Randstad, sorry, no can't do. Alleen als het een leuke PR-dame is van een uitgever!quote:Op maandag 18 april 2011 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wil ik Pheno hebben voor de ramen!
Welke vorm? De gediagnosticeerde vormquote:Op maandag 18 april 2011 10:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, ligt eraan welke vorm van ADHD je hebt
veel mensen denk dat ik ADHD heb
heb alleen geen zin om te laten uitzoeken (ook al zal het wel slim zijn aangezien ik me ook nooit lang kan concentreren op iets)
Lekker spacenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel
Even openen in IE dan maar.... grrrr ie
Niks mis met IE hoor, ik gebruik niks andersquote:Op maandag 18 april 2011 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel
Even openen in IE dan maar.... grrrr ie
mja merk het vooral als ik echt iets moet doen. bijvoorbeeld verslagen uit typen (wat ik nu ook moet doen) of tijdens examens.quote:Op maandag 18 april 2011 10:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Welke vorm? De gediagnosticeerde vorm![]()
Ja, lijkt me zeker handigRitalin is geen wondermiddel maar kan je wel helpen om bepaalde vaardigheden aan te leren
![]()
code5 ... is dat niet inlog ofzo ?quote:Op maandag 18 april 2011 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope ik krijg code 5
Effe op iphone proberen...
Windowsquote:Op maandag 18 april 2011 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope ik krijg code 5
Effe op iphone proberen...
wat is dan jouw antwoord ? vul ik hem wel even inquote:Op maandag 18 april 2011 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik veel?
Op de Iphone krijg ik error code 83
Kloon uitloggenquote:Op maandag 18 april 2011 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik veel?
Op de Iphone krijg ik error code 83
dat ik niet alles goed heb ingevuld, maar dat is het wel.quote:Op maandag 18 april 2011 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kloon uitloggenGeen idee, staat er ook iets bij wat het moet verduidelijken?
Ja denk je zelfquote:Op maandag 18 april 2011 10:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat is dan jouw antwoord ? vul ik hem wel even in
quote:
Hmm, hidden inputveldenquote:Op maandag 18 april 2011 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ik niet alles goed heb ingevuld, maar dat is het wel.
En in chrome krijg ik de melding:
Deze actie kon niet worden voltooid, omdat er tijdens het uitvoeren een database-fout optrad. Probeer het over een paar ogenblikken nog eens. (db:rollback:0)
ik had hem nog gewaarschuwdquote:
darnquote:
samen huilen?quote:
heb ff snel op internet gezocht maar word er niet wijzer vanquote:
nope, en pgr wil me vast plakkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |