Welke toko ga je normaal dan?quote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar A'dam, hoop dan naar een grote toko te gaan![]()
Maar ik hoor het graag!
Dat zeg je nu wel, maar de gelijkenis is sprekend!!!quote:
Ja, die open folder van die smileys kennen wel al!quote:
Het was een reactie op die stoute nijntjesquote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die open folder van die smileys kennen wel al!
In Zwolle, naar een voor Zwolse begrippen relatief grote. Alleen de cassiere is altijd chagrijnig en snauwt vanalles in het Chinees, dus aan haar durf ik niets te vragenquote:
Alle nijntjes worden een keer stoutquote:Op zondag 17 april 2011 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was een reactie op die stoute nijntjes![]()
Gewoon dreigen dat je ze gaat aangeven met chinees nieuwjaar!quote:Op zondag 17 april 2011 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In Zwolle, naar een voor Zwolse begrippen relatief grote. Alleen de cassiere is altijd chagrijnig en snauwt vanalles in het Chinees, dus aan haar durf ik niets te vragen![]()
Ik ben geen nijntjequote:Op zondag 17 april 2011 19:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Alle nijntjes worden een keer stout
Neequote:Op zondag 17 april 2011 19:57 schreef Pheno het volgende:
@Marijke: is er zoiets bij jullie in de buurt? http://www.orientalgroup.nl/filialen/s03.asp
quote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon dreigen dat je ze gaat aangeven met chinees nieuwjaar!
Je nickname klopt niet.quote:
En haar geven met een honkbalknuppel?quote:Op zondag 17 april 2011 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, zij is echt FREAKY
Je moet maar een keertje mee naar mijn toko
quote:
Ah, dan kan een tafeltennisbatje ook, daar zijn ze toch al gek op!quote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die komt er dan boven weer uit, ze is een beetje klein
Oh, dat wordt dan zoiets als dat ene plaatje wat je krijgt als je holocaust intypt bij Google afbeeldingen, leuk als dat zo op de beamer komt in de klasquote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die komt er dan boven weer uit, ze is een beetje klein
quote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan kan een tafeltennisbatje ook, daar zijn ze toch al gek op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |