quote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
B_A! Ik sta op misschien. Ik kom alleen als ik ducktape mag mee op php de mond te snoeren.
Ik zie je vriendschapverzoek met plezier tegemoet.quote:
Heb je toch al gevonden, komt er aan!quote:Op zondag 17 april 2011 23:04 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zie je vriendschapverzoek met plezier tegemoet.
Oehlalaquote:Op zondag 17 april 2011 23:04 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zie je vriendschapverzoek met plezier tegemoet.
Oh, gezien. Wat een casual achternaam heb jij!quote:Op zondag 17 april 2011 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je toch al gevonden, komt er aan!
Ja ja, m'n trotse Nederlandse achtergrond komt er goed in naar voren.quote:Op zondag 17 april 2011 23:06 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Oh, gezien. Wat een casual achternaam heb jij!
I like.quote:
Ik acht de kans nihil maar ik zal het onthouden.quote:Op zondag 17 april 2011 23:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I like.
Als we gingen trouwen nam ik de jouwe aan.
quote:
Wat is er erotisch aan trouwen en een naam?quote:Op zondag 17 april 2011 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik acht de kans nihil maar ik zal het onthouden.
Waarom elke keer dit homo-erotische sausje![]()
Twitter is ook zwaar kansloos inderdaad.quote:
Even downloaden komende week. Scheen erg goed te zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
Net Men of Honor gekeken. Moest bijna een traantje wegpinken
Die is wel oké.quote:Op zondag 17 april 2011 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
Net Men of Honor gekeken. Moest bijna een traantje wegpinken
Aanrader. Vooral wanneer je je bedenkt dat het is gestoeld op waarheid. Wat een held die hoofdpersoon.quote:Op zondag 17 april 2011 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Even downloaden komende week. Scheen erg goed te zijn.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
Hmm, wat ik dus al vermoedde, VS heeft weldegelijk een pak ipv een tuinoutfit
Dat mag toch geen verrassing heten?quote:Op zondag 17 april 2011 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
Hmm, wat ik dus al vermoedde, VS heeft weldegelijk een pak ipv een tuinoutfit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |