quote:Op zondag 17 april 2011 21:56 schreef suksan het volgende:
[..]
volgens mijn man heet het castingbureau slaapzakkengezocht.nl
Even ter verduidelijking.quote:Op zondag 17 april 2011 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een simpele ziel is het ook, totaal wereld vreemd dus!
oh jeequote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Blackprinces het volgende:
servio verteld ff dat de mo en maik acties zijn uitgezonden....
Mo in de stress zometeen
ja dat schreef ik inddquote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking.
Laura zat vanmiddag met het boek "uitstel van executie" op de bank.
En het was een melige sfeer hier en iemand zei/schreef. Laura is zo dyslectisch, dat ze wel zou denken dat het boek gaat over "uitstel van excursie".
Dus niet dat ze dat ook daadwerkelijk heeft gezegd, wat natuurlijk wel denkbaar zou zijn geweest.
langwekkend?quote:Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
Het valt me wel op dat er over sommige zaken zo langwekkend gedaan wordt, gebrek aan ervaring? Maar we het hoogste woord voeren of het bagettaliseren.
??????quote:Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
Het valt me wel op dat er over sommige zaken zo lachwekkend gedaan wordt, gebrek aan ervaring? Maar we het hoogste woord voeren of het bagettaliseren.
Schijnbaar ja.quote:Op zondag 17 april 2011 21:56 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Daar stond Bart toch ook in geschreven?
Kan hij niet op de nachtvlucht, met al dat info doorspelen? Dat mocht hij toch niet meer doen?quote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Blackprinces het volgende:
servio verteld ff dat de mo en maik acties zijn uitgezonden....
Mo in de stress zometeen
mag dan eerst mo nog ff helemaal gek worden?quote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan hij niet op de nachtvlucht, met al dat info doorspelen? Dat mocht hij toch niet meer doen?
Kan Karim er weer in.
volgens mij heb jij genoeg alcohol opquote:Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
Het valt me wel op dat er over sommige zaken zo lachwekkend gedaan wordt, gebrek aan ervaring? Maar we het hoogste woord voeren of het bagettaliseren.
Ahh, ben jij gemeenquote:Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef danilel het volgende:
Hoop toch zo dat ze haar nagels en vingers eens raspt.....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |