Ik heb geen idee waar jullie allemaal doen in de klas, eigenlijkquote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, dat wordt dan zoiets als dat ene plaatje wat je krijgt als je holocaust intypt bij Google afbeeldingen, leuk als dat zo op de beamer komt in de klas![]()
De leraar zocht een plaatjequote:Op zondag 17 april 2011 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar jullie allemaal doen in de klas, eigenlijk
Huh wat?quote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan kan een tafeltennisbatje ook, daar zijn ze toch al gek op!
Sorry, wat voor plaatje?quote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, dat wordt dan zoiets als dat ene plaatje wat je krijgt als je holocaust intypt bij Google afbeeldingen, leuk als dat zo op de beamer komt in de klas![]()
Hoiquote:
Hij zocht op predatorquote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeer ranzig![]()
![]()
http://goregirl.files.wor(...)nnibal-holocaust.jpg
Yuksquote:
Alleen hoeveel procent geen ideequote:
Als het knoflookteentjes zijn best wel. Die BBQ-knoflooksaus van de Calve een stuk minderquote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je HOE lekker garnalen in knoflook zijn? En hoe gezond
Iedereen is verbaasd dat ik hier benquote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Yuks![]()
Jij weer eens in KSC
[..]
Alleen hoeveel procent geen idee
He Solquote:
Oh, dat is van Cannibal Holocaustquote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeer ranzig![]()
![]()
http://goregirl.files.wor(...)nnibal-holocaust.jpg
LL meisjequote:
Hey sol... ook weer thuis?quote:
heej noem mij eens niet iedereen!quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iedereen is verbaasd dat ik hier ben
Ja dus
Ja, lange tijd niet gezien in de KSC. Valt op, he.quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja dus
Ik heb geen idee wie je bent, waarom zouden we verbaasd zijn?quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja dus
Ze zwommen in de knoflook-olijfolie, voor 2 euro per stuk. Straks komt het hoofdgerechtquote:Op zondag 17 april 2011 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het knoflookteentjes zijn best wel. Die BBQ-knoflooksaus van de Calve een stuk minder
quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zwommen in de knoflook-olijfolie, voor 2 euro per stuk. Straks komt het hoofdgerecht
Sorryquote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
heej noem mij eens niet iedereen!
Ik ben 100% mezelf en 200% gestoord
quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, lange tijd niet gezien in de KSC. Valt op, he.
De mensen die mij wel kennen zijn verbaasd.quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je bent, waarom zouden we verbaasd zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |