Of: Ik heb Dennis ontmoet, wij begrijpen elkaar en ik ga met hem verderquote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef Freule het volgende:
maik met een brief ik ga toch met Johanna verder.
quote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef Freule het volgende:
maik met een brief ik ga toch met Johanna verder.
quote:Op zondag 17 april 2011 16:41 schreef md89 het volgende:
[..]
Of: Ik heb Dennis ontmoet, wij begrijpen elkaar en ik ga met hem verder
Misselijk wijf.quote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef Blackprinces het volgende:
kijk zie je, nu is t al ik was zelf nieuwsgierig
niks niet ik was blij voor jullie
Wat heeft Maik met Dennix te maken?quote:Op zondag 17 april 2011 16:41 schreef md89 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 16:41 schreef md89 het volgende:
[..]
Klopt, die werd toen gefucked omdat hij een klein berichtje voor Sharons ouders in zijn boodschap naar Fenneke zette,quote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef mazaru het volgende:
Dus alleen Gerard heeft nog helemaal niets gehad?
dat zou ik heel fijn voor haar vinden!quote:Op zondag 17 april 2011 16:41 schreef iBenny het volgende:
Zal Sharon te horen krijgen dat ze de hond mag houden?
DAt zei ik toch al...quote:Op zondag 17 april 2011 16:41 schreef Freule het volgende:
die lange had dus hun pizza opgegeten die trut zit overal met de graaiklauwen
Mag het, pretty please?quote:
Gierig mensquote:Op zondag 17 april 2011 16:41 schreef Freule het volgende:
die lange had dus hun pizza opgegeten die trut zit overal met de graaiklauwen
mooi naar huis naar der moeder danquote:Op zondag 17 april 2011 16:43 schreef Chuckster het volgende:
[..]
ja met het gezeik van de bitches van het huis: Mo en Sjer
Volgens de site mag ze 'm houdenquote:Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat zou ik heel fijn voor haar vinden!
dat kan niet meer...staan automatisch open......quote:Op zondag 17 april 2011 16:43 schreef Freule het volgende:
Kan Mo niet netjes met haar benen dicht zitten.
is aan het ventilerenquote:Op zondag 17 april 2011 16:43 schreef Freule het volgende:
Niks..behalve dan dat ze allebei een vriendin hebben/hadden die alle twee op hun eigen manier een vreselijk karakter hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 16:41 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Wat heeft Maik met Dennix te maken?
Ze doet alsof ze thuis isquote:Op zondag 17 april 2011 16:43 schreef Freule het volgende:
ik ookquote:Op zondag 17 april 2011 16:44 schreef waxmask het volgende:
Je zou toch onderhand misselijk worden van die pizza's elke dag....
Nee dat is tegen haar gewoontequote:Op zondag 17 april 2011 16:43 schreef Freule het volgende:
Hebben ze elke dag pizza dan?quote:
en die van laura krijgt nooit frisse lucht ,....zit altijd met haar benen opgevouwenquote:Op zondag 17 april 2011 16:43 schreef Freule het volgende:
Die wijven zitten dagelijks met hun natte flamoes en poten op het aanrecht. Dit valt nog mee.quote:Op zondag 17 april 2011 16:43 schreef mazaru het volgende:
Dat is niet fris Gerard! Liggen op de eettafel, zelfs met je schoenen aan nog!![]()
[ afbeelding ]
Dat zou wel heel gemeen zijn. Dacht zelf wel aan een brief van maik maar zo gemeen was ik dan ook weer nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |