en dat is 30 he? echt niet normaal meerquote:
Dat gaat weer malen in dr kopquote:Op zondag 17 april 2011 16:47 schreef Blackprinces het volgende:
trek je niks aan wat andere van je denken???
Nou zal dat niet te hard zeggen hoor...
Dat zat ik me ook te bedenken,... en Amerika,... dan gaan we er maar vanuit dat ze de VS bedoeldquote:Op zondag 17 april 2011 16:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
2 moeders is dat biologisch mogelijk dan?
Nu wel!quote:Op zondag 17 april 2011 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die wijven zitten dagelijks met hun natte flamoes en poten op het aanrecht. Dit valt nog mee.
Heb je mijn antwoord gelezen op je vraag of Geer nog niks ontvangen heeft van het thuisfront?
van de stem.quote:
het zal eens niet he? pfffffffff lui mormel dat ze isquote:Op zondag 17 april 2011 16:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het moment is aangebroken om deze weer te plaatsen:
[ afbeelding ]
thanksquote:Op zondag 17 april 2011 16:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
van de stem.
De 2 personen die nu op het vlot zitten kregen een lunch en een persoonlijk bericht
Ergens op de helft. Moeilijk terug te zoeken, als ik tijd heb ga ik wel op zoek.quote:Op zondag 17 april 2011 16:48 schreef mazaru het volgende:
Nu wel!![]()
Maar dat heb ik gemist. Was dat in het begin van de show?
soms, en dan piept ze erbij als een caviaquote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef Starlie het volgende:
Kan laura ook lachen of is ze bang dta ze dan rimpels krijgt... En dat "Mootje" komt me ook mijn strot uit!!!
Ze is leuk met de hond.quote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef Injetta het volgende:
Van wie kregen ze nou het bericht. Zit ik de hele tijd te kijken. Ga ik even naar de WC. Heb ik het gemist. Van wie was het bericht voor Mo en van wie voor Sharon?
Ik ben pas later begonnen met kijken. Dat heb ik dus gemist denk ik.quote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ergens op de helft. Moeilijk terug te zoeken, als ik tijd heb ga ik wel op zoek.
Ze is niet blijquote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef Blackprinces het volgende:
kom op mo!!
Wordt onzeker door dit bericht, wordt para....en ga naar huis...
Je kan het!!
quote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef Freule het volgende:
Ik lees op facebook net dat iemand zegt dat Laura genoeg doet en mee helpt, waarom zie ik dat nooit.
Of kan downloaden via de newsgroupsquote:Op zondag 17 april 2011 16:51 schreef Stranger1977 het volgende:
Jaja sjerren,... alleen jammer dat je dan wel een schotel moet hebben voor je naar SST in het buitenland kan kijken,... of handig moet zijn met VPN/Proxies
Flip nuquote:Op zondag 17 april 2011 16:52 schreef Sjalalamantha het volgende:
Valt het jullie ook op dat niemand reageert op het bericht dat monique heeft gekregen?
OK, maar van wie was dat bericht? Kan iemand dat nog even posten??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |