Zo grof zou ik het niet zeggen maar het valt mij zeker ook behoorlijk tegen van Sharon.quote:Op zondag 17 april 2011 16:19 schreef suksan het volgende:
sharon vond het toch zooooooooooooo irri dat iemand aan de vlot zat te duwen, dat geld zeker alleen als gerard eraan zit want bij Servio hoor je haar niet.............vieze overloopster..............wat een kut is zij zeg
kijk eens in Up _date daar heeft mazaru een filmpje gemaakt niet zo fraai hondje zit vast in de benz en kop zit vast in traliewerkquote:Op zondag 17 april 2011 16:23 schreef titula het volgende:
waarom moet die hond steeds bij sharon zitten.. dat is helemaal niet lekker voor dat bestje zo pal in de zon
maar een email naar endemol sturen heeft ook geen zin.. je krijg pas na 2 weken een antwoord... dan is die hond al hor en dol geworden ( door die stem van sharon )
ik probeer het uit me hoofd te halen, wordt er razend vanquote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef Stability het volgende:
en IK weer niet , zegt jo, als de stem zegt dat de vlotliggers een persoonlijk bericht krijgen![]()
![]()
Wat zij heeft nog nooit een bericht gehad van thuis natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef Stability het volgende:
en IK weer niet , zegt jo, als de stem zegt dat de vlotliggers een persoonlijk bericht krijgen![]()
![]()
Nee lex mag aankomende jaren op verjaarsfeestjes komen kriebelen en knuffelen zodat heeeel de familie zich weer afvraagt of we iets hebben...hihihihih..en Ome Jan??? Die gelooooft aaaaaaallllleeees...quote:Op zondag 17 april 2011 16:24 schreef Blackprinces het volgende:
jo vroeg hoe het kwam dat lau down is.
Of ze soms alex mist.
Nee dus, ze mist haar moeder.
Dit voor degene die nog steeds geloven dat alex en lau wat hebben met elkaar
Mo dr brief van Maik: 'De seks met Johanna was goed.'quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Blackprinces het volgende:
nou sharon gun ik het wel, maar mo dus niet
Maar geen grammetje teveel vet he?quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Darklight het volgende:
tuurlijk sharon, ze zijn allebei voor jou
Schuif die pizza maar naar binnen
dat is toch ook zo? verwend mormel bahquote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Toverheks het volgende:
hahaha Jo is echt de enigste die facking veel contakt heeft gehad roept Sharon
quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Blackprinces het volgende:
sharon wijst jo er ff fijntjes op dat ze al zoveel contact heeft gehad
ja maar dat was geen leuk contact omdat het ging over Dennis en die brief maar dat ging ook weer over Dennis.quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Blackprinces het volgende:
sharon wijst jo er ff fijntjes op dat ze al zoveel contact heeft gehad
naar wijfquote:Op zondag 17 april 2011 16:27 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is toch ook zo? verwend mormel bah
quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mo dr brief van Maik: 'De seks met Johanna was goed.'
quote:Op zondag 17 april 2011 16:27 schreef md89 het volgende:
Laura: "Hallo! Ik moet met m'n kop in een spinnenbak!!"![]()
ja het is nog niet afgelopen, dus er zal nog wel meer inkomen.. mama is alvast wat aan het bedenken wat ze hierna erin kan gooienquote:Op zondag 17 april 2011 16:27 schreef Urb het volgende:
Sharon " Jo heeft fakking veel contact met thuis gehad "![]()
Jo " Jahoor ik heb alleen een paar briefjes gehad..."![]()
![]()
Kom er maar in met die brief van Dennix.
dank jequote:
quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mo dr brief van Maik: 'De seks met Johanna was goed.'
Ja precies en het heeft nog niks geholpen.quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Stability het volgende:
ik moest met mn kop in een spinnen bak krijst laura......HAD ER IN GEBLEVEN !!!!!
hahaha ja heel saai ach straks weer gezellig met zijn alle in het don ker op het vlotjequote:Op zondag 17 april 2011 16:28 schreef Stability het volgende:
[..]
dank je( haha ik snap je , maar wou ff dollen...tis zo saaaaaai )
zal ik het ff doen, als ze weer terug is in hilversum?quote:Op zondag 17 april 2011 16:28 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja precies en het heeft nog niks geholpen.
Net zei ze in de keuken nog tegen Jo dat ze zit te wachten tot er iets gaat gebeuren. Heeft ze een keer iets gedaan en daar iets voor gekregen, want Laura doet alleen iets voor een bleoning, is het ook weer niet goed.quote:Op zondag 17 april 2011 16:27 schreef md89 het volgende:
Laura: "Hallo! Ik moet met m'n kop in een spinnenbak!!"![]()
welja..kan er nog wel bij toch?quote:Op zondag 17 april 2011 16:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha ja heel saai ach straks weer gezellig met zijn alle in het don ker op het vlotje
Ze maakt zich al weer druk, ze zal wel weer wat negatiefs vinden om te gaan jankenquote:Op zondag 17 april 2011 16:28 schreef iBenny het volgende:
Jo vindt het spannender dan Sharon volgens mij
Ja en Sharon ook door te zeggen dat Jo het meeste van thuis heeft gehoord ja duhhhh dat was Laura hoor die het meeste heeft gehad van thuis.quote:
Ze is bijna nooit tevreden met ietsquote:Op zondag 17 april 2011 16:29 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Net zei ze in de keuken nog tegen Jo dat ze zit te wachten tot er iets gaat gebeuren. Heeft ze een keer iets gedaan en daar iets voor gekregen, want Laura doet alleen iets voor een bleoning, is het ook weer niet goed.
yesssssssssss heb je hulp nodig roep je maar ik help je dolgraag.quote:Op zondag 17 april 2011 16:29 schreef Stability het volgende:
[..]
zal ik het ff doen, als ze weer terug is in hilversum?
Ooh ik vergeet de verjaardagsdoos van Laura te vermelden met heel veel kaartjesquote:Op zondag 17 april 2011 16:29 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ze is bijna nooit tevreden met iets
ook uit het gooi?quote:Op zondag 17 april 2011 16:30 schreef Freule het volgende:
[..]
yesssssssssss heb je hulp nodig roep je maar ik help je dolgraag.
en jo is weer aan het jankenquote:Op zondag 17 april 2011 16:30 schreef md89 het volgende:
Och nu krijgen we weer de dramaqueen die alles op zichzelf betrekt.
Moeten samen met pizza gegeven wordenquote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Injetta het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze nu ineens nog moeten wachten op die brieven? Wie heeft dat bepaald?
Opleiding: Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)quote:
egoisme + aandachtshoerquote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Annelies-G het volgende:
Waarom werd Jo boos? Heb ik net ff gemist
Maar die pizza heeft Laura toch net naar binnen geschoven??quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Moeten samen met pizza gegeven worden
quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik keek even in de archieven (Blijkbaar heeft FOK een geweldige nieuwe functie, alle delen van een topicreeks bij elkaar) en zag daar deze TT:
[COS #98] Waar Joanna bijna weggaat..
Goh, dat weggaan duurt toch al een tijdje.
Thnx hier had ik het vanmorgen over in de COSquote:
Sharon vond dat ze irritant deed...quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Annelies-G het volgende:
Waarom werd Jo boos? Heb ik net ff gemist
Dat kind verdient een oscar.quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef IGotNoName het volgende:
[..]
Opleiding: Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
![]()
![]()
okeeeeeeeeee, thnx als ik straks de pc met geluid van stream af heb ga ik me bekijkenquote:Op zondag 17 april 2011 16:33 schreef stormiot het volgende:
Oa voor BP en BQ![]()
Weet niet of jullie het al gezien hadden.
hier had ik het vanmorgen over in de COS
[..]
Thnx hier had ik het vanmorgen over in de COS
Ik heb het gezien. Jij thanx voor de vraag.quote:Op zondag 17 april 2011 16:33 schreef stormiot het volgende:
Oa voor BP en BQ![]()
Thnx hier had ik het vanmorgen over in de COS
nee er was een verrassing voor andere en JoJos eiste WEER alle aandacht opquote:Op zondag 17 april 2011 16:34 schreef Injetta het volgende:
[..]
Sharon vond dat ze irritant deed...
en toen is ze stampend weggelopen, want ze was alleen maar heel erg blij voor ze....
quote:
juistquote:Op zondag 17 april 2011 16:34 schreef bull1966 het volgende:
[..]
nee er was een verrassing voor andere en JoJos eiste WEER alle aandacht op
altijd welkomquote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Freule het volgende:
[..]
nope Limburg maar kom graag ff naar het Gooi.
thnx aan de posterquote:Op zondag 17 april 2011 16:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
okeeeeeeeeee, thnx als ik straks de pc met geluid van stream af heb ga ik me bekijken![]()
Heb jij er niet om gevraagd toevallig?quote:Op zondag 17 april 2011 16:35 schreef iBenny het volgende:
Maareh... sinds wanneer gebeurt er wat op zondag?
dat zeg ik , ze had er nooit meer uit mogen komenquote:Op zondag 17 april 2011 16:35 schreef mazaru het volgende:
Waarom jankt die Olijfje zo over haar kop in de spinnenbak? Ze heeft net een brief van haar zus gehad
Walgelijk mens is hetquote:Op zondag 17 april 2011 16:35 schreef mazaru het volgende:
Waarom jankt die Olijfje zo over haar kop in de spinnenbak? Ze heeft net een brief van haar zus gehad
aha, oke, dank je. Ze deed ook irritantquote:Op zondag 17 april 2011 16:34 schreef Injetta het volgende:
[..]
Sharon vond dat ze irritant deed...
en toen is ze stampend weggelopen, want ze was alleen maar heel erg blij voor ze....
el hamdaouiquote:Op zondag 17 april 2011 16:35 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
overtoon
![]()
![]()
mist een penalty bij 1-0 voor psv
Als je een beetje mensenkennis hebt weet je dat niet zo is, tuurlijk is jo hyper maar ze bedoelt dat zeker niet zoquote:Op zondag 17 april 2011 16:34 schreef bull1966 het volgende:
[..]
nee er was een verrassing voor andere en JoJos eiste WEER alle aandacht op
ik heb meer dan een beetje mensenkennisquote:Op zondag 17 april 2011 16:36 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Als je een beetje mensenkennis hebt weet je dat niet zo is, tuurlijk is jo hyper maar ze bedoelt dat zeker niet zo
Wel vaker toch, vorige week sokkel staan, week daar voor Jo brief (telt dat als iets?) en ze hebben ook al een keertje muziek en Twister gekregen toch?quote:Op zondag 17 april 2011 16:35 schreef iBenny het volgende:
Maareh... sinds wanneer gebeurt er wat op zondag?
daarbij komt dat jo alleen maar hyper acteert....quote:Op zondag 17 april 2011 16:37 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ik heb meer dan een beetje mensenkennis
als je een beetje de streams volgt weet je dat ik gelijk heb
Philip heeft 1 keer briefje gehad toen ze een speech moesten houden..quote:Op zondag 17 april 2011 16:37 schreef mazaru het volgende:
En Mo had al een gesprek met haar vader gehad. Waarom krijgt Gerard niet iets? Philip heeft geloof ik ook nog niets gehad.
Vond het ook een beetje stomme reactie van Laura en daarna de keuken in om even te zeggen dat t niet zo bedoelt was.. ja zeg dan gewoon niksquote:Op zondag 17 april 2011 16:36 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Als je een beetje mensenkennis hebt weet je dat niet zo is, tuurlijk is jo hyper maar ze bedoelt dat zeker niet zo
Nou, daar heb ik mijn antwoord... sinds 3 wekenquote:Op zondag 17 april 2011 16:37 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wel vaker toch, vorige week sokkel staan, week daar voor Jo brief (telt dat als iets?) en ze hebben ook al een keertje muziek en Twister gekregen toch?
Dus alleen Gerard heeft nog helemaal niets gehad?quote:Op zondag 17 april 2011 16:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Philip heeft 1 keer briefje gehad toen ze een speech moesten houden..
Ze moet blij zijn dat ze een brief heeft gehad van haar moeder voor haar verjaardag en van meer familieleden en vrienden. En donderdag de brief van haar zus.quote:Op zondag 17 april 2011 16:38 schreef Freule het volgende:
die lange wil dr moeder zien tis weer niet genoeg
quote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef Freule het volgende:
maik met een brief ik ga toch met Johanna verder.
Of: Ik heb Dennis ontmoet, wij begrijpen elkaar en ik ga met hem verderquote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef Freule het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef Freule het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 16:41 schreef md89 het volgende:
[..]
Of: Ik heb Dennis ontmoet, wij begrijpen elkaar en ik ga met hem verder
Misselijk wijf.quote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef Blackprinces het volgende:
kijk zie je, nu is t al ik was zelf nieuwsgierig
niks niet ik was blij voor jullie
Wat heeft Maik met Dennix te maken?quote:Op zondag 17 april 2011 16:41 schreef md89 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 16:41 schreef md89 het volgende:
[..]
Klopt, die werd toen gefucked omdat hij een klein berichtje voor Sharons ouders in zijn boodschap naar Fenneke zette,quote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef mazaru het volgende:
Dus alleen Gerard heeft nog helemaal niets gehad?
dat zou ik heel fijn voor haar vinden!quote:Op zondag 17 april 2011 16:41 schreef iBenny het volgende:
Zal Sharon te horen krijgen dat ze de hond mag houden?
DAt zei ik toch al...quote:Op zondag 17 april 2011 16:41 schreef Freule het volgende:
die lange had dus hun pizza opgegeten die trut zit overal met de graaiklauwen
Mag het, pretty please?quote:
Gierig mensquote:Op zondag 17 april 2011 16:41 schreef Freule het volgende:
die lange had dus hun pizza opgegeten die trut zit overal met de graaiklauwen
mooi naar huis naar der moeder danquote:Op zondag 17 april 2011 16:43 schreef Chuckster het volgende:
[..]
ja met het gezeik van de bitches van het huis: Mo en Sjer
Volgens de site mag ze 'm houdenquote:Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat zou ik heel fijn voor haar vinden!
dat kan niet meer...staan automatisch open......quote:Op zondag 17 april 2011 16:43 schreef Freule het volgende:
Kan Mo niet netjes met haar benen dicht zitten.
is aan het ventilerenquote:Op zondag 17 april 2011 16:43 schreef Freule het volgende:
Niks..behalve dan dat ze allebei een vriendin hebben/hadden die alle twee op hun eigen manier een vreselijk karakter hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 16:41 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Wat heeft Maik met Dennix te maken?
Ze doet alsof ze thuis isquote:Op zondag 17 april 2011 16:43 schreef Freule het volgende:
ik ookquote:Op zondag 17 april 2011 16:44 schreef waxmask het volgende:
Je zou toch onderhand misselijk worden van die pizza's elke dag....
Nee dat is tegen haar gewoontequote:Op zondag 17 april 2011 16:43 schreef Freule het volgende:
Hebben ze elke dag pizza dan?quote:
en die van laura krijgt nooit frisse lucht ,....zit altijd met haar benen opgevouwenquote:Op zondag 17 april 2011 16:43 schreef Freule het volgende:
Die wijven zitten dagelijks met hun natte flamoes en poten op het aanrecht. Dit valt nog mee.quote:Op zondag 17 april 2011 16:43 schreef mazaru het volgende:
Dat is niet fris Gerard! Liggen op de eettafel, zelfs met je schoenen aan nog!![]()
[ afbeelding ]
Dat zou wel heel gemeen zijn. Dacht zelf wel aan een brief van maik maar zo gemeen was ik dan ook weer nietquote:
en dat is 30 he? echt niet normaal meerquote:
Dat gaat weer malen in dr kopquote:Op zondag 17 april 2011 16:47 schreef Blackprinces het volgende:
trek je niks aan wat andere van je denken???
Nou zal dat niet te hard zeggen hoor...
Dat zat ik me ook te bedenken,... en Amerika,... dan gaan we er maar vanuit dat ze de VS bedoeldquote:Op zondag 17 april 2011 16:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
2 moeders is dat biologisch mogelijk dan?
Nu wel!quote:Op zondag 17 april 2011 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die wijven zitten dagelijks met hun natte flamoes en poten op het aanrecht. Dit valt nog mee.
Heb je mijn antwoord gelezen op je vraag of Geer nog niks ontvangen heeft van het thuisfront?
van de stem.quote:
het zal eens niet he? pfffffffff lui mormel dat ze isquote:Op zondag 17 april 2011 16:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het moment is aangebroken om deze weer te plaatsen:
[ afbeelding ]
thanksquote:Op zondag 17 april 2011 16:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
van de stem.
De 2 personen die nu op het vlot zitten kregen een lunch en een persoonlijk bericht
Ergens op de helft. Moeilijk terug te zoeken, als ik tijd heb ga ik wel op zoek.quote:Op zondag 17 april 2011 16:48 schreef mazaru het volgende:
Nu wel!![]()
Maar dat heb ik gemist. Was dat in het begin van de show?
soms, en dan piept ze erbij als een caviaquote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef Starlie het volgende:
Kan laura ook lachen of is ze bang dta ze dan rimpels krijgt... En dat "Mootje" komt me ook mijn strot uit!!!
Ze is leuk met de hond.quote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef Injetta het volgende:
Van wie kregen ze nou het bericht. Zit ik de hele tijd te kijken. Ga ik even naar de WC. Heb ik het gemist. Van wie was het bericht voor Mo en van wie voor Sharon?
Ik ben pas later begonnen met kijken. Dat heb ik dus gemist denk ik.quote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ergens op de helft. Moeilijk terug te zoeken, als ik tijd heb ga ik wel op zoek.
Ze is niet blijquote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef Blackprinces het volgende:
kom op mo!!
Wordt onzeker door dit bericht, wordt para....en ga naar huis...
Je kan het!!
quote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef Freule het volgende:
Ik lees op facebook net dat iemand zegt dat Laura genoeg doet en mee helpt, waarom zie ik dat nooit.
Of kan downloaden via de newsgroupsquote:Op zondag 17 april 2011 16:51 schreef Stranger1977 het volgende:
Jaja sjerren,... alleen jammer dat je dan wel een schotel moet hebben voor je naar SST in het buitenland kan kijken,... of handig moet zijn met VPN/Proxies
Flip nuquote:Op zondag 17 april 2011 16:52 schreef Sjalalamantha het volgende:
Valt het jullie ook op dat niemand reageert op het bericht dat monique heeft gekregen?
OK, maar van wie was dat bericht? Kan iemand dat nog even posten??quote:
Nee in de brief stond trek je niet aan wat andere van je zeggen, wil dus zeggen dat mensen niet zo positief over haar denkenquote:
heeft hij het al gemeld op zijn twitter...?quote:Op zondag 17 april 2011 16:53 schreef Stranger1977 het volgende:
Wat denk je nu mo? Aan maik z'n leutert die vanavond in Johanna zit
ze moet der smoel houden, Mo moet inzakken..quote:Op zondag 17 april 2011 16:53 schreef Urb het volgende:
Joanna gaat weer ff invullen wat zei denkt dat iemand anders denkt dat anderen denken, denkt ze...![]()
Van haar buddy, Natasquote:Op zondag 17 april 2011 16:53 schreef Injetta het volgende:
[..]
OK, maar van wie was dat bericht? Kan iemand dat nog even posten??
Geen idee, gebruik geen twitter,...quote:Op zondag 17 april 2011 16:53 schreef MargrietV het volgende:
[..]
heeft hij het al gemeld op zijn twitter...?
Het is wat ze zelf al meerdere keren heeft gezegd... ze heeft al die tijd precies gekregen wat ze wilde en nu is dat niet zo...quote:
Beppie de denktankquote:Op zondag 17 april 2011 16:53 schreef Urb het volgende:
Joanna gaat weer ff invullen wat zei denkt dat iemand anders denkt dat anderen denken, denkt ze...![]()
Scherp. MamaDjoon is er maar druk mee.quote:Op zondag 17 april 2011 16:54 schreef Niki.P het volgende:
Geven ze Mo en Sharon nu een briefje dat het minder voortrekkerig overkomt als ze Jo de brief van haar ex geven...
heeft ze wel tijd om naar istambul te gaan ( daar ging ze toch heen ) kan ze wel alles aan een ander over laten?quote:Op zondag 17 april 2011 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Scherp. MamaDjoon is er maar druk mee.
Hij heeft wel getwitterd.Maar alleen na de show eergister.quote:Op zondag 17 april 2011 16:54 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Geen idee, gebruik geen twitter,...
ja da's echt typerend inddquote:Op zondag 17 april 2011 16:56 schreef Injetta het volgende:
Jeetje.. hoe kan de stemming omslaan zeg..... Mo krijgt een bericht waar ze op een overdreven manier van in een zware depressie raakt en iedereen zit er plotseling ook heel bedrukt bij...
Hoe krijgt ze het voor elkaar om iedereen om haar heen te besmetten met haar emotiewisselingen?
Het is een grafstemming nu.
ik vind juist dat ze haar mooi negerenquote:Op zondag 17 april 2011 16:56 schreef Injetta het volgende:
Jeetje.. hoe kan de stemming omslaan zeg..... Mo krijgt een bericht waar ze op een overdreven manier van in een zware depressie raakt en iedereen zit er plotseling ook heel bedrukt bij...
Hoe krijgt ze het voor elkaar om iedereen om haar heen te besmetten met haar emotiewisselingen?
Het is een grafstemming nu.
ja dat zou mooi zijn, ze spring spontaan van het vlot afquote:Op zondag 17 april 2011 16:56 schreef Freule het volgende:
wanneer moet jo weer op het vlot volgens mij krijgen ze nu allemaal een berichtje van thuis
Die moodswings zijn abnormaal en de rest gaat er nog in mee ook.quote:
OK,.... IK gebruik geen twitter dus IK weet het nietquote:Op zondag 17 april 2011 16:56 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Hij heeft wel getwitterd.Maar alleen na de show eergister.
dat dus....ik wou dat we alvast een welkom op fok topic konden openen voor moquote:Op zondag 17 april 2011 16:58 schreef Injetta het volgende:
[..]
Die moodswings zijn abnormaal en de rest gaat er nog in mee ook.
Nu gaan ze haar allemaal zitten troosten. Ook nanny Laura is zelfs helemaal van haar stoel opgestaan om Mo te aaien....
En Sharon gaat weer haar belachelijke wijsheden zitten verkondigen. Oud wijf...
Is ie niet lid van internet?quote:Op zondag 17 april 2011 16:56 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Hij heeft wel getwitterd.Maar alleen na de show eergister.
Maandag brief van Dennix dus, vlak voor nominaties *BAM*quote:# Ik hoop dat Joan aanstaande donderdag niet genomineerd wordt Ben zelf namelijk in Istanbul voor mijn werk 4 minutes ago via web
# Hippetips mail me even dan bevestig ik je 2 plaatsen vanavond nog 7 minutes ago via web
# Rupsodek mail je naam en 06 naar info@dianagabriels.nl dan zorg ik voor 2 kaartjes 8 minutes ago via web
# Joan is echt heel erg opgeknapt in het huis ze krijgt aanstaande maandag een brief van haar ex 12 minutes ago via web
# Als Joan zo ver komt kan dat zeker ik heb dan 25 kaarten 13 minutes ago via web
# He qderozario voor mannen we hebben 6 shirt voor mannen ontworpen wil eigenlijk wel graag je mening staan op theonlinefashionstore.nl Diana 14 minutes ago via web
# Sharina Ja, Joan heeft prothese van Natrelle zitten tussen de borstspier 385cc Groetjes Diana 19 minutes ago via web
# Wil er nog iemand naar de live show aanstaande donderdag? Ik heb nog 10 gratis plaatsen interesse mail naar info@dianagabriels.nl 22 minutes ago via web
# Ook voor de mannen hebben we sinds een week t-shirts met Madonna of Adriana Lima Dus geniet ze! 24 minutes ago via web
# Je gebruikt dan de kortingscode sstjoanna en ontvangt dan 20 % korting in je winkelmandje. 24 minutes ago via web
# Daarom geef ik jullie 20 % korting op alle artikelen van www.theonlinefashionstore.nl en www.totalbeautycareshop.nl 25 minutes ago via web
# Beste Twitters, Joan en ik zijn jullie dankbaar dat er zoveel op Joan gestemd is. Zonder jullie stemmen had Joanna het niet zo lang gered. 26 minutes ago via web
O ja? Wat doen Sharon en Laura nu?quote:Op zondag 17 april 2011 16:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vind juist dat ze haar mooi negeren![]()
denk dat de anderen inmiddels ook wel door hebben dat ze haar het beste links kunnen laten liggen anders zwelgt ze weer in haar misere
LATERZquote:Op zondag 17 april 2011 16:59 schreef Stability het volgende:
<<<<---- neemt een aanloop en jumpt in haar badje en komt straks weer terug
laterssssssssssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |