quote:
volgens mij welquote:Op zondag 17 april 2011 21:47 schreef knagsje het volgende:
is het weer tijd voor de sexueel gefrustreerde theezakjes???![]()
Sharon leest als eerste voor: “Hee mop, je doet het super … Thuis is alles goed, ook met de paarden … love ya!” Ook Monique leest haar brief voor, “Lieverd, trek het je niet aan wat ze van je denken. Jij bent jij … Ik ben trots op je!”, aldus haar beste vriendin.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:47 schreef knagsje het volgende:
is het weer tijd voor de sexueel gefrustreerde theezakjes???![]()
Oh ja! Zo ging die!quote:Op zondag 17 april 2011 21:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sssst meneer, niet verder vertellen, straks wil iedereen er één..
Ik typ iets, er wordt lachend op gereageerd ik vraag uitleg en niks....laat maar is al goed en niet richting jou.quote:
haske bedanktquote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef 38half het volgende:
[..]
Sharon leest als eerste voor: “Hee mop, je doet het super … Thuis is alles goed, ook met de paarden … love ya!” Ook Monique leest haar brief voor, “Lieverd, trek het je niet aan wat ze van je denken. Jij bent jij … Ik ben trots op je!”, aldus haar beste vriendin.
Dat trekt Mootje niet, het briefje is te kort en ze vraagt zich af wie wat over haar denkt. Nederland, haar ouders of de bewoners van het huis.
Ik ga weer kijken, tot laters.
Of als ze gaapt.quote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef Blackprinces het volgende:
als ik voor iedere keer een euro kreeg als lau slaap zegt.....ben ik zo rijk
Okequote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik typ iets, er wordt lachend op gereageerd ik vraag uitleg en niks....laat maar is al goed en niet richting jou.
dat dan weer wel....niet als ze snoepjes gaat uitdelenquote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef Blackprinces het volgende:
als ik voor iedere keer een euro kreeg als lau slaap zegt.....ben ik zo rijk
verpesten van champagne.quote:Op zondag 17 april 2011 21:49 schreef speedy133 het volgende:
ijs met champagne, ik heb het een keer geprobeerd, maar ging zowat over me nek.
Ens kijken wat ze er van vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |