Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zondag 17 april 2011 17:48 schreef DaMart het volgende:
Hey, topic is niet gekoppeld aan de reeks.
Voor een TTK -mod lees je goed!quote:
Pheno heeft de reeks gemoldquote:Op zondag 17 april 2011 17:48 schreef DaMart het volgende:
Hey, topic is niet gekoppeld aan de reeks.
Rechtenprobleem: "cantstarttopic"quote:
Je wordt net zo'n batsbaas als gf!quote:
Voortaan zeg ik: Wiki gedaan gefixtquote:
Dan moet je geduld hebben!quote:Op zondag 17 april 2011 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw post stond er nog niet toen ik het topic opende.
Te veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 17 april 2011 17:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Te veelnu weer gefixed dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Tuurlijk wel meid! Het einde is nog niet nader gekomen!quote:Op zondag 17 april 2011 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
Deze zit dus niet in de reeks omdat ie niet via de Open nieuwe deel knop geopend is?
He wat? Welk einde?quote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk wel meid! Het einde is nog niet nader gekomen!
in september pasquote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk wel meid! Het einde is nog niet nader gekomen!
Komen we wel 'mooi' aan ons eindequote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in september pas
Aarde doorkruist staart van komeet Elenin vanaf eind September!
En gaat je bedreiging naar summer2bird nog niet op!quote:Op zondag 17 april 2011 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Komen we wel 'mooi' aan ons einde
RN bedreigde Summerquote:Op zondag 17 april 2011 17:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
En gaat je bedreiging naar summer2bird nog niet op!
ik zie het, komt vanaf nu niet meer voorquote:
S2B bedreigde haarzelfquote:Op zondag 17 april 2011 17:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
En gaat je bedreiging naar summer2bird nog niet op!
De jeugd van tegenwoordigquote:
Nee, volgens Summer moest ik haar vermoorden om ouder te zijnquote:
omg.... weer iets wat niet meer fout kan gaanquote:Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik zie het, komt vanaf nu niet meer voorAls je de punt uit de TT haalt, wordt het getal in de TT ook automatisch opgehoogd bij een volgend deel.
Dus DM?quote:Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik zie het, komt vanaf nu niet meer voorAls je de punt uit de TT haalt, wordt het getal in de TT ook automatisch opgehoogd bij een volgend deel.
Ja, John F Kennedy had ook de verkeerde radiozender op!quote:
hoi!quote:Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Op naar perfectiequote:Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omg.... weer iets wat niet meer fout kan gaan
Mijn puntquote:Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
DaMart zet er altijd een punt inquote:
Heb ik wel eens als TT gebruiktquote:Op zondag 17 april 2011 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon voortaan uitschrijven. Volledig!
ja en officeel boeit mij dat nietquote:Op zondag 17 april 2011 17:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gooi die punt er altijd in, omdat dat officieel gebruikelijk is in duizendtallen.
Daar kan hij nog een puntje aan zuigenquote:
Precies.quote:Op zondag 17 april 2011 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar kan hij nog een puntje aan zuigen
Als hij er geen punthoofd van krijgtquote:Op zondag 17 april 2011 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar kan hij nog een puntje aan zuigen
* RockNijntje googelt 'studiepunten'quote:Op zondag 17 april 2011 18:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Precies.
Hoeveel studiepunten moet je halen dit jaar nijn?
Zo oud is ze nog niet hoor!quote:Op zondag 17 april 2011 18:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Precies.
Hoeveel studiepunten moet je halen dit jaar nijn?
quote:
Zullen we ook de oude topics uit de OP halen? Die zie je nu toch ook allemaal als je op de reeks kliktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 april 2011 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje googelt 'studiepunten'
Dag RNquote:Op zondag 17 april 2011 18:10 schreef RockNijntje het volgende:
En nu ga ik op het puntje van mijn stoel zitten om de puntjes op de i te zetten en er vervolgens een punt achter te zetten.
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 18:10 schreef RockNijntje het volgende:
En nu ga ik op het puntje van mijn stoel zitten om de puntjes op de i te zetten en er vervolgens een punt achter te zetten.
quote:Op zondag 17 april 2011 18:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Soepkip!
Je bent een soepkip lala.
quote:Op zondag 17 april 2011 18:19 schreef RockNijntje het volgende:
Whehe![]()
http://www.ongein.nl/video-ze-waanden-zich-rocky-13631.aspx
lolquote:Op zondag 17 april 2011 18:19 schreef RockNijntje het volgende:
Whehe![]()
Doejquote:Op zondag 17 april 2011 18:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik eet soep gewoon uit een kom of een bord
Die 1stequote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 18:19 schreef RockNijntje het volgende:
Whehe![]()
en hoeveel op de nummer 1quote:
pienquote:Op zondag 17 april 2011 18:39 schreef Pien85 het volgende:
Zo, eten is opSukkels daar bij de shoarmaboer
Omdat zij nooit in 1 keer het goede kunnen brengenquote:
Het is toch frikandel?quote:Op zondag 17 april 2011 18:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat zij nooit in 1 keer het goede kunnen brengenBestelde een broodje kipshoarma en een kindermenu frikadel (dus 2 frikadellen en frietjes)... Ik krijg kipshoarma en een frikadel... Miste dus een broodje, een frikadel en de friet
Mag beide. Voorheen niet, voorheen mocht alleen frikadel.quote:
Het is een staaf met restvlees.quote:Op zondag 17 april 2011 18:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mag beide. Voorheen niet, voorheen mocht alleen frikadel.
Omnomquote:Op zondag 17 april 2011 18:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het is een staaf met restvlees.
Oh God, wat klinkt dat verkeerd
Die rimpelen als ze koud wordenquote:Op zondag 17 april 2011 18:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OmnomIk hou wel van staven met restvlees
![]()
Haquote:
quote:
Haterz rechtsboven jeweetzquote:Op zondag 17 april 2011 19:03 schreef Pheno het volgende:
Dit keer met ontbijtspekGeen vis, garnalen en iets uit de zee, voor alle haters!
Oh, van achterenquote:
En deze voor de paasdagenquote:Op zondag 17 april 2011 19:07 schreef summer2bird het volgende:
RN, ik heb je emoticon gevonden! [ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 19:07 schreef summer2bird het volgende:
RN, ik heb je emoticon gevonden! [ afbeelding ]
Beter die eerstequote:Op zondag 17 april 2011 19:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En deze voor de paasdagen [ afbeelding ]
Hey zusterquote:
Goed hequote:
Laat maarquote:Op zondag 17 april 2011 19:11 schreef summer2bird het volgende:
Dit is nieuw, heb nu 2 dezelfde topics van KSC in Myat staan
Had ik net ook, en later niet meer. Keertje refreshenquote:Op zondag 17 april 2011 19:11 schreef summer2bird het volgende:
Ja, maar wel met een verschillend aantal replies!quote:Op zondag 17 april 2011 19:11 schreef summer2bird het volgende:
quote:
Nijnerquote:
Het voelt voor mij als middag, mag ikquote:
Goed, goedquote:Op zondag 17 april 2011 19:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Goed he
en met jou ???
* Crazy-M denkt dat dit nummer in de auto wel goed doet:
Marijkjeequote:Op zondag 17 april 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Mart, ik heb gereageerd hoor in het fb topic, maar ik moet ze zelf verwijderen![]()
Hallo allemaal![]()
marijkequote:Op zondag 17 april 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Mart, ik heb gereageerd hoor in het fb topic, maar ik moet ze zelf verwijderen![]()
Hallo allemaal![]()
enferquote:
crazyquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 18:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]Als ze weer warm worden ontrimpelen ze weer, toch?
Gfquote:Op zondag 17 april 2011 19:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
enfer![]()
[..]
crazy
[..]dan worden ze hard
GFjequote:Op zondag 17 april 2011 19:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
enfer![]()
[..]
crazy
[..]dan worden ze hard
Chop Suey is lekkerderquote:
Dat helpt jaquote:Op zondag 17 april 2011 19:24 schreef summer2bird het volgende:
mOET MIJN BED NOG opmaken,
en Caps lock uitzetten
hé dat is een kutvraagquote:
Idem hier. En de vloer gedaan etc. Alles klaar. Morgen lekker rustig doen. Eerst om 8 uur naar de garage met de auto en dan pas tegen de avond naar de therapeute. Voor de rest dus de dag voor mezelf.quote:Op zondag 17 april 2011 19:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat helpt ja
Mijn bedje is al schoon, alle wasjes al gedraaid, heerlijkZelfs nog wat buiten opgehangen
Gelukkig had het konijntje een granaat bij...quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gelukkig had het konijntje een granaat bij...
Veel plezier op het kerkhofquote:Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom denk ik opeens aan necrofilie?![]()
Geen idee, je voelt je wanhopig genoeg vanavond om dat te proberen?quote:Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom denk ik opeens aan necrofilie?![]()
Hopelijk maakt ie geen foto's. Ik ga niet op zijn TVP's klikken in ieder geval!quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, je voelt je wanhopig genoeg vanavond om dat te proberen?
quote:Op zondag 17 april 2011 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk maakt ie geen foto's. Ik ga niet op zijn TVP's klikken in ieder geval!
Nee, klunzig.quote:Op zondag 17 april 2011 19:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als je dood bent en je valt op levende vrouwen, ben je dan ook necrofiel?
Hij post ze gewoon zonder spoilersquote:Op zondag 17 april 2011 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk maakt ie geen foto's. Ik ga niet op zijn TVP's klikken in ieder geval!
Hij leest de OP niet, totdat ie een ban krijgt van een boze GC-mod!quote:Op zondag 17 april 2011 19:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij post ze gewoon zonder spoilers
quote:
De wat?quote:Op zondag 17 april 2011 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij leest de OP niet, totdat ie een ban krijgt van een boze GC-mod!
quote:Op zondag 17 april 2011 19:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als je dood bent en je valt op levende vrouwen, ben je dan ook necrofiel?
Dan was iemand anders klunzig.quote:Op zondag 17 april 2011 19:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]En als je dood bent en je valt op dode vrouwen?
quote:Op zondag 17 april 2011 19:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
De wat?
Die fotoquote:Op zondag 17 april 2011 19:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
De wat?
Whehehe, een snelle vorm van aidsquote:Op zondag 17 april 2011 19:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
De wat?
Heeft Koen weer een nieuwe gemaakt?quote:
Vast wel toch?quote:Op zondag 17 april 2011 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeft Koen weer een nieuwe gemaakt?
Jij houdt toch ook van monden vullen?quote:
Heul jong zijn?quote:Op zondag 17 april 2011 19:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mn vriendin, wat doe je!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zondag 17 april 2011 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
Hier KG, nog iets voor je verzamelingKG zit nu zo voor zijn scherm:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op zondag 17 april 2011 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
Hier KG, nog iets voor je verzamelingMaar ik wil helemaal niet dood zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Of ditquote:Op zondag 17 april 2011 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
KG zit nu zo voor zijn scherm:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 19:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet dood zijn
[ afbeelding ]
Beetlejuice!quote:Op zondag 17 april 2011 19:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet dood zijn
[ afbeelding ]
Beetlejuice beetlejuice beetlejuicequote:
quote:
quote:
quote:
Ik ga zaterdag naar A'dam, hoop dan naar een grote toko te gaanquote:Op zondag 17 april 2011 19:24 schreef Pheno het volgende:
Nu is mijn bonito ook opMarijke, dan kan ik wel kijken waar het bij ligt
Welke toko ga je normaal dan?quote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar A'dam, hoop dan naar een grote toko te gaan![]()
Maar ik hoor het graag!
Dat zeg je nu wel, maar de gelijkenis is sprekend!!!quote:
Ja, die open folder van die smileys kennen wel al!quote:
Het was een reactie op die stoute nijntjesquote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die open folder van die smileys kennen wel al!
In Zwolle, naar een voor Zwolse begrippen relatief grote. Alleen de cassiere is altijd chagrijnig en snauwt vanalles in het Chinees, dus aan haar durf ik niets te vragenquote:
Alle nijntjes worden een keer stoutquote:Op zondag 17 april 2011 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was een reactie op die stoute nijntjes![]()
Gewoon dreigen dat je ze gaat aangeven met chinees nieuwjaar!quote:Op zondag 17 april 2011 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In Zwolle, naar een voor Zwolse begrippen relatief grote. Alleen de cassiere is altijd chagrijnig en snauwt vanalles in het Chinees, dus aan haar durf ik niets te vragen![]()
Ik ben geen nijntjequote:Op zondag 17 april 2011 19:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Alle nijntjes worden een keer stout
Neequote:Op zondag 17 april 2011 19:57 schreef Pheno het volgende:
@Marijke: is er zoiets bij jullie in de buurt? http://www.orientalgroup.nl/filialen/s03.asp
quote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon dreigen dat je ze gaat aangeven met chinees nieuwjaar!
Je nickname klopt niet.quote:
En haar geven met een honkbalknuppel?quote:Op zondag 17 april 2011 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, zij is echt FREAKY
Je moet maar een keertje mee naar mijn toko
quote:
Ah, dan kan een tafeltennisbatje ook, daar zijn ze toch al gek op!quote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die komt er dan boven weer uit, ze is een beetje klein
Oh, dat wordt dan zoiets als dat ene plaatje wat je krijgt als je holocaust intypt bij Google afbeeldingen, leuk als dat zo op de beamer komt in de klasquote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die komt er dan boven weer uit, ze is een beetje klein
quote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan kan een tafeltennisbatje ook, daar zijn ze toch al gek op!
Ik heb geen idee waar jullie allemaal doen in de klas, eigenlijkquote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, dat wordt dan zoiets als dat ene plaatje wat je krijgt als je holocaust intypt bij Google afbeeldingen, leuk als dat zo op de beamer komt in de klas![]()
De leraar zocht een plaatjequote:Op zondag 17 april 2011 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar jullie allemaal doen in de klas, eigenlijk
Huh wat?quote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan kan een tafeltennisbatje ook, daar zijn ze toch al gek op!
Sorry, wat voor plaatje?quote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, dat wordt dan zoiets als dat ene plaatje wat je krijgt als je holocaust intypt bij Google afbeeldingen, leuk als dat zo op de beamer komt in de klas![]()
Hoiquote:
Hij zocht op predatorquote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeer ranzig![]()
![]()
http://goregirl.files.wor(...)nnibal-holocaust.jpg
Yuksquote:
Alleen hoeveel procent geen ideequote:
Als het knoflookteentjes zijn best wel. Die BBQ-knoflooksaus van de Calve een stuk minderquote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je HOE lekker garnalen in knoflook zijn? En hoe gezond
Iedereen is verbaasd dat ik hier benquote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Yuks![]()
Jij weer eens in KSC
[..]
Alleen hoeveel procent geen idee
He Solquote:
Oh, dat is van Cannibal Holocaustquote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeer ranzig![]()
![]()
http://goregirl.files.wor(...)nnibal-holocaust.jpg
LL meisjequote:
Hey sol... ook weer thuis?quote:
heej noem mij eens niet iedereen!quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iedereen is verbaasd dat ik hier ben
Ja dus
Ja, lange tijd niet gezien in de KSC. Valt op, he.quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja dus
Ik heb geen idee wie je bent, waarom zouden we verbaasd zijn?quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja dus
Ze zwommen in de knoflook-olijfolie, voor 2 euro per stuk. Straks komt het hoofdgerechtquote:Op zondag 17 april 2011 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het knoflookteentjes zijn best wel. Die BBQ-knoflooksaus van de Calve een stuk minder
quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zwommen in de knoflook-olijfolie, voor 2 euro per stuk. Straks komt het hoofdgerecht
Sorryquote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
heej noem mij eens niet iedereen!
Ik ben 100% mezelf en 200% gestoord
quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, lange tijd niet gezien in de KSC. Valt op, he.
De mensen die mij wel kennen zijn verbaasd.quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je bent, waarom zouden we verbaasd zijn?
quote:
Jaquote:
Jumjumquote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zwommen in de knoflook-olijfolie, voor 2 euro per stuk. Straks komt het hoofdgerecht
Gezond kan me niet schelen, als ze maar lekker zijnquote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je HOE lekker garnalen in knoflook zijn? En hoe gezond
quote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Ja
Geen problemen gehad onderweg, even druk bij Utrecht op weg terug verder relaxt.
Uhu, ik ga naar Portugal op die dagquote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn er nog mensen die iets 'leuks' gaan doen met koninginnedag?
Werkenquote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ja van jou wist ik hetquote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tof
[..]
Uhu, ik ga naar Portugal op die dag![]()
![]()
![]()
Welkomquote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gezond kan me niet schelen, als ze maar lekker zijn![]()
Hey![]()
Nicequote:
Sorryquote:
Het is je vergevenquote:Op zondag 17 april 2011 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryMaar ik ben al zo lang niet echt op vakantie geweest
![]()
Overdag in de bios hangen, 's avonds naar Queensday in Leidenquote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 20:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Overdag in de bios hangen, 's avonds naar Queensday in Leiden
Naaisquote:
Werkenquote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Zoooo, stinkerdquote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tof
[..]
Uhu, ik ga naar Portugal op die dag![]()
![]()
![]()
ik geloof dat ik nog wel wat gouds moet shoppen voor de dresscodequote:
quote:
Overdag is er in Leiden verbazingwekkend weinig te doenquote:Op zondag 17 april 2011 20:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Overdag in de bios hangen, 's avonds naar Queensday in Leiden
Veel plezierquote:
ga nou niet sorry zeggen voor iets wat je gewoon verdient!quote:Op zondag 17 april 2011 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryMaar ik ben al zo lang niet echt op vakantie geweest
![]()
Sorryquote:
dus dat!quote:Op zondag 17 april 2011 20:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ga nou niet sorry zeggen voor iets wat je gewoon verdient!
Overdag is er niets inderdaad. 's avonds is er elk jaar queensday op de garenmarkt.quote:Op zondag 17 april 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Overdag is er in Leiden verbazingwekkend weinig te doenVooral de rommelmarkt enzo viel mij erg tegen in verhouding met Zwolle
Maar ik neem aan dat jij een feestje gaat bouwen, dus dat is vast wel tof
Oeh, toeteren op de toren?quote:Op zondag 17 april 2011 20:15 schreef Toekito het volgende:
Ik zal wel in Wijk zijn de 30ste want Muck moet toeteren
quote:Op zondag 17 april 2011 20:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ga nou niet sorry zeggen voor iets wat je gewoon verdient!
Dan ga je lekker de stad in met kindjes en J?quote:
Jumjum, ik pik een hapje mee hoorquote:Op zondag 17 april 2011 20:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus dat!
Iemand kwark met perziksmaak? dan zou ik maar opschieten!
er zijn nog kaartjes voor het feestje hoorquote:
Sander is bij zijn vader.. Ik vind koen nog zo kleinquote:Op zondag 17 april 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, toeteren op de toren?
[..]![]()
[..]
Dan ga je lekker de stad in met kindjes en J?
Beetje ver wegquote:Op zondag 17 april 2011 20:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
er zijn nog kaartjes voor het feestje hoor
als je bosvruchten wil die staat er ookquote:Op zondag 17 april 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jumjum, ik pik een hapje mee hoor![]()
Oh... Ehm, dan ehm lekker naar een andere stad? Of met J en Koen iets heel anders leuks doen? Naar een park oid? Of dierentuin?quote:Op zondag 17 april 2011 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sander is bij zijn vader.. Ik vind koen nog zo klein
en hier is niet leuk en
J houdt er ook niet van
[..]
Beetje ver weg
quote:Op zondag 17 april 2011 20:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je bosvruchten wil die staat er ook
Haha nee moet je geen sorry voor zeggen johquote:
Uitslapen en huishouden, waarschijnlijk. Het is immers een zaterdagquote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
had liever dat het op vrijdag viel ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitslapen en huishouden, waarschijnlijk. Het is immers een zaterdag.
Keequote:Op zondag 17 april 2011 20:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha nee moet je geen sorry voor zeggen joh![]()
Goed hoor!Lekker zondagje. Huisje zowat helemaal weer fris & fruitig enzo
En met jou?
Ja, dan had ik er nog wat aan qua extra vrije dagquote:Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
had liever dat het op vrijdag viel ofzo
Meeste feestdagen vallen in het weekend dit jaarquote:Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
had liever dat het op vrijdag viel ofzo
Ja dat zou op zich wel kunnenquote:Op zondag 17 april 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh... Ehm, dan ehm lekker naar een andere stad? Of met J en Koen iets heel anders leuks doen? Naar een park oid? Of dierentuin?
Dat is me ook te ver wegquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee
Lekker![]()
Ik ben een beetje duffig nog maar verder wel goedBen alvast m'n gezonde lunch voor morgen aan het voorbereiden, goed he?
ik ook.quote:Op zondag 17 april 2011 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dan had ik er nog wat aan qua extra vrije dag.
oeh, echt?quote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook.
Maar begrijp van LL dat we dit jaar hard genaaid worden.
het mijne staat ook al klaarquote:Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee
Lekker![]()
Ik ben een beetje duffig nog maar verder wel goedBen alvast m'n gezonde lunch voor morgen aan het voorbereiden, goed he?
Amsterdam op Koninginnedag is een hel, kan ik je zeggen. Ik ben er twee jaar geleden geweest en dat was eens maar nooit weer. Veel te druk, je staat en loopt opgepropt over de pleinen en straten, en het OV naar Amsterdam toe is ook veevervoer en dus echt geen pretjequote:Op zondag 17 april 2011 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meeste feestdagen vallen in het weekend dit jaarBeetje jammer
[..]
Ja dat zou op zich wel kunnenZijn pretparken gewoon open dan?
[..]
Dat is me ook te ver weg
Ik zou wel eens naar A'dam willen... nog nooit geweest
Ik heb het ook niet verzonnenquote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook.
Ja, vorig jaar: Kerst op zaterdag en zondagquote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook.
Ja, best welquote:Op zondag 17 april 2011 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meeste feestdagen vallen in het weekend dit jaarBeetje jammer
[..]
Ja dat zou op zich wel kunnenZijn pretparken gewoon open dan?
[..]
Dat is me ook te ver weg
Ik zou wel eens naar A'dam willen... nog nooit geweest
Ik ga m'n eerste Bento makenquote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Wat goeeeed!![]()
Wat ga je lunchen morgen?
Wat leukk!quote:Op zondag 17 april 2011 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, best wel![]()
Volgens mij wel jaKan me niet voorstellen dat ze dan dicht zijn
Dat lijkt mij dan weer te druk
[..]
Ik ga m'n eerste Bento makenMet wat rijst in vormpjes, sla, komkommer en een eitje
Dat zijn we vergeten! Eieren in een vormpje eten!quote:Op zondag 17 april 2011 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, best wel![]()
Volgens mij wel jaKan me niet voorstellen dat ze dan dicht zijn
Dat lijkt mij dan weer te druk
[..]
Ik ga m'n eerste Bento makenMet wat rijst in vormpjes, sla, komkommer en een eitje
Wat krijg jij?quote:
quote:
dat snap ik!quote:Op zondag 17 april 2011 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet verzonnenhet valt gewoon rot dit jaar
Jij kent datquote:Op zondag 17 april 2011 20:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat leukk!Bento's zijn leuk ja
![]()
Nice!
quote:Op zondag 17 april 2011 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zijn we vergeten! Eieren in een vormpje eten!
Dat is goed voor mijn portemonnee.quote:Op zondag 17 april 2011 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar: Kerst op zaterdag en zondag
Dit jaar: koninginnedag op zaterdag, eerste kerstdag op zondag en oud en nieuw volledig in het weekend..
Ja, en voordat je weer in de trein naar huis zit...quote:Op zondag 17 april 2011 20:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat snap ik!
Damart dat van Koninginnedag in Amsterdam is waar. 2x naar 538 geweest en 2x vroeg ik me naar een uur af of ik wel helemaal lekker was.
Wat een drukte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |