Kun je dat niet beter via gewone post doen?quote:Op zondag 17 april 2011 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
Zometeen een gelikte sollicitatie versturen middels de elektronische post.
Zou het ook via de mail doen als die mogelijkheid bestaat.quote:Op zondag 17 april 2011 23:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter via gewone post doen?
Tgaat om een triest uitzendbureautje:Pquote:Op zondag 17 april 2011 23:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter via gewone post doen?
Je hebt nu een bloedband met ons, be afraid, be very very afraid.quote:Op maandag 18 april 2011 00:12 schreef remlof het volgende:
Ow ja, hier moest ik ook nog posten om deze SC-reeks voor eeuwig in MyAT te krijgen
Als dat aangegeven staat wel. Eigenlijk is post een beetje verouderd natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 00:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zou het ook via de mail doen als die mogelijkheid bestaat.
Ow dearquote:Op maandag 18 april 2011 00:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt nu een bloedband met ons, be afraid, be very very afraid.
Je kan ook vragen "How many friends does she do?"quote:Op maandag 18 april 2011 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
Is dit een goed lopende Engelse zin?
How many friends does she have?
Did she have.quote:Op maandag 18 april 2011 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
En in de verledentijd is gewoon:
How many fries did she had?
did is altijd met hele werkwoord.quote:Op maandag 18 april 2011 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
En in de verledentijd is gewoon:
How many fries did she had?
lezen en luisteren gaat redelijk, maar owee als ik het zelf moet doen. Maar ik ga vanaf morgen er intensief mee aan de slag, in een wereld als deze is engels onmisbaar en essentieel.quote:Op maandag 18 april 2011 00:32 schreef eriksd het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat iedereen tegenwoordig wel redelijk engels sprak en las.
Can you say something usefull?quote:Op maandag 18 april 2011 00:32 schreef Voorschrift het volgende:
I say good sir, why shan't we quit this conversation in this scruffy old Dutch and resume in proper Queen's English.
Dare I say, every ear-caressing sound that leaves my vocal cords is useful.quote:
Och ik weet mijn God niet hoe de Engelse grammatica werkt, ik ben er gewoonweg mee opgegroeid, Nederlands is bijna m'n tweede taal nu. Laatste stuk dat ik in officieus Nederlands heb geschreven is op het middelbaar onderwijs geweest, en daarnaast heb ik een groot gedeelte in het buitenland gewoond waar Engels de voertaal was.quote:Op maandag 18 april 2011 00:34 schreef eriksd het volgende:
Mja, ik leerde het op school wel goed, zelf uitgebreid door veel muziek te luisteren (en lekker vals mee te zingen), the office 1000x gekeken te hebben, alle films zonder ondertitel + werken in een omgeving waar Engels de voertaal is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |