Dat kapot zijn komt vanavond en morgen dan welquote:Op maandag 18 april 2011 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
weet je wat vaag is?
Ik kon gister niet slapen en sliep pas na 1 uur. maar had helemaal geen moeite om op te staan om 7 uur vanmorgen.
Normaal als ik om half 1 ofzo ga slapen, ben ik de volgende ochtend kapot
Ja, al is het nu al stukken beter dan eerstquote:Op maandag 18 april 2011 09:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja, ik snap ook wel dat je gewoon op veel dingen reageert en soms is een bedrijf zo goed genoeg om jou die kans te geven, maar dit is gewoon een kuttijd om een baan te vinden![]()
![]()
[..]
Oh fijn, dus iets leren voor de sollicitant is er ook niet meer bijMet van die kuttermen als 'je past niet in het team' zeker
quote:Op maandag 18 april 2011 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen tijd, geen zin, te veel sollicitanten, geen persoonlijke afwijzing. Nope, dat dus.
Zo, das een unicumquote:Op maandag 18 april 2011 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
weet je wat vaag is?
Ik kon gister niet slapen en sliep pas na 1 uur. maar had helemaal geen moeite om op te staan om 7 uur vanmorgen.
Normaal als ik om half 1 ofzo ga slapen, ben ik de volgende ochtend kapot
Ik las kuttermen als in kutter-menquote:Op maandag 18 april 2011 09:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja, ik snap ook wel dat je gewoon op veel dingen reageert en soms is een bedrijf zo goed genoeg om jou die kans te geven, maar dit is gewoon een kuttijd om een baan te vinden![]()
![]()
[..]
Oh fijn, dus iets leren voor de sollicitant is er ook niet meer bijMet van die kuttermen als 'je past niet in het team' zeker
Ja, dat toch wel? Oh mooiquote:Op maandag 18 april 2011 09:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, al is het nu al stukken beter dan eerst![]()
En ik was ook telkens een van de 150-200 sollicitanten, niet zo gek dat je echt een hele persoonlijke afwijzing krijgt, daar kunnen ze bijna niet aan beginnen
godver, ben net pas begonnen met assasin creed 2quote:Op maandag 18 april 2011 09:34 schreef Pheno het volgende:
Prijsvraag online en snel weer eentje verzinnen voor woensdag.
ahahahahahaquote:Op maandag 18 april 2011 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik las kuttermen als in kutter-men![]()
En ik maar denkenwat is dat
hihiquote:Op maandag 18 april 2011 09:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ahahahahahaXD
You made my day! XD
Een van de twee spellen die ik Platinum heb gehaald. Ik ben normaal niet van de trofeeënquote:Op maandag 18 april 2011 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
godver, ben net pas begonnen met assasin creed 2
vanavond even gamen dan kijken of ik er achter kom
Huh, hoe kan dat nou?quote:
Ik heb heeeeel veel was deze weekquote:
Oh, je komt er een te kort ipv kwijt?quote:Op maandag 18 april 2011 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb heeeeel veel was deze weekwinterjassen erbij en het heeft zich enorm opgestapeld zonder dat ik het wist.
Maar ik kan niet zoveel kwijt... 3 wassen draaien en ik ben bij maar kan ik maar 2 kwijt
Ach ik vind wel een oplossing, ik heb nog wel een wasrekje daar misschien wat sokkies ofzo aan en dan buiten drogenquote:Op maandag 18 april 2011 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, je komt er een te kort ipv kwijt?Wat een gedoe
Ik heb gister ook m'n hele zolder volgehangen met was
jah ik vind alleen de besturing met betrekking toetsenbord nogal irri.quote:Op maandag 18 april 2011 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een van de twee spellen die ik Platinum heb gehaald. Ik ben normaal niet van de trofeeënDan wordt het zo'n 'moetje' als je al die nietszeggende bonussen moet gaan halen
Ik heb nog wel een huis vol rommelquote:Op maandag 18 april 2011 09:45 schreef Pheno het volgende:
Goed, alles gisteren al gedaan, dus nu zit ik met een "wat ga ik doen"
Ik heb nog genoeg liggenquote:Op maandag 18 april 2011 09:45 schreef Pheno het volgende:
Goed idee, ik kan straks ook wel even een winterjas gaan wassenquote:Op maandag 18 april 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach ik vind wel een oplossing, ik heb nog wel een wasrekje daar misschien wat sokkies ofzo aan en dan buiten drogen
Maar die 3 wassen gaan vandaag gedaan worden![]()
Nu even stoffen en stofzuigen
Goedemorgen suikersnoetquote:Op maandag 18 april 2011 09:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een huis vol rommel
Je mag mijn ramen wel komen lappen!quote:Op maandag 18 april 2011 09:45 schreef Pheno het volgende:
Ik was eerstquote:Op maandag 18 april 2011 09:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg liggenWanneer ben je er?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |