Ja maar dat was, in de slaapkamer, pas het begin. Ze is het echt nog niet kwijt, ze heeft het alleen met Sharond besproken. Ze zit echt te mijmeren hoor, ik hoor het hier door het geluid van de stofzuiger heen, ratelen, echt, zijn haar hersens.quote:
maakt niet uit, is altijd nog goed gekoemnquote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Had ik het moeten doen ?
If so, then sorry
ze heeft ook al rondje wie nomineert wie gedaan, dus als ze mocht gaan piekeren laat t haar snachts doen dan.quote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef 38half het volgende:
[..]
Ja maar dat was, in de slaapkamer, pas het begin. Ze is het echt nog niet kwijt, ze heeft het alleen met Sharond besproken. Ze zit echt te mijmeren hoor, ik hoor het hier door het geluid van de stofzuiger heen, ratelen, echt, zijn haar hersens.
1 zin? over mo? heb ik gemistquote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
Nu ik weet welke berichten Mo en Sharon van thuis hebben gekregen kan ik me wel voorstellen dat Mo haar twijfels heeft.
goh en ik dacht dat ik een hekel aan mo had...quote:Op zondag 17 april 2011 21:32 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Hallooo allemaal!![]()
Mijn zondagse bijdrage;
Ik zal de dag EREN dat ons allerzielige, manipulerende, egocentrische, zich nooit aan de belofte houdende [weggaan], aandachtszieke, psychopatische, jaloerse, paranoide, achterbakse nepfreak van een eMo de deur achter zich sluit van het huis der geheimen.
Compleet gestoord is ze, een gespleten persoonlijkheid, gecombineerd met een theatrale persoonlijkheidsstoornis.
En nog steeds niemand die haar eens de waarheid vertelt als ze voor de zoveelste keer de sfeer verziekt voor de rest van de bewoners. Werkelijk waar niet te geloven!![]()
Aan de rest stoor ik me niet zo erg. De mannen zijn oké! De rest van de vrouwen ook. Niemand heeft naar mijn mening zo'n grote storende factor als die zuigende vampier [bloed/energie-zuigert], eMo.
Tot zover mijn bijdrage voor vandaag.
Fijne avond allen!
quote:Op zondag 17 april 2011 21:32 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Hallooo allemaal!![]()
Mijn zondagse bijdrage;
Ik zal de dag EREN dat ons allerzielige, manipulerende, egocentrische, zich nooit aan de belofte houdende [weggaan], aandachtszieke, psychopatische, jaloerse, paranoide, achterbakse nepfreak van een eMo de deur achter zich sluit van het huis der geheimen.
Compleet gestoord is ze, een gespleten persoonlijkheid, gecombineerd met een theatrale persoonlijkheidsstoornis.
En nog steeds niemand die haar eens de waarheid vertelt als ze voor de zoveelste keer de sfeer verziekt voor de rest van de bewoners. Werkelijk waar niet te geloven!![]()
Aan de rest stoor ik me niet zo erg. De mannen zijn oké! De rest van de vrouwen ook. Niemand heeft naar mijn mening zo'n grote storende factor als die zuigende vampier [bloed/energie-zuigert], eMo.
Fijne avond allen!
quote:Op zondag 17 april 2011 21:32 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Hallooo allemaal!![]()
Mijn zondagse bijdrage;
Fijne avond allen!
Ik heb me nog ingehoudenquote:Op zondag 17 april 2011 21:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
goh en ik dacht dat ik een hekel aan mo had...
kijk...ik zal het uitleggen....ze zitten in een groep bijelkaar.....1 persoon krijgt een doos vol verassingen, waaronder ook snoep en koek....quote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef lentebloem het volgende:
ja een snoepje per keer en ze neemt er zelf ook een oh oh oh wat een vrek
Kun je niet aan de redactie vertellen dat je een vriendin van haar bent en een briefje voor haar hebt?quote:Op zondag 17 april 2011 21:32 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Hallooo allemaal!![]()
Mijn zondagse bijdrage;
Fijne avond allen!
u bent geen keel....quote:Op zondag 17 april 2011 21:34 schreef Stability het volgende:
[..]
kijk...ik zal het uitleggen....ze zitten in een groep bijelkaar.....1 persoon krijgt een doos vol verassingen, waaronder ook snoep en koek....
de anderen hebben niets, het was rantsoenweek........
ik , nicole, stability ben dan zo, dat ik die zakken snoep allemaal open maak, en een paar schaaltjes uit de keuken pak, en dan daar die zakken snoep in leeg gooi.
dan zet ik ze op tafel , zodat iedereen kan pakken wanneer hij wil
dat is een klein beetje socialer, dan te wachten tot ik alleen in bed lig en op mn gemak kan smakken, of dat er 1 of 2 mensen om me heen zitten, zodat ik 1 heel snoepje aan ze kan geven...
ik weet het niet hoor, maar ik ben denk ik te sociaal wat dat aangaat.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet he?
[ afbeelding ]
Ik zou hetzelfde gedaan hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 21:34 schreef Stability het volgende:
[..]
kijk...ik zal het uitleggen....ze zitten in een groep bijelkaar.....1 persoon krijgt een doos vol verassingen, waaronder ook snoep en koek....
ik , nicole, stability ben dan zo, dat ik die zakken snoep allemaal open maak, en een paar schaaltjes uit de keuken pak, en dan daar die zakken snoep in leeg gooi.
dat is een klein beetje socialer, dan te wachten tot ik alleen in bed lig en op mn gemak kan smakken, of dat er 1 of 2 mensen om me heen zitten, zodat ik 1 heel snoepje aan ze kan geven...
dat dusquote:Op zondag 17 april 2011 21:34 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet he?
[ afbeelding ]
hahaha wat staat dat raar als je dat zegt.....geen keel..ik had er echt nog nooit van gehoordquote:
wie is die lelijke snol????quote:Op zondag 17 april 2011 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet he?
[ afbeelding ]
me too, ik mag je welquote:Op zondag 17 april 2011 21:36 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha wat staat dat raar als je dat zegt.....geen keel..ik had er echt nog nooit van gehoord
en ja, ik heb een hekel aan gierige mensen..ik geef liever dan dat ik neem
ja , en op is op ! nu liggen ze te verschimmelen omdat ze ze sneaky verstopt heeft, blehhhquote:
dank je, lieverd, ik jou ook hoorquote:
Heeft ze nog steeds snoep liggen?quote:Op zondag 17 april 2011 21:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ja , en op is op ! nu liggen ze te verschimmelen omdat ze ze sneaky verstopt heeft, blehhh
ik hoop dat ze erin stiktquote:Op zondag 17 april 2011 21:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ja , en op is op ! nu liggen ze te verschimmelen omdat ze ze sneaky verstopt heeft, blehhh
quote:Op zondag 17 april 2011 21:37 schreef danilel het volgende:
Jo vreet stiekum de helft vd chocola op .........
beter dan sex he volgens joquote:Op zondag 17 april 2011 21:37 schreef danilel het volgende:
Jo vreet stiekum de helft vd chocola op .........
ik ook, dat ze moet gapen als ze dr mond volpropt in de nacht als iedereen slaaptquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:38 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook, dat ze moet gapen als ze dr mond volpropt in de nacht als iedereen slaapt
quote:Op zondag 17 april 2011 21:38 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook, dat ze moet gapen als ze dr mond volpropt in de nacht als iedereen slaapt
hahaha dan heeft ze er een gratis pakje maaien bijquote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef danilel het volgende:
[..]
ondertussen heeft de snoep zich vermeerderd en volgende week loopt het vanzelf weg.....
Ja maar u kunt morgen naar de winkel nieuwe snoepjes kopenquote:Op zondag 17 april 2011 21:36 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha wat staat dat raar als je dat zegt.....geen keel..ik had er echt nog nooit van gehoord
en ja, ik heb een hekel aan gierige mensen..ik geef liever dan dat ik neem
daar gaat het niet om....ze hebben het nu in huis....en die gier houdt het gewoon voor zichzelfquote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef lentebloem het volgende:
[..]
Ja maar u kunt morgen naar de winkel nieuwe snoepjes kopen
je vergeet u te zeggen....quote:Op zondag 17 april 2011 21:40 schreef Stability het volgende:
[..]
daar gaat het niet om....ze hebben het nu in huis....en die gier houdt het gewoon voor zichzelf
terwijl de anderen ook graag willen.... kan je dat echt niet begrijpen dan??
echt waar ik had ze allemaal in een bak water gegooid als ik daar had gezeten...wij niks? zij ook niksquote:Op zondag 17 april 2011 21:40 schreef ikke79 het volgende:
en dalijk zeggen;oh neem jij maar ik hoeft niet zoveel![]()
![]()
ik hoop dat ze erin stikt
Peter gaat naar de hoerenquote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef 38half het volgende:
Ik ga ff Peter R. de Vries kijken. Tot de reclame;-)
oops sorryquote:Op zondag 17 april 2011 21:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
je vergeet u te zeggen....
Sorry, ik ga wel weer ff in de hoek...
Wat ik niet begrijp is dat je iemand een gier noemt die dus wel deelt en niet alles zelf opeetquote:Op zondag 17 april 2011 21:40 schreef Stability het volgende:
[..]
daar gaat het niet om....ze hebben het nu in huis....en die gier houdt het gewoon voor zichzelf
terwijl de anderen ook graag willen.... kan je dat echt niet begrijpen dan??
quote:Op zondag 17 april 2011 21:41 schreef lentebloem het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat je iemand een gier noemt die dus wel deelt en niet alles zelf opeet
let nou maar gewoon eens goed op haar.quote:Op zondag 17 april 2011 21:41 schreef lentebloem het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat je iemand een gier noemt die dus wel deelt en niet alles zelf opeet
laat maar joh.....ik heb alquote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
let nou maar gewoon eens goed op haar.
Zal je zelf ook zien dat ze gewoon een gier is
Laterquote:Op zondag 17 april 2011 21:41 schreef sjampoeh het volgende:
ik ga ff miljoenenjacht kijken. laterrrrrrrrrrrrr
inclusief haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren men hoe vaak moet ik het nog zeggenquote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef speedy133 het volgende:
Kijk ens met wat een liefde jootje dat chocolade staat te raspen/mishandelen
Lang hoefde we niet te wachten, ze heeft het er alweer over dat haar man haar kluis heeft gehalveerd.quote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
let nou maar gewoon eens goed op haar.
Zal je zelf ook zien dat ze gewoon een gier is
quote:Op zondag 17 april 2011 21:44 schreef lentebloem het volgende:
[..]
hoop ook dat je dat lekker lang volhoud
quote:Op zondag 17 april 2011 21:44 schreef lentebloem het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alles is lekker van/aan Joquote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
inclusief haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren men hoe vaak moet ik het nog zeggen![]()
wat>?quote:Op zondag 17 april 2011 21:45 schreef Niki.P het volgende:
Mijn ouders hebben het op de zelfde manier gedaan als Laura der ouders dat is echt top!
och markje , wat doet ie dan? moet ik hem weer oppakken?quote:Op zondag 17 april 2011 21:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
mark is van het padje af grrrrrrrrrrrrrrrr
ach...vervelend he als je een andere mening erop na houdt dan iemand anders...quote:Op zondag 17 april 2011 21:44 schreef lentebloem het volgende:
[..]
hij adoreert Joquote:Op zondag 17 april 2011 21:45 schreef Stability het volgende:
[..]
och markje , wat doet ie dan? moet ik hem weer oppakken?
Hij zei dat hij best wou helpen maar dat als hij het zou vragen ze toch nee zou zeggen, Laura vond dat hij het voor de vorm toch moest vragen, Sharon was het hier niet mee eens...quote:Op zondag 17 april 2011 21:45 schreef Mylene het volgende:
Philip gaat ook niet even een handje helpen. Een minpunt.
Sssst meneer, niet verder vertellen, straks wil iedereen er één..quote:Op zondag 17 april 2011 21:44 schreef mazaru het volgende:
Ober, er zit een haar in mijn eten.
Ach joh, het geeft niet. Ik heb er nog veel meer.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:46 schreef Ransjih het volgende:
[..]
kerstkransjes met pasen schaars uitdelen
hmm...ach dat mag hij...hij is liefquote:
Tja... mannen hè..quote:Op zondag 17 april 2011 21:45 schreef Mylene het volgende:
Philip gaat ook niet even een handje helpen. Een minpunt.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:45 schreef Stability het volgende:
[..]
och markje , wat doet ie dan? moet ik hem weer oppakken?
quote:
volgens mij welquote:Op zondag 17 april 2011 21:47 schreef knagsje het volgende:
is het weer tijd voor de sexueel gefrustreerde theezakjes???![]()
Sharon leest als eerste voor: “Hee mop, je doet het super … Thuis is alles goed, ook met de paarden … love ya!” Ook Monique leest haar brief voor, “Lieverd, trek het je niet aan wat ze van je denken. Jij bent jij … Ik ben trots op je!”, aldus haar beste vriendin.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:47 schreef knagsje het volgende:
is het weer tijd voor de sexueel gefrustreerde theezakjes???![]()
Oh ja! Zo ging die!quote:Op zondag 17 april 2011 21:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sssst meneer, niet verder vertellen, straks wil iedereen er één..
Ik typ iets, er wordt lachend op gereageerd ik vraag uitleg en niks....laat maar is al goed en niet richting jou.quote:
haske bedanktquote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef 38half het volgende:
[..]
Sharon leest als eerste voor: “Hee mop, je doet het super … Thuis is alles goed, ook met de paarden … love ya!” Ook Monique leest haar brief voor, “Lieverd, trek het je niet aan wat ze van je denken. Jij bent jij … Ik ben trots op je!”, aldus haar beste vriendin.
Dat trekt Mootje niet, het briefje is te kort en ze vraagt zich af wie wat over haar denkt. Nederland, haar ouders of de bewoners van het huis.
Ik ga weer kijken, tot laters.
Of als ze gaapt.quote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef Blackprinces het volgende:
als ik voor iedere keer een euro kreeg als lau slaap zegt.....ben ik zo rijk
Okequote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik typ iets, er wordt lachend op gereageerd ik vraag uitleg en niks....laat maar is al goed en niet richting jou.
dat dan weer wel....niet als ze snoepjes gaat uitdelenquote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef Blackprinces het volgende:
als ik voor iedere keer een euro kreeg als lau slaap zegt.....ben ik zo rijk
verpesten van champagne.quote:Op zondag 17 april 2011 21:49 schreef speedy133 het volgende:
ijs met champagne, ik heb het een keer geprobeerd, maar ging zowat over me nek.
Ens kijken wat ze er van vinden
quote:Op zondag 17 april 2011 21:49 schreef Stability het volgende:
[..]
dat dan weer wel....niet als ze snoepjes gaat uitdelen
bolletjes ijs toch??quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef Stability het volgende:
hebben ze nou ijs blokjes in de champagne gedaan?
jaquote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef Stability het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of zoals vanmiddag geschreven, voor Laura is dat excursieverkoop.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Roomijs...quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef Stability het volgende:
oh das wel lekker, ik had het denk ik zelf andersom gedaan...quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat is er met je gebeurt? heeft ajax verloren?
plompquote:Op zondag 17 april 2011 21:52 schreef Ransjih het volgende:
kiept laura haar glas leeg in de plomp of drinkt ze het op
Hey niet zo he.quote:
Wat een simpele ziel is het ook, totaal wereld vreemd dus!quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 21:53 schreef Blackprinces het volgende:
ik heb er een lekker wijntje bij genomen, dus als ik zo lallend de cos door slinger, weten jullie hoe dat komt...
Net als de stem met dubbele tongquote:Op zondag 17 april 2011 21:53 schreef Blackprinces het volgende:
ik heb er een lekker wijntje bij genomen, dus als ik zo lallend de cos door slinger, weten jullie hoe dat komt...
ik ga een lauraatje doen...bakkie thee maken voor de verandering, koffie komt mn neus uitquote:Op zondag 17 april 2011 21:53 schreef Blackprinces het volgende:
ik lal wel mee hoorquote:Op zondag 17 april 2011 21:53 schreef Blackprinces het volgende:
Ik een Portje dus....quote:Op zondag 17 april 2011 21:53 schreef Blackprinces het volgende:
het is dat je erbij zegt thee maken, anders had ik welterusten gezegdquote:Op zondag 17 april 2011 21:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ga een lauraatje doen...bakkie thee maken voor de verandering, koffie komt mn neus uit
ik weet niet of ze het nu opdrinkt...toen ze de champagne zag, riep ze : " alweer alcohol " ?quote:
hahaha ja ik had het iets duidelijker moeten zeggen he, maar ja, laura is:quote:Op zondag 17 april 2011 21:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
het is dat je erbij zegt thee maken, anders had ik welterusten gezegd
moet je even op hebbes.nl kijkenquote:Op zondag 17 april 2011 21:55 schreef Lady-night het volgende:
Lau en Jo staan ingeschreven bij zelfde castingbureau las ik gisteren.
Wat was de naam hiervan?
the adams familyquote:Op zondag 17 april 2011 21:55 schreef Lady-night het volgende:
Wat was de naam hiervan?
en gierig...quote:Op zondag 17 april 2011 21:55 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha ja ik had het iets duidelijker moeten zeggen he, maar ja, laura is:
slapen
gapen
thee
volgens mijn man heet het castingbureau slaapzakkengezocht.nlquote:Op zondag 17 april 2011 21:55 schreef Lady-night het volgende:
Wat was de naam hiervan?
dumb & dumbo castingsquote:Op zondag 17 april 2011 21:55 schreef Lady-night het volgende:
Wat was de naam hiervan?
quote:Op zondag 17 april 2011 21:56 schreef suksan het volgende:
[..]
volgens mijn man heet het castingbureau slaapzakkengezocht.nl
quote:Op zondag 17 april 2011 21:56 schreef suksan het volgende:
[..]
volgens mijn man heet het castingbureau slaapzakkengezocht.nl
Even ter verduidelijking.quote:Op zondag 17 april 2011 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een simpele ziel is het ook, totaal wereld vreemd dus!
oh jeequote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Blackprinces het volgende:
servio verteld ff dat de mo en maik acties zijn uitgezonden....
Mo in de stress zometeen
ja dat schreef ik inddquote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking.
Laura zat vanmiddag met het boek "uitstel van executie" op de bank.
En het was een melige sfeer hier en iemand zei/schreef. Laura is zo dyslectisch, dat ze wel zou denken dat het boek gaat over "uitstel van excursie".
Dus niet dat ze dat ook daadwerkelijk heeft gezegd, wat natuurlijk wel denkbaar zou zijn geweest.
langwekkend?quote:Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
Het valt me wel op dat er over sommige zaken zo langwekkend gedaan wordt, gebrek aan ervaring? Maar we het hoogste woord voeren of het bagettaliseren.
??????quote:Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
Het valt me wel op dat er over sommige zaken zo lachwekkend gedaan wordt, gebrek aan ervaring? Maar we het hoogste woord voeren of het bagettaliseren.
Schijnbaar ja.quote:Op zondag 17 april 2011 21:56 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Daar stond Bart toch ook in geschreven?
Kan hij niet op de nachtvlucht, met al dat info doorspelen? Dat mocht hij toch niet meer doen?quote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Blackprinces het volgende:
servio verteld ff dat de mo en maik acties zijn uitgezonden....
Mo in de stress zometeen
mag dan eerst mo nog ff helemaal gek worden?quote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan hij niet op de nachtvlucht, met al dat info doorspelen? Dat mocht hij toch niet meer doen?
Kan Karim er weer in.
volgens mij heb jij genoeg alcohol opquote:Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
Het valt me wel op dat er over sommige zaken zo lachwekkend gedaan wordt, gebrek aan ervaring? Maar we het hoogste woord voeren of het bagettaliseren.
Ahh, ben jij gemeenquote:Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef danilel het volgende:
Hoop toch zo dat ze haar nagels en vingers eens raspt.....
[ afbeelding ]
24 uur, is een schema, mogen er niet van af voor te plassen, alle bewonersquote:Op zondag 17 april 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
Ik loop hopeloos achter, maar hoe lang moeten ze op dat vlot blijven?
En moeten zij ook plassen daar enzo, of mogen ze er gewoon af voor toiletbezoek, moesten alleen Karim en Gerard dat?
je hebt het prima gedaanquote:Op zondag 17 april 2011 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En heb ik het een beetje goed weergegeven, zonder iets te verdraaien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
op het vlot hadden ze een quiz verzonnen voor elkaar, om te kijken hoeveel ze nog wisten van bijv wie wanneer de telefoon opnam enzovoortquote:Op zondag 17 april 2011 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
Er waren wat vraagstukjes waar de bewoners het over hadden, laat maar! Vooral niet te diep ingaan op sommige vraagstukken, teveel gevraagd?
24 uur en ze moeten 2 aan 2 om de 2 uur geloof ikquote:Op zondag 17 april 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
En moeten zij ook plassen daar enzo, of mogen ze er gewoon af voor toiletbezoek, moesten alleen Karim en Gerard dat?
Ze moeten er 24 uur op blijven per persoon 3 uur achter elkaar plas gewoon ophoudenquote:Op zondag 17 april 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
oh jouw UI..........quote:Op zondag 17 april 2011 22:03 schreef salvinimen het volgende:
Laura een missie????Zo lang mogelijk op dat vlot liggen????
quote:Op zondag 17 april 2011 22:03 schreef knagsje het volgende:
speciaal voor speedy.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wel met grammaticale foutenquote:Op zondag 17 april 2011 22:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja hoor wijn drinken, en dat zonder spelfouten
Kloptquote:Op zondag 17 april 2011 22:04 schreef Annelies-G het volgende:
Hoor net dat piccaso zijn roepnaam "pablo"was
Zo veel mogelijk in het programma liggenquote:Op zondag 17 april 2011 22:03 schreef salvinimen het volgende:
Laura een missie????Zo lang mogelijk op dat vlot liggen????
quote:Op zondag 17 april 2011 22:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk in het programma liggen
En 500 keer gapen per dagquote:Op zondag 17 april 2011 22:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Ohhhhh, geef me meer tips....quote:Op zondag 17 april 2011 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar wel met grammaticale fouten
- Ja moet met een hoofdletter
- die komma voor en hoort daar niet
- zin moet je met een . afsluiten
quote:Op zondag 17 april 2011 22:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Bekijk hier het rooster van de groepsmissie.quote:Op zondag 17 april 2011 22:03 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
24 uur en ze moeten 2 aan 2 om de 2 uur geloof ik
quote:Op zondag 17 april 2011 22:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Bekijk hier het rooster van de groepsmissie.
Wil jij precies weten wanneer welke bewoner het vlot moet bewaken? Bekijk dan bovenstaand rooster. Let wel op, het zijn Portugese tijden. Dus tel er een uur bij op, dan mis je nooit de wissel van de wacht.
![]()
[ afbeelding ]
Ik wacht nog steeds op een giga streamlock.....quote:Op zondag 17 april 2011 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tip hebbuh ovah laminaatje leggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
kan ze goedquote:Op zondag 17 april 2011 22:05 schreef Verity het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 22:08 schreef knagsje het volgende:
kap nou eens met dat laura bashen, ze kan best wel staan ook hoor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
kap nou eens met dat laura bashen, ze kan best wel staan ook hoor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kap nou eens met dat laura bashen, ze kan best wel staan ook hoor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
![]()
![]()
ja hoorquote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff vraagje aan jullie.
Mag ik de volgende openen, om de kluisstanden bij te werken?
als je maar opschietquote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff vraagje aan jullie.
tuulkquote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff vraagje aan jullie.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff vraagje aan jullie.
van mij mag jequote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff vraagje aan jullie.
Ja, hoorquote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff vraagje aan jullie.
Hij voegt niks toe, alleen geouwehoer tussen de bewoners omdat hij dingen deelt met bepaalde personen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Ja! Iedereen z'n haar is weer genipt dus eruit met de kapper en Karim terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |