Nu kan DaMart niet meer in de OP teruglezen!quote:
Het ging toch vanzelfquote:Op zondag 17 april 2011 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vond het al zo hoog, ik heb echt alleen de 0 in een 1 veranderd
"Klik op 'open nieuw deel' en de rest gaat vanzelf" Uhuh.
Het leven stopt hier.quote:Op zondag 17 april 2011 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu kan DaMart niet meer in de OP teruglezen!
ik bedoelde de statsquote:
Dat klopt, ik kreeg net een headshot in Operation Flashpoint. Matige dood.quote:
quote:
quote:
en anders win ik want ik heb een interne motorquote:Op zondag 17 april 2011 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt nijn ook dat ze het belachelijk vindt dat er een wie is de snelste race komt na de lapo
Gelukkig kan je daar ook al zo makkelijk klonenquote:Op zondag 17 april 2011 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, ik kreeg net een headshot in Operation Flashpoint. Matige dood.
wat doen al die -20's hier dan?quote:Op zondag 17 april 2011 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Die bestaat niet. Het is hier godverdomme geen pub of onz.
quote:Op zondag 17 april 2011 15:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
en anders win ik want ik heb een interne motor
Die vallen op oudere singles!quote:
In PUB heb ik maar 28 postsquote:
Singles is ook ergens andersquote:
De "try again" is wel sjiek hendig ja!quote:Op zondag 17 april 2011 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig kan je daar ook al zo makkelijk klonen
Pubers, je moet ze ook alles uitleggen!quote:
Dan zitten ze hier verkeerdquote:
alleen de 20 -ersquote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zitten ze hier verkeerdEr zijn nog maar weinig singles over
* RockNijntje gaat ze tellenquote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MPG en Mart zijn geliefd blijkbaarquote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom zitten ze hier ook nog steeds, niemand heeft daar zin inquote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pubers, je moet ze ook alles uitleggen!
En whisk, of telt die niet mee bij jou?quote:
en ik gedoog ze.quote:Op zondag 17 april 2011 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom zitten ze hier ook nog steeds, niemand heeft daar zin in
die doet Flashquote:Op zondag 17 april 2011 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En whisk, of telt die niet mee bij jou?![]()
Die is voor altijd wegquote:Op zondag 17 april 2011 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
zit die hier nog steeds ?quote:Op zondag 17 april 2011 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Wie?quote:Op zondag 17 april 2011 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 15:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zit die hier nog steeds ?Ze komt 's nachts regelmatig kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |