Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Uhu, ga nu weer bankhangenquote:
Die geldt hier niet voor zover ik weet. Is ook een beetje nonsens vind je niet? Kun je serieus niet een minuutje wachten op een nieuw topic?quote:Op zondag 17 april 2011 15:25 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe zit dat nu met die snelste-opent-regel?
Was blijkbaar een of andere nieuwe regel, maar ik vind het ook nogal overbodigquote:Op zondag 17 april 2011 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die geldt hier niet voor zover ik weet. Is ook een beetje nonsens vind je niet? Kun je serieus niet een minuutje wachten op een nieuw topic?
Edit: Oh en zie de OP, daar staat het wel in
Dat was een grapje van KGquote:Op zondag 17 april 2011 15:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was blijkbaar een of andere nieuwe regel, maar ik vind het ook nogal overbodig
Oh, nou, dan is het gewoon belachelijkquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nou, dan is het gewoon belachelijk
Maar dat vind ik dus ook belachelijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:50 schreef GlowMouse het volgende:
Topicreeksen zijn er sinds een uurtje! Je kunt in een topic als Oorlog in Libië #97. Meer bescherming gewenst. makkelijk de eerdere topics terugvinden, tvp's worden bij het openen van een nieuw deel automatisch meegenomen, en het is onmogelijk om twee vervolgtopics te openen (dus de regel dat de lapo'er het nieuwe topic opent is passé; de snelste wint).
Je kunt bij het aanmaken van een topic aangeven of een topic in een reeks hoort. Dat doen je door aan te geven welk ander topic in dezelfde reeks moet staan. Bij een gesloten topic stond al een tijdje de knop 'open nieuw deel'. Als je die gebruikt, gaat de rest vanzelf.
Er zijn geen nieuwe regels. Het enige dat GlowMouse heeft gezegd is dat door kinderachtige pubertjes nu sneller een topic kan worden geopend, ondanks dat de meeste SC's gewoon de "wie sluit, die opent" aanhouden. Dubbele topics kunnen namelijk niet meerquote:Op zondag 17 april 2011 15:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was blijkbaar een of andere nieuwe regel, maar ik vind het ook nogal overbodig
Okequote:Op zondag 17 april 2011 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn geen nieuwe regels. Het enige dat GlowMouse heeft gezegd is dat door kinderachtige pubertjes nu sneller een topic kan worden geopend, ondanks dat de meeste SC's gewoon de "wie sluit, die opent" aanhouden. Dubbele topics kunnen namelijk niet meer
Niets belachelijk aan, zo werkt de software nu eenmaal. Gewoon even rustig wachten lijkt me niet zo lastigquote:Op zondag 17 april 2011 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Maar dat vind ik dus ook belachelijk
Ja uhm dat bedoelde ik dusquote:Op zondag 17 april 2011 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets belachelijk aan, zo werkt de software nu eenmaal. Gewoon even rustig wachten lijkt me niet zo lastig
Volgens mij bedoelt nijn ook dat ze het belachelijk vindt dat er een wie is de snelste race komt na de lapoquote:Op zondag 17 april 2011 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets belachelijk aan, zo werkt de software nu eenmaal. Gewoon even rustig wachten lijkt me niet zo lastig
Dat dusquote:Op zondag 17 april 2011 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt nijn ook dat ze het belachelijk vindt dat er een wie is de snelste race komt na de lapo
Dat zeg ik toch ook of ben ik nou gek. Kop die maar in!quote:Op zondag 17 april 2011 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt nijn ook dat ze het belachelijk vindt dat er een wie is de snelste race komt na de lapo
Die bestaat niet. Het is hier godverdomme geen pub of onz.quote:Op zondag 17 april 2011 15:25 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe zit dat nu met die snelste-opent-regel?
Allebeiquote:Op zondag 17 april 2011 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook of ben ik nou gek. Kop die maar in!
quote:Op zondag 17 april 2011 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Die bestaat niet. Het is hier godverdomme geen pub of onz.
Wel.quote:
quote:
het is toch verschrikkelijkquote:Op zondag 17 april 2011 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
de reeksen ben ik maar even aanpassen door de vernieuwingen missen we 4 topics
Nu kan DaMart niet meer in de OP teruglezen!quote:
Het ging toch vanzelfquote:Op zondag 17 april 2011 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vond het al zo hoog, ik heb echt alleen de 0 in een 1 veranderd
"Klik op 'open nieuw deel' en de rest gaat vanzelf" Uhuh.
Het leven stopt hier.quote:Op zondag 17 april 2011 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu kan DaMart niet meer in de OP teruglezen!
ik bedoelde de statsquote:
Dat klopt, ik kreeg net een headshot in Operation Flashpoint. Matige dood.quote:
quote:
quote:
en anders win ik want ik heb een interne motorquote:Op zondag 17 april 2011 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig kan je daar ook al zo makkelijk klonenquote:Op zondag 17 april 2011 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, ik kreeg net een headshot in Operation Flashpoint. Matige dood.
wat doen al die -20's hier dan?quote:Op zondag 17 april 2011 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Die bestaat niet. Het is hier godverdomme geen pub of onz.
quote:Op zondag 17 april 2011 15:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
en anders win ik want ik heb een interne motor
Die vallen op oudere singles!quote:
In PUB heb ik maar 28 postsquote:
Singles is ook ergens andersquote:
De "try again" is wel sjiek hendig ja!quote:Op zondag 17 april 2011 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig kan je daar ook al zo makkelijk klonen
Pubers, je moet ze ook alles uitleggen!quote:
Dan zitten ze hier verkeerdquote:
alleen de 20 -ersquote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zitten ze hier verkeerdEr zijn nog maar weinig singles over
* RockNijntje gaat ze tellenquote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MPG en Mart zijn geliefd blijkbaarquote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom zitten ze hier ook nog steeds, niemand heeft daar zin inquote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pubers, je moet ze ook alles uitleggen!
En whisk, of telt die niet mee bij jou?quote:
en ik gedoog ze.quote:Op zondag 17 april 2011 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom zitten ze hier ook nog steeds, niemand heeft daar zin in
die doet Flashquote:Op zondag 17 april 2011 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En whisk, of telt die niet mee bij jou?![]()
Die is voor altijd wegquote:Op zondag 17 april 2011 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
zit die hier nog steeds ?quote:Op zondag 17 april 2011 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Wie?quote:Op zondag 17 april 2011 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 15:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zit die hier nog steeds ?Ze komt 's nachts regelmatig kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dat gevoel herken ik.quote:Op zondag 17 april 2011 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom zitten ze hier ook nog steeds, niemand heeft daar zin in
En Koen wil wel!quote:
Die:quote:
ik niet..quote:Op zondag 17 april 2011 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze komt 's nachts regelmatig kijken
Lekker wat gamen en FOK!en. Het FOK!en gaat wel, het gamen gaat even wat lastiger. Rotchinezen en hun snipers!quote:
en als je wat anders doet wil ik het niet weten!quote:
Ik hoor te slapen 's nachtsquote:
Ja, ik doe meestal ook een poging. Vannacht kon ik de slaap niet vatten. Al dat gemaal daarboven in het hoofd, je zou 's ochtends meel op je kussen verwachten!quote:
Phenoquote:Op zondag 17 april 2011 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lekker wat gamen en FOK!en. Het FOK!en gaat wel, het gamen gaat even wat lastiger. Rotchinezen en hun snipers!
Iets zegt me dat je de videos al hebt!quote:Op zondag 17 april 2011 15:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
en als je wat anders doet wil ik het niet weten!
Gecamoufleerd in een TBBT-hoesjequote:
quote:
Ik ga zo over op good ol' Mortal Kombat. Gewoon omdat de nieuwe versie zo heerlijk bruut is dat ik weer een een of andere stichting verwacht die gaat huilen dat het niet normaal is dat je iemands hoofd tegen een langsstormende metro kan laten glijdenquote:Op zondag 17 april 2011 15:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PhenoPeheh sneaky chinese dudes
Schop ze
Zei ik ergens liefdadigheid? Hij heeft er voor betaald!quote:Op zondag 17 april 2011 15:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
![]()
* Barretje80 doet niet aan liefdadigheid..
Goede reden om op tijd te gaan slapenquote:
Ja, snap ik welquote:
Oeh de goeie ouwe tijd van mortal kombatquote:Op zondag 17 april 2011 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga zo over op good ol' Mortal Kombat. Gewoon omdat de nieuwe versie zo heerlijk bruut is dat ik weer een een of andere stichting verwacht die gaat huilen dat het niet normaal is dat je iemands hoofd tegen een langsstormende metro kan laten glijdenFatalities
quote:Op zondag 17 april 2011 15:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zit die hier nog steeds ?LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach voor iemand die altijd weg zou blijven komt ze wel verdacht vaak weer terugJammer is dat
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Op tijd komen lukt wel als je niet om 09:00 uur hoeft te beginnen hequote:Op zondag 17 april 2011 15:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Luie dagRustig aan het werk gaan
1 actie van weergaloze schoonheid met een dito goal van STquote:Op zondag 17 april 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goede reden om op tijd te gaan slapen
Wat lekkerquote:Op zondag 17 april 2011 15:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Luie dagRustig aan het werk gaan
Ik heb persoonlijk weinig problemen met haar, maar ik mis hier wel vaker watquote:Op zondag 17 april 2011 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LOL![]()
Ach voor iemand die altijd weg zou blijven komt ze wel verdacht vaak weer terugJammer is dat
quote:Op zondag 17 april 2011 15:56 schreef Toekito het volgende:
1 actie van weergaloze schoonheid met een dito goal van ST
Veel plezier met het kindquote:Op zondag 17 april 2011 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, wasje aanzetten, kind buiten loslaten en strijken dan maar![]()
tsja.. typisch ..quote:Op zondag 17 april 2011 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LOL![]()
* Barretje80 heeft nog een volle mand staanquote:Op zondag 17 april 2011 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier met het kind![]()
Wasjes draaien ben ik ook al druk mee bezig, zal ik de jouwe ook doen?
nee joh, denk aan je hoofd!quote:Op zondag 17 april 2011 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier met het kind![]()
Wasjes draaien ben ik ook al druk mee bezig, zal ik de jouwe ook doen?
dankjewelquote:
Ik heb geen problemen met haar, wel met haar niet sociale gedragquote:Op zondag 17 april 2011 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk weinig problemen met haar, maar ik mis hier wel vaker wat
quote:Op zondag 17 april 2011 15:58 schreef Pheno het volgende:
Kirby gestofzuigd, ha, weet ie ook eens wat het is om gezogen te worden!
Breng maar hierquote:Op zondag 17 april 2011 15:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft nog een volle mand staan
Wasjes draaien heb ik mijn hoofd niet echt voor nodigquote:Op zondag 17 april 2011 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh, denk aan je hoofd!
[..]
dankjewel![]()
ik laat hem zo eerst zijn vader wakker kietelen
Hier is ie leeg, de zon heeft aardig haar best gedaan om het te drogen. Nu hangt er een broodzak, ook maar eens wat schoongemaaktquote:Op zondag 17 april 2011 15:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft nog een volle mand staan
Ik mis te veel hierquote:Op zondag 17 april 2011 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met haar, wel met haar niet sociale gedragMaar wees blij dat je het gemist hebt
waren ze een weekendje weg??quote:
En toch mis je niets volgens mijquote:
quote:
Succes met jezelf ontwikkelenquote:
Het is hier geen SES!quote:
Friemelquote:
Moet je dat er zo inwrijvenquote:
Als ik het niet doe doe je het zelf welquote:
He, lees eens naar een paar stukjes eronderquote:
Dat was een storm in een glas water (gelukkig) en is al opgelostquote:Op zondag 17 april 2011 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Friemel![]()
![]()
Hoe is het met de lekkage enzo?
jups straks feyenoord - willem II net graafschap - twente gekeken.quote:
Spannend?quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
jups straks feyenoord - willem II net graafschap - twente gekeken.
mwah best wel.quote:
Dat is jammer. Paasverplichtingen?quote:Op zondag 17 april 2011 16:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
mwah best wel.
Bos volgende week wordt mooi. Kan alleen niet kijken.
Ik volg het echt compleet nietquote:Op zondag 17 april 2011 16:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
mwah best wel.
Bos volgende week wordt mooi. Kan alleen niet kijken.
ja moet naar een berg met paar stukken hout en een bebaarde mafkees.quote:
PSV/Twente/Ajax kunnen kampioen worden en Feyenoord hangt aan zijden draadje om europees voetbal te halen.quote:Op zondag 17 april 2011 16:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik volg het echt compleet nietWaar draait het nu om?
quote:
Broertje van mijn ex zwemtquote:
ik zwem ook weleens en MPG is zwemleraarquote:Op zondag 17 april 2011 16:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Broertje van mijn ex zwemtDus sindsdien volg ik het best trouw
Hij gaat o.a. naar het WK in Shanghaiquote:Op zondag 17 april 2011 16:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zwem ook weleens en MPG is zwemleraar
Maar zwemt hij competitie ofzo?
dat is wel tof dan. Maar ga je dan ook naar wedstrijden?quote:
Nee. Misschien in de toekomst nog eensquote:Op zondag 17 april 2011 16:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is wel tof dan. Maar ga je dan ook naar wedstrijden?
lijkt me leuk ooit eens live te gaan zienquote:
Mij ookquote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
lijkt me leuk ooit eens live te gaan zien
quote:Op zondag 17 april 2011 16:55 schreef MPG het volgende:
Sport moet je niet naar kijken, dat moet je doen.
Kijken is inderdaad vaak slechter voor je hart dan het actief beoefenen jaquote:Op zondag 17 april 2011 16:55 schreef MPG het volgende:
leg dat mijn cardio maar uit. Wil best weer voetballen maarja die ei hou dat tegen.quote:Op zondag 17 april 2011 16:55 schreef MPG het volgende:
Hoe was het?quote:
Beetje verbrand enzoquote:Op zondag 17 april 2011 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe was het?
Ja mijn UI jaDikkuh paasUI
![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een tof weekend gehad na vanmiddag
Oeiquote:Op zondag 17 april 2011 17:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Beetje verbrand enzo![]()
Maar echt heerlijk
quote:Op zondag 17 april 2011 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oei
Maar het was dus leuk/fijn/etc.
quote:Op zondag 17 april 2011 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb mijn nieuwjaarsUI ook al klaar![]()
Die van vorig jaar (of dit jaarquote:
Waar was je heen?quote:Op zondag 17 april 2011 17:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goed, lekker weg geweest
Maar morgen weer aan de bak![]()
Met jou?
Heb jij geen huiswerk ofzo?quote:Op zondag 17 april 2011 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb mijn nieuwjaarsUI ook al klaar![]()
Dat maak ik ondertussenquote:
quote:En dat terwijl ik toch maar een jong dom sletje ben.
Google weet het nietquote:Op zondag 17 april 2011 17:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Trivia: Van wie is deze uitspraak:
[..]
Geen idee, wie?quote:Op zondag 17 april 2011 17:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Op de eendjes?quote:Op zondag 17 april 2011 17:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[KSC #3.256] Weekenddingen en -spullen
Ik denk dat ik verliefd ben
Op DaMart??!quote:Op zondag 17 april 2011 17:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nee, sisi-ijs, ik had een pakje sisi in de vriezer gezet ipv in de koelkastquote:
quote:
Aha, Myrquote:Op zondag 17 april 2011 17:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ook
En ik heb een zwak voor domme jonge sletjes
quote:Op zondag 17 april 2011 17:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ook
En ik heb een zwak voor domme jonge sletjes
Preciesquote:
Slimquote:Op zondag 17 april 2011 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, sisi-ijs, ik had een pakje sisi in de vriezer gezet ipv in de koelkast
Cola is evil en vies.quote:Op zondag 17 april 2011 17:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Slim![]()
Als je Cola in de diepvries zet, en je haalt het er de volgende dag weer uit, is het kopje overstroomt
hoop dat wij Twente een handje kunnen helpen volgende week.quote:Op zondag 17 april 2011 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wordt spannender dan ooit in de eredivisie
Cola is lekkur, sisi is smerig.quote:
Jij wilt een topic met je eigen username erin?quote:Op zondag 17 april 2011 17:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mag ik een suggestie doen voor de volgende TT?
Waar KG het sletje in DM kan waarderen
je leeft in het verleden ..quote:Op zondag 17 april 2011 17:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dat jij rokjes draagt, wil niet zeggen dat ik dat ook doequote:Op zondag 17 april 2011 17:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mag ik een suggestie doen voor de volgende TT?
Waar KG het sletje in DM kan waarderen
quote:
Myr !quote:Op zondag 17 april 2011 17:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een sterke man nodigquote:Op zondag 17 april 2011 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat jij rokjes draagt, wil niet zeggen dat ik dat ook doe.
quote:
En een standbeeld in de OPquote:Op zondag 17 april 2011 17:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jij wilt een topic met je eigen username erin?
Mosterd!quote:
Dat wil ik ook, maar dan eigen standbeeldquote:Op zondag 17 april 2011 17:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een sterke man nodig
[..]Ik was benieuwd wat dat topic ook alweer was, maar google indexeert niet op scheldwoorden
[..]
En een standbeeld in de OP
Even voor de duidelijkheid, we schelen 2 jaar...quote:Op zondag 17 april 2011 17:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Cola is lekkur, sisi is smerig.
Maar dat leer je nog wel als je net zo oud en wijs bent als ik.![]()
Ehm, jij bent toch 14?quote:Op zondag 17 april 2011 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, we schelen 2 jaar...
ik was 14 van 11 april 2010 tot en met 10 april 2011quote:
Nu volwassenquote:Op zondag 17 april 2011 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik was 14 van 11 april 2010 tot 10 april 2011Je hebt me zelfs gefeliciteerd hier
Oh, dan schelen wij inderdaad 2 jaar. Maar ik mag al bier kopen jij niet.quote:Op zondag 17 april 2011 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik was 14 van 11 april 2010 tot 10 april 2011Je hebt me zelfs gefeliciteerd hier
Als dit volwassen is was ik dat op mijn 8e alquote:
Ik mag kopen wat ik wel lustquote:Op zondag 17 april 2011 17:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh, dan schelen wij inderdaad 2 jaar. Maar ik mag al bier kopen jij niet.![]()
Jij bent mentaal er niet op vooruit gegaan sinds je 8e?!quote:Op zondag 17 april 2011 17:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als dit volwassen is was ik dat op mijn 8e al
maaltijdquote:
neequote:Op zondag 17 april 2011 17:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jij bent mentaal er niet op vooruit gegaan sinds je 8e?!
Onder anderequote:Op zondag 17 april 2011 17:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ranja,
smurven chokosticks,
racket ijsjes,
appelmoes.
Dit?
Het is ook niet dat ik wel bier, wijn ect. koop, vind ik ook niet te zuipen, het is gewoon dat ik het magquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frietquote:Op zondag 17 april 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Patat
Ach zo
En toch derpquote:Op zondag 17 april 2011 17:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Friet
[ afbeelding ]
Zo.
ECHTE mannen doen dat gewoonquote:Op zondag 17 april 2011 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat jij rokjes draagt, wil niet zeggen dat ik dat ook doe.
Hier ook, Vlaamse Friet (ja, ik zei Friet, maar in de samenstelling met Vlaamse mag dat, want dat is een soortnaam voor dikke patat) met kipnuggets en een frikandelquote:
Je hebt gelijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
maar google is domquote:Op zondag 17 april 2011 17:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Derp
[ afbeelding ]
Plaatsje Derp:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Derp
Of:
Drug Effectiveness Review Project
Ik heb ook frietjes straksquote:Op zondag 17 april 2011 17:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier ook, Vlaamse Friet (ja, ik zei Friet, maar in de samenstelling met Vlaamse mag dat, want dat is een soortnaam voor dikke patat) met kipnuggets en een frikandel.
Prrrffft, ik haal je zo inquote:Op zondag 17 april 2011 17:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Google is leuk en educatief. Luister naar mij, ik ben ouder en wijzer.![]()
Moet je me echt eerst doden, voor je mij in kan halen.quote:Op zondag 17 april 2011 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Prrrffft, ik haal je zo in
Met ouder zijn ja
Had ik het maar bedacht, dan ha dik nu niet meer hoeven werkenquote:
Meestal is het niet positief als je dat ruiktquote:Op zondag 17 april 2011 17:38 schreef summer2bird het volgende:
Maar goed, ik eet straks aspergesoep![]()
Kan het al ruiken
Als je erna naar het toilet gaat niet neequote:Op zondag 17 april 2011 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meestal is het niet positief als je dat ruikt
he joh, niet zo dee-prussief doenquote:Op zondag 17 april 2011 17:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Moet je me echt eerst doden, voor je mij in kan halen.
Jij ruikt geen verschillen in soepen? Oh noes!quote:Op zondag 17 april 2011 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meestal is het niet positief als je dat ruikt
Niet derpessief?quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
he joh, niet zo dee-prussief doen
Derp klinkt als een enge geslachtsziektequote:Op zondag 17 april 2011 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had ik het maar bedacht, dan ha dik nu niet meer hoeven werken
Dat in tegenstelling tot de bedenker van het woord derp.
Ik ruik niet zoveel soepquote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij ruikt geen verschillen in soepen? Oh noes!
Ik depressief?quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
he joh, niet zo dee-prussief doen
Je weet niet wat ze leren, zo tegenwoordig op school!quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Derp klinkt als een enge geslachtsziekte.
Mosterdsoep ruik je pas goed.quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij ruikt geen verschillen in soepen? Oh noes!
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
En okonamiyaki klinkt als oksel-aidsquote:Op zondag 17 april 2011 17:40 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer voor de tweede okonomiyaki-ronde. Ik heb alle spullen en geen zin om uitgebreid te koken
Ik moet echt meer PI's gaan gebruikenquote:Op zondag 17 april 2011 17:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Leer lezen man.
JIJ moet MIJ eerst doden, wil JE het leeftijdsverschil inhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Kortom, de zoveelste bedreiging via internet en de jeugd van het een garpje!quote:Op zondag 17 april 2011 17:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Leer lezen man.
Mosterdsoepquote:
Dan moet je het ook goed schrijven, dan heb je niet eens een 'a' na 'on'quote:Op zondag 17 april 2011 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En okonamiyaki klinkt als oksel-aids
Ja, RN bedreigt mij indirectquote:Op zondag 17 april 2011 17:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kortom, de zoveelste bedreiging via internet en de jeugd van het een garpje!
Man?quote:Op zondag 17 april 2011 17:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Leer lezen man.
Whaha, die editsquote:Op zondag 17 april 2011 17:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je het ook goed schrijven, dan heb je niet eens een 'a' na 'on'
Het was een derpig garpje!quote:
Jij bedreigt jezelf via mijquote:
Weet je wat ook lekker is?quote:Op zondag 17 april 2011 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mosterdsoep![]()
Ik moet eigenlijk weer een keer pindasoep maken
Ga jij nu maar soep ruiken meid, en een pinksterUI maken!quote:
Dat is iets met Jezus toch?quote:Op zondag 17 april 2011 17:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga jij nu maar soep ruiken meid, en een pinksterUI maken!
Ja kloptquote:Op zondag 17 april 2011 17:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Weet je wat ook lekker is?
Paprikasoep
Nee, je begon duidelijk zelf over 'makkelijk inhalen'. Makkelijk zou doden zijn, andere manier is er niet waar jij invloed over hebtquote:
Pasen niet zekerquote:
En soep eten betekent iemand doden met drugsquote:Op zondag 17 april 2011 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, je begon duidelijk zelf over 'makkelijk inhalen'. Makkelijk zou doden zijn, andere manier is er niet waar jij invloed over hebt
Pinksteren is wanneer de Heilige Geest neerdaalde op de aarde.quote:
Ik vroeg het me alleen afquote:
Weer wat geleerd van die straattaal.quote:Op zondag 17 april 2011 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En soep eten betekent iemand doden met drugs
Ojaa, toen viel ie van z'n wolkje afquote:Op zondag 17 april 2011 17:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pinksteren is wanneer de Heilige Geest neerdaalde op de aarde.
Mr Bean deed dat ook, zo BAM!quote:Op zondag 17 april 2011 17:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pinksteren is wanneer de Heilige Geest neerdaalde op de aarde.
quote:Op zondag 17 april 2011 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ojaa, toen viel ie van z'n wolkje af
quote:
Overduidelijk wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |