Skaffa?? Wat is dat nu weer?quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben jij ook al skaffa?
Vieze flikker jonge
Skaffa is highquote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Skaffa?? Wat is dat nu weer?
En daarnaast mag ik gewoon in bad en heb ik nog nooit enige seksuele gevoelens voor mannen gehad.
Zeeland, wanneer beleefde jij deze uitermate droevige tijdquote:
Na wat gegoogle kom ik erachter dat Skaffa een zweeds woord is en helemaal niet high betekent.quote:
2004 - heden.quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zeeland, wanneer beleefde jij deze uitermate droevige tijd
Ik dacht altijd dat je veel ouder wasquote:
Nee, studenten hebben ook nog dergelijke taal. Ik heb HAVO gedaan van 2003 tot 2008.quote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je veel ouder was
Maar je doet dus VWO?
Onverdoofd laten trekken is inderdaad de te prefereren omstandigheid.quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon onverdoofd hebben laten trekken.
En welke opleiding doe je nu?quote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, studenten hebben ook nog dergelijke taal. Ik heb HAVO gedaan van 2003 tot 2008.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Onverdoofd laten trekken is inderdaad de te prefereren omstandigheid.
B_A! Ik sta op misschien. Ik kom alleen als ik ducktape mag mee op php de mond te snoeren.quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee, Rock, ik heb je inschrijven voor de meet nog niet gezien?
Bij de tweede keer verstandskiezen heb ik het met zo min mogelijk verdoving laten doen. Godsamme zeg. Kon wel die middag gewoon weer eten.quote:
Ik schijt al in mijn broek als ze met dat pikkertje aan komen zetten.quote:Op zondag 17 april 2011 22:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bij de tweede keer verstandskiezen heb ik het met zo min mogelijk verdoving laten doen. Godsamme zeg. Kon wel die middag gewoon weer eten.
Smaakt zo smerig die verdoving. Maarja, soms moet het.quote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik schijt al in mijn broek als ze met dat pikkertje aan komen zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |