quote:Op zondag 17 april 2011 17:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Te veelnu weer gefixed dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Tuurlijk wel meid! Het einde is nog niet nader gekomen!quote:Op zondag 17 april 2011 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
Deze zit dus niet in de reeks omdat ie niet via de Open nieuwe deel knop geopend is?
He wat? Welk einde?quote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk wel meid! Het einde is nog niet nader gekomen!
in september pasquote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk wel meid! Het einde is nog niet nader gekomen!
Komen we wel 'mooi' aan ons eindequote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in september pas
Aarde doorkruist staart van komeet Elenin vanaf eind September!
En gaat je bedreiging naar summer2bird nog niet op!quote:Op zondag 17 april 2011 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Komen we wel 'mooi' aan ons einde
RN bedreigde Summerquote:Op zondag 17 april 2011 17:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
En gaat je bedreiging naar summer2bird nog niet op!
ik zie het, komt vanaf nu niet meer voorquote:
S2B bedreigde haarzelfquote:Op zondag 17 april 2011 17:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
En gaat je bedreiging naar summer2bird nog niet op!
De jeugd van tegenwoordigquote:
Nee, volgens Summer moest ik haar vermoorden om ouder te zijnquote:
omg.... weer iets wat niet meer fout kan gaanquote:Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik zie het, komt vanaf nu niet meer voorAls je de punt uit de TT haalt, wordt het getal in de TT ook automatisch opgehoogd bij een volgend deel.
Dus DM?quote:Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik zie het, komt vanaf nu niet meer voorAls je de punt uit de TT haalt, wordt het getal in de TT ook automatisch opgehoogd bij een volgend deel.
Ja, John F Kennedy had ook de verkeerde radiozender op!quote:
hoi!quote:Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Op naar perfectiequote:Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omg.... weer iets wat niet meer fout kan gaan
Mijn puntquote:Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |