, ook dat... en weer een bakkie dichterbij Pasenquote:Op maandag 18 april 2011 08:32 schreef OA het volgende:
TT-fix: [KSC #3386] Weer een bakkie dichterbij de vakantie!
zullen we samen heel diep onder de dekens kruipen en wachten tot alles beter is?quote:
Morge LLquote:
Is goedquote:Op maandag 18 april 2011 08:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zullen we samen heel diep onder de dekens kruipen en wachten tot alles beter is?
hey je koningshuisgezinde UI is weer wegquote:Op maandag 18 april 2011 08:37 schreef Toekito het volgende:
Ik ga maar eens koffie zetten en opruimen
quote:
Mogguh herenquote:
eerst koffiequote:Op maandag 18 april 2011 08:37 schreef Toekito het volgende:
Ik ga maar eens koffie zetten en opruimen
good luckquote:Op maandag 18 april 2011 08:39 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k gaat zeer zwaar gesprek voeren
wish me luck and wisdom
quote:Op maandag 18 april 2011 08:39 schreef wel.o.k het volgende:
wish me luck and wisdom
Succesquote:Op maandag 18 april 2011 08:39 schreef wel.o.k het volgende:
wish me luck and wisdom
quote:Op maandag 18 april 2011 08:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat ze hier alleen maar sushi bestellen en nooit van thuis uit meenemen
Bento is geen sushiquote:Op maandag 18 april 2011 08:11 schreef RockNijntje het volgende:
Hier is huis is iedereen best wel anti-sushi
* Pheno geeft wel.o.k een heftruck mee om het gesprek minder zwaar te maken, dan hoef je het niet allemaal zelf te tillen!quote:Op maandag 18 april 2011 08:39 schreef wel.o.k het volgende:
wish me luck and wisdom
attentquote:Op maandag 18 april 2011 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno geeft wel.o.k een heftruck mee om het gesprek minder zwaar te maken, dan hoef je het niet allemaal zelf te tillen!
nee juist niet... gelukkig nietquote:Op maandag 18 april 2011 08:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus veel klantcontact? Klinkt wel leuk!
Te weinig drinken of te weinig seks.quote:Op maandag 18 april 2011 08:22 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M vraagt zich wel af waarom laatste tijd vaak hoofdpijn heb![]()
Oh, of stress!quote:
Nee, ik zat net mobiel in de file, A50quote:Op maandag 18 april 2011 08:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Op het werk![]()
Pheno Pheno, heb je m'n eerste Bento gezien?
Linkjequote:Op maandag 18 april 2011 08:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Op het werk![]()
Pheno Pheno, heb je m'n eerste Bento gezien?
quote:Op maandag 18 april 2011 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik zat net mobiel in de file, A50
Dus wel wat reacties gezien, maar om nu vol te gaan FOKK!n gaat te fur!
Komtie hoorquote:
Ja, de auto is ingeleverd en heb een Peugot-leenauto terug. Kan ik morgen eindelijk naar Microsoft en gelukkig in een passende autoquote:Op maandag 18 april 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]File
Ben je nu wel op het werk je bestemming? (sorry mijn hoofd werkt niet
)
Zal ik je even een pmtje sturen met de link?![]()
Marijke, zullen we samen naar de hoofdengarage gaan? Die van mij heeft een kapotte startmotor, denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]File
Ben je nu wel op het werk je bestemming? (sorry mijn hoofd werkt niet
)
Zal ik je even een pmtje sturen met de link?![]()
OMG en is dat wel genoeg voor een lunch ?quote:Op maandag 18 april 2011 08:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komtie hoor
[ afbeelding ]
In het grote bakje zitten tomaatjes, een eitje (wat te klein was voor mijn vormpje blijkbaar) en zeewiersalade met sojaboontjes. In de andere zit rijst met gekleurde en sesamzaadjes met wasabi en plum smaak en komkommer en een kippenflesje met sojasaus
![]()
Leuk!quote:Op maandag 18 april 2011 08:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komtie hoor
[ afbeelding ]
In het grote bakje zitten tomaatjes, een eitje (wat te klein was voor mijn vormpje blijkbaar) en zeewiersalade met sojaboontjes. In de andere zit rijst met gekleurde en sesamzaadjes met wasabi en plum smaak en komkommer en een kippenflesje met sojasaus
![]()
Ik lef ook nog steeds en zie er verre van uitgehongerd uit!quote:Op maandag 18 april 2011 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OMG en is dat wel genoeg voor een lunch ?
Het ziet er wel ontzettend lekker uit
mja meestal na een uurtje ofzo ook weer wegquote:
mja ik heb daar ook niet genoeg aan volgens mijquote:Op maandag 18 april 2011 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit je jezelf te vergassen in de auto?quote:Op maandag 18 april 2011 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja meestal na een uurtje ofzo ook weer weg
dus scheelt wel
kan ook aan de lucht in de auto liggen
nee dat niet, meestal wel airco aan op de snelweg.quote:Op maandag 18 april 2011 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit je jezelf te vergassen in de auto?
Wat leeeeukkkkk!!quote:Op maandag 18 april 2011 08:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komtie hoor
[ afbeelding ]
![]()
Vult best hoor. Ja, het zijn geen drie lekkerbekken, maar vooral rijst en dergelijke vult prima. Maar ik krijg altijd te horen dat ik weinig eet. Als ik meer zou eten dan pas ik niet meer door de voordeurquote:Op maandag 18 april 2011 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik heb daar ook niet genoeg aan volgens mij![]()
rijst is niet echt een vullerquote:Op maandag 18 april 2011 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vult best hoor. Ja, het zijn geen drie lekkerbekken, maar vooral rijst en dergelijke vult prima. Maar ik krijg altijd te horen dat ik weinig eet. Als ik meer zou eten dan pas ik niet meer door de voordeur
Jij hebt te vaak Sims gespeeld zeker? Die zetten hun bord ook altijd op de meest onlogische plaatsen neerquote:Op maandag 18 april 2011 08:54 schreef Toekito het volgende:
Struikelde over een bord macaroni dus eerst maar eten
Oeh, dat is kutquote:Op maandag 18 april 2011 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, de auto is ingeleverd en heb een Peugot-leenauto terug. Kan ik morgen eindelijk naar Microsoft en gelukkig in een passende autoOoit een hele kleine leen teruggekregen, en dan mag je een paar honderd kilometer rijden, echt pijnlijk gewoon
Jajajaja!!!! Wanneer?quote:Op maandag 18 april 2011 08:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke, zullen we samen naar de hoofdengarage gaan? Die van mij heeft een kapotte startmotor, denk ik.
Ik denk het welquote:Op maandag 18 april 2011 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leuk!
Tip voor het ei (uit eigen ervaring): maat L of groter, die kleine zooi werkt inderdaad niet goed, dan krijg je een ja, ei met een handicap
Zijn jouw bakjes niet wat groter?quote:Op maandag 18 april 2011 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lef ook nog steeds en zie er verre van uitgehongerd uit!
Dat kanquote:Op maandag 18 april 2011 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik heb daar ook niet genoeg aan volgens mij![]()
Wat fleurigquote:Op maandag 18 april 2011 08:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komtie hoor
[ afbeelding ]
![]()
Tafel kopen!quote:Op maandag 18 april 2011 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt te vaak Sims gespeeld zeker? Die zetten hun bord ook altijd op de meest onlogische plaatsen neer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |