Nooit. Wij moesten Jordy uit ons hoofd leren, gelukkig is het er nooit in gebleven:quote:Op zondag 17 april 2011 21:55 schreef Zeeland het volgende:
Hoevaak hebben jullie de film Taxi bekeken bij Frans?
Wacht, ik zoek wat anders.quote:
Wij keken altijd films bij geschiedenisquote:Op zondag 17 april 2011 22:00 schreef betyar het volgende:
Ha die asperges![]()
![]()
[..]
Nooit. Wij moesten Jordy uit ons hoofd leren, gelukkig is het er nooit in gebleven:
Geschiedenis heb ik ooit een werkstuk gemaakt voor een oertijd project het staat er nu nog.quote:Op zondag 17 april 2011 22:02 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wij keken altijd films bij geschiedenis
Informatieve
I concur.quote:
Beter dan een aardappelversierproject van 5 jaar geleden dat er nu nog steeds staat --> De aardappels zijn niet goed meer.quote:Op zondag 17 april 2011 22:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Geschiedenis heb ik ooit een werkstuk gemaakt voor een oertijd project het staat er nu nog.![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 22:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Beter dan een aardappelversierproject van 5 jaar geleden dat er nu nog steeds staat --> De aardappels zijn niet goed meer.
Of een zakje chips dat al 6 Jaar in de prijzenkast ligt
Nee, het is een leeg zakje dat iemand er voor de grap door die gleuf heen heeft geduwd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Mijn werkstuk was gewoon kei mooi, een tentje gemaakt van verschillende dierenhuiden en een kampvuur dat ging "branden" d.m.v. een 9V batterij. En mijn neefje zag hem staan in de klasquote:Op zondag 17 april 2011 22:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, het is een leeg zakje dat iemand er voor de grap door die gleuf heen heeft geduwd.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef Zeeland het volgende:
In HAVO 4 heb ik een telefoon kapot geschoten. We waren gewoon in het wilde weg aan het schieten met een bal en die kwam toen per ongeluk tegen de telefoon. Uiteindelijk is natuurlijk nooit meer achterhaald wie dat toen gedaan had. Altijd grappig als ze dat dan toch nog proberen te ontdekken, zetten ze je in een lokaal tot iemand het zegt. Iets wat natuurlijk nooit gebeurd.Inderdaad. Ze kunnen je nooit eeuwig vasthouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn werkstuk was gewoon kei mooi, een tentje gemaakt van verschillende dierenhuiden en een kampvuur dat ging "branden" d.m.v. een 9V batterij. En mijn neefje zag hem staan in de klas![]()
Ik vind kei zo'n stom woord.quote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn werkstuk was gewoon kei mooi, een tentje gemaakt van verschillende dierenhuiden en een kampvuur dat ging "branden" d.m.v. een 9V batterij. En mijn neefje zag hem staan in de klas![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-klacht: Mensen die omdòòd zeggen.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik vind kei zo'n stom woord.Wij gebruikten daarvoor het woord 'omdòòd'
![]()
Klacht: Mensen die kei zeggen en geen kei bedoelen.
kei skon jongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-klacht: Mensen die omdòòd zeggen.
Ben jij ook al skaffa?quote:
Skaffa?? Wat is dat nu weer?quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben jij ook al skaffa?
Vieze flikker jonge
Skaffa is highquote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Skaffa?? Wat is dat nu weer?
En daarnaast mag ik gewoon in bad en heb ik nog nooit enige seksuele gevoelens voor mannen gehad.
Zeeland, wanneer beleefde jij deze uitermate droevige tijdquote:
Na wat gegoogle kom ik erachter dat Skaffa een zweeds woord is en helemaal niet high betekent.quote:
2004 - heden.quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zeeland, wanneer beleefde jij deze uitermate droevige tijd
Ik dacht altijd dat je veel ouder wasquote:
Nee, studenten hebben ook nog dergelijke taal. Ik heb HAVO gedaan van 2003 tot 2008.quote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je veel ouder was
Maar je doet dus VWO?
Onverdoofd laten trekken is inderdaad de te prefereren omstandigheid.quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon onverdoofd hebben laten trekken.
En welke opleiding doe je nu?quote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, studenten hebben ook nog dergelijke taal. Ik heb HAVO gedaan van 2003 tot 2008.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Onverdoofd laten trekken is inderdaad de te prefereren omstandigheid.
B_A! Ik sta op misschien. Ik kom alleen als ik ducktape mag mee op php de mond te snoeren.quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee, Rock, ik heb je inschrijven voor de meet nog niet gezien?
Bij de tweede keer verstandskiezen heb ik het met zo min mogelijk verdoving laten doen. Godsamme zeg. Kon wel die middag gewoon weer eten.quote:
Ik schijt al in mijn broek als ze met dat pikkertje aan komen zetten.quote:Op zondag 17 april 2011 22:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bij de tweede keer verstandskiezen heb ik het met zo min mogelijk verdoving laten doen. Godsamme zeg. Kon wel die middag gewoon weer eten.
Smaakt zo smerig die verdoving. Maarja, soms moet het.quote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik schijt al in mijn broek als ze met dat pikkertje aan komen zetten.
Ik moet je op Facebook!quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
B_A! Ik sta op misschien. Ik kom alleen als ik ducktape mag mee op php de mond te snoeren.
Ik zie je vriendschapverzoek met plezier tegemoet.quote:
Heb je toch al gevonden, komt er aan!quote:Op zondag 17 april 2011 23:04 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zie je vriendschapverzoek met plezier tegemoet.
Oehlalaquote:Op zondag 17 april 2011 23:04 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zie je vriendschapverzoek met plezier tegemoet.
Oh, gezien. Wat een casual achternaam heb jij!quote:Op zondag 17 april 2011 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je toch al gevonden, komt er aan!
Ja ja, m'n trotse Nederlandse achtergrond komt er goed in naar voren.quote:Op zondag 17 april 2011 23:06 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Oh, gezien. Wat een casual achternaam heb jij!
I like.quote:
Ik acht de kans nihil maar ik zal het onthouden.quote:Op zondag 17 april 2011 23:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I like.
Als we gingen trouwen nam ik de jouwe aan.
quote:
Wat is er erotisch aan trouwen en een naam?quote:Op zondag 17 april 2011 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik acht de kans nihil maar ik zal het onthouden.
Waarom elke keer dit homo-erotische sausje![]()
Twitter is ook zwaar kansloos inderdaad.quote:
Even downloaden komende week. Scheen erg goed te zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
Net Men of Honor gekeken. Moest bijna een traantje wegpinken
Die is wel oké.quote:Op zondag 17 april 2011 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
Net Men of Honor gekeken. Moest bijna een traantje wegpinken
Aanrader. Vooral wanneer je je bedenkt dat het is gestoeld op waarheid. Wat een held die hoofdpersoon.quote:Op zondag 17 april 2011 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Even downloaden komende week. Scheen erg goed te zijn.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
Hmm, wat ik dus al vermoedde, VS heeft weldegelijk een pak ipv een tuinoutfit
Dat mag toch geen verrassing heten?quote:Op zondag 17 april 2011 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
Mwa, hij liet het wel heel geprofileerd blijken.quote:Op zondag 17 april 2011 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat mag toch geen verrassing heten?
Ja, sommige mensen liegen nou eenmaal niet.quote:Op zondag 17 april 2011 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
Liegenquote:Op zondag 17 april 2011 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen liegen nou eenmaal niet.
Ik zie VS als een soort van gay-versie van Barney.quote:Op zondag 17 april 2011 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwa, hij liet het wel heel geprofileerd blijken.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie VS als een soort van gay-versie van Barney.
Hij heeft een pak gehuurd.quote:Op zondag 17 april 2011 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
Have you met Koos?quote:Op zondag 17 april 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie VS als een soort van gay-versie van Barney.
Have you met your Koos.quote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Have you met Koos?
Ik zie wel wat in die R&P meet.
Hyves zuigt als een malle, wat een kutsite is dat zeg.quote:Op zondag 17 april 2011 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
Kga toch maar eens wat meer met facebook aan de slag, hyves begint me teveel jansmit en nick en simon te worden.
Sowieso krijg ik jeuk aan mn ballen van die sociale media.quote:Op zondag 17 april 2011 23:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hyves zuigt als een malle, wat een kutsite is dat zeg.
Mine?quote:
Waarbij ik wil aantekenen dat mijn internetnaam eigenlijk te achterlijk voor woorden is, maar goed. Ik ben eerlijk gezegd jaloers op users met een originele kick-ass naam.quote:
Niks mis met je username, naar mijn mening.quote:Op zondag 17 april 2011 23:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarbij ik wil aantekenen dat mijn internetnaam eigenlijk te achterlijk voor woorden is, maar goed. Ik ben eerlijk gezegd jaloers op users met een originele kick-ass naam.
Dat is de juiste instelling.quote:Op zondag 17 april 2011 23:26 schreef Monolith het volgende:
Tijd om nog eens wat te slapen en morgen moe en chagrijnig aan de eerste werkdag te beginnen.
Gelukkig weten we allemaal hoe je in werkelijkheid heet.quote:Op zondag 17 april 2011 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
Met mijn username ben ik wel redelijk incognito.
Da's toch Henk Krol of niet?quote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig weten we allemaal hoe je in werkelijkheid heet.
Knap dat je Krol direct herkent.quote:
Reportage aan het kijken? Vind ik nooit zo'n lekkere afsluiter van het weekend, eerlijk gezegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |