Kun je dat niet beter via gewone post doen?quote:Op zondag 17 april 2011 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
Zometeen een gelikte sollicitatie versturen middels de elektronische post.
Zou het ook via de mail doen als die mogelijkheid bestaat.quote:Op zondag 17 april 2011 23:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter via gewone post doen?
Tgaat om een triest uitzendbureautje:Pquote:Op zondag 17 april 2011 23:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter via gewone post doen?
Je hebt nu een bloedband met ons, be afraid, be very very afraid.quote:Op maandag 18 april 2011 00:12 schreef remlof het volgende:
Ow ja, hier moest ik ook nog posten om deze SC-reeks voor eeuwig in MyAT te krijgen
Als dat aangegeven staat wel. Eigenlijk is post een beetje verouderd natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 00:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zou het ook via de mail doen als die mogelijkheid bestaat.
Ow dearquote:Op maandag 18 april 2011 00:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt nu een bloedband met ons, be afraid, be very very afraid.
Je kan ook vragen "How many friends does she do?"quote:Op maandag 18 april 2011 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
Is dit een goed lopende Engelse zin?
How many friends does she have?
Did she have.quote:Op maandag 18 april 2011 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
En in de verledentijd is gewoon:
How many fries did she had?
did is altijd met hele werkwoord.quote:Op maandag 18 april 2011 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
En in de verledentijd is gewoon:
How many fries did she had?
lezen en luisteren gaat redelijk, maar owee als ik het zelf moet doen. Maar ik ga vanaf morgen er intensief mee aan de slag, in een wereld als deze is engels onmisbaar en essentieel.quote:Op maandag 18 april 2011 00:32 schreef eriksd het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat iedereen tegenwoordig wel redelijk engels sprak en las.
Can you say something usefull?quote:Op maandag 18 april 2011 00:32 schreef Voorschrift het volgende:
I say good sir, why shan't we quit this conversation in this scruffy old Dutch and resume in proper Queen's English.
Dare I say, every ear-caressing sound that leaves my vocal cords is useful.quote:
Och ik weet mijn God niet hoe de Engelse grammatica werkt, ik ben er gewoonweg mee opgegroeid, Nederlands is bijna m'n tweede taal nu. Laatste stuk dat ik in officieus Nederlands heb geschreven is op het middelbaar onderwijs geweest, en daarnaast heb ik een groot gedeelte in het buitenland gewoond waar Engels de voertaal was.quote:Op maandag 18 april 2011 00:34 schreef eriksd het volgende:
Mja, ik leerde het op school wel goed, zelf uitgebreid door veel muziek te luisteren (en lekker vals mee te zingen), the office 1000x gekeken te hebben, alle films zonder ondertitel + werken in een omgeving waar Engels de voertaal is.
BBC Radio werkt voor mij goed. Je hebt dan geen ondersteunende beelden. Puur alleen de taal.quote:Op maandag 18 april 2011 00:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
did is altijd met hele werkwoord.
Ga gewoon veel muziek luisteren, kijk films zonder ondertitel.
Maar wonen je ouders in het buiteland dan? Want als jij in Nederland bent geboren doe je over het algemeen ook hier je HBO of WO, of je moet uit een welgesteld gezin komen natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 00:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ik weet mijn God niet hoe de Engelse grammatica werkt, ik ben er gewoonweg mee opgegroeid, Nederlands is bijna m'n tweede taal nu. Laatste stuk dat ik in officieus Nederlands heb geschreven is op het middelbaar onderwijs geweest, en daarnaast heb ik een groot gedeelte in het buitenland gewoond waar Engels de voertaal was.
Dutch is out of the vocab.
Nee, ben zelfstandig naar het buitenland gegaan.quote:Op maandag 18 april 2011 00:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar wonen je ouders in het buiteland dan? Want als jij in Nederland bent geboren doe je over het algemeen ook hier je HBO of WO, of je moet uit een welgesteld gezin komen natuurlijk.
Debby?quote:Op maandag 18 april 2011 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan ook vragen "How many friends does she do?"
quote:AMSTERDAM - Voor het eerst sinds jaren zijn vorig schooljaar minder leerlingen in het middelbaar onderwijs geschorst of weggestuurd. De onderwijsinspectie kreeg bijna 5500 meldingen over geschorste of weggestuurde leerlingen, schrijft Trouw maandag.
© Thinkstock
De daling zou onder meer komen doordat scholen huiverig zijn leerlingen weg te sturen.
Het schooljaar voor het afgelopen schooljaar werd nog een hoogtepunt van bijna zesduizend bereikt. Vijf jaar geleden werden nog maar 4200 leerlingen geschorst. Daarna is het aantal gestaag gegroeid, tot nu.
Als een leerling een dag of meer wordt geschorst of definitief wordt weggestuurd, moeten scholen dat melden. Van tien procent van de scholen heeft de inspectie de afgelopen vijf jaar geen een melding gehad.
Publiciteit
De werkgeversorganisatie voor middelbare scholen, de VO-raad, denkt dat scholen terugschrikken van de publiciteit die steeds vaker gepaard gaat met schorsen en verwijderen. Ook hebben scholen er volgens voorzitter Sjoerd Slagter meer oog voor dat ze de leerlingen niet helpen door ze weg te sturen.
René Kneyber, die een boek schreef over orde houden in het vmbo, oppert in de krant dat scholen simpelweg de verplichting om schorsingen te melden ontduiken. "Ik denk niet dat scholen beter weten wat ze met leerlingen aan moeten, maar dat ze tactischer worden."
Schorsingen worden vooral uitgedeeld voor fysiek geweld tegen andere leerlingen. Ook worden leerlingen weggestuurd vanwege verbaal geweld tegen leraren of storend gedrag in de les. Jongens worden al jaren drie keer zo vaak geschorst als meisjes en vmbo'ers verhoudingsgewijs elf keer zo vaak als vwo'ers.
In tweeduizend gevallen duurde de schorsing vorig schooljaar twee dagen, in elfhonderd gevallen drie dagen. Ruim zeshonderd leerlingen werden naar een andere school gestuurd.
Je had toch een verblijfplaats gefixed daar?quote:Op maandag 18 april 2011 09:05 schreef Reya het volgende:
Viereneenhalf uur in de trein, en morgen weer.
Wablief?quote:Op maandag 18 april 2011 09:05 schreef Reya het volgende:
Viereneenhalf uur in de trein, en morgen weer.
Ik ga even terug om nog lopende zaken af te sluiten.quote:Op maandag 18 april 2011 09:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je had toch een verblijfplaats gefixed daar?
Nee, Brussel - Enschede.quote:Op maandag 18 april 2011 09:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wablief?
Moet je met de trein naar Londen?
Kan je dat niet gewoon online doen?quote:Op maandag 18 april 2011 09:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ga even terug om nog lopende zaken af te sluiten.
Dan lezen we dat morgen wel in de krant.quote:Op maandag 18 april 2011 09:20 schreef GSbrder het volgende:
Of is it just me dat ik nij lopende zaken aan iets heel anders denk?
De linkse media moeten mij ook altijd hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 09:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan lezen we dat morgen wel in de krant.
Och same thing, maar dan de verkeerde kant op.quote:
Et tu, Erikquote:Op maandag 18 april 2011 09:56 schreef eriksd het volgende:
Wat een prachtig weer om eens een balletje te gaan slaan vanmiddag
Ik ben al weer wegquote:Op maandag 18 april 2011 10:11 schreef eriksd het volgende:
Ik ga zo, nog even wat typen voor mn essay. Even treinen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |