Is enfemerel bij jou?quote:Op maandag 18 april 2011 08:19 schreef littledrummergirl het volgende:
wat heb ik een hekel aan overdreven gelukkige verpleegkundigen zo vroeg op de morgen
ochtendhumeur anyone
Ik werk bij de Rabo als adm. medewerkster. En aangezien we maar een klein clubje zijn, en er kantoren gaan sluiten, dumpen ze ons overalquote:
nu echt nooit last vanquote:Op maandag 18 april 2011 08:19 schreef littledrummergirl het volgende:
wat heb ik een hekel aan overdreven gelukkige verpleegkundigen zo vroeg op de morgen
ochtendhumeur anyone
Mooi, dan is het meteen tijd om daarmee te stoppenquote:
Als dat zou kunnen...quote:Op maandag 18 april 2011 08:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, dan is het meteen tijd om daarmee te stoppen
quote:
Tuurlijk, chagrijnig zijn is een keuzequote:
Kom straks wel weer als ik aan 't werk benquote:
nopequote:
haha gewoon vrolijk blijvenquote:Op maandag 18 april 2011 08:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kom straks wel weer als ik aan 't werk ben
ah hier best dichtbij dusquote:Op maandag 18 april 2011 08:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik werk bij de Rabo als adm. medewerkster. En aangezien we maar een klein clubje zijn, en er kantoren gaan sluiten, dumpen ze ons overalLekker makkelijk toch
Dus zit nu op Rockanje, volgende maand op Rozenburg, en dan vanaf Juni eindelijk op Zuidland (lekker dichtbij voor mij, enne fietsen)
Speciaal voor jouquote:Op maandag 18 april 2011 08:28 schreef RockNijntje het volgende:
Wow, ik kreeg net een paarse lay-out hier
nee dat doen me collega'squote:Op maandag 18 april 2011 08:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
ah hier best dichtbij dus
Wat doe je zoal? Mensen spammen met onzinbrieven ofzo?
ah, dus ik kan bij jou een nieuwe rekening openen?quote:Op maandag 18 april 2011 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat doen me collega's
Wij verwerken zeHahaha nee hoor, gewoon de administratie van de bank. Overeenkomst opheffen, verhuizingen, controles, etc..
dus veel klantcontact? Klinkt wel leuk!quote:Op maandag 18 april 2011 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
nee dat doen me collega's
Wij verwerken zeHahaha nee hoor, gewoon de administratie van de bank. Overeenkomst opheffen, verhuizingen, controles, etc..
denk het niet hacker!quote:Op maandag 18 april 2011 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
ah, dus ik kan bij jou een nieuwe rekening openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |