ik ga een lauraatje doen...bakkie thee maken voor de verandering, koffie komt mn neus uitquote:Op zondag 17 april 2011 21:53 schreef Blackprinces het volgende:
ik heb er een lekker wijntje bij genomen, dus als ik zo lallend de cos door slinger, weten jullie hoe dat komt...
ik lal wel mee hoorquote:Op zondag 17 april 2011 21:53 schreef Blackprinces het volgende:
ik heb er een lekker wijntje bij genomen, dus als ik zo lallend de cos door slinger, weten jullie hoe dat komt...
Ik een Portje dus....quote:Op zondag 17 april 2011 21:53 schreef Blackprinces het volgende:
het is dat je erbij zegt thee maken, anders had ik welterusten gezegdquote:Op zondag 17 april 2011 21:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ga een lauraatje doen...bakkie thee maken voor de verandering, koffie komt mn neus uit
ik weet niet of ze het nu opdrinkt...toen ze de champagne zag, riep ze : " alweer alcohol " ?quote:
hahaha ja ik had het iets duidelijker moeten zeggen he, maar ja, laura is:quote:Op zondag 17 april 2011 21:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
het is dat je erbij zegt thee maken, anders had ik welterusten gezegd
moet je even op hebbes.nl kijkenquote:Op zondag 17 april 2011 21:55 schreef Lady-night het volgende:
Lau en Jo staan ingeschreven bij zelfde castingbureau las ik gisteren.
Wat was de naam hiervan?
the adams familyquote:Op zondag 17 april 2011 21:55 schreef Lady-night het volgende:
Wat was de naam hiervan?
en gierig...quote:Op zondag 17 april 2011 21:55 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha ja ik had het iets duidelijker moeten zeggen he, maar ja, laura is:
slapen
gapen
thee
volgens mijn man heet het castingbureau slaapzakkengezocht.nlquote:Op zondag 17 april 2011 21:55 schreef Lady-night het volgende:
Wat was de naam hiervan?
dumb & dumbo castingsquote:Op zondag 17 april 2011 21:55 schreef Lady-night het volgende:
Wat was de naam hiervan?
quote:Op zondag 17 april 2011 21:56 schreef suksan het volgende:
[..]
volgens mijn man heet het castingbureau slaapzakkengezocht.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |