quote:Op zondag 17 april 2011 15:56 schreef Toekito het volgende:
1 actie van weergaloze schoonheid met een dito goal van ST
Veel plezier met het kindquote:Op zondag 17 april 2011 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, wasje aanzetten, kind buiten loslaten en strijken dan maar![]()
tsja.. typisch ..quote:Op zondag 17 april 2011 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LOL![]()
Ach voor iemand die altijd weg zou blijven komt ze wel verdacht vaak weer terugJammer is dat
* Barretje80 heeft nog een volle mand staanquote:Op zondag 17 april 2011 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier met het kind![]()
Wasjes draaien ben ik ook al druk mee bezig, zal ik de jouwe ook doen?
nee joh, denk aan je hoofd!quote:Op zondag 17 april 2011 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier met het kind![]()
Wasjes draaien ben ik ook al druk mee bezig, zal ik de jouwe ook doen?
dankjewelquote:
Ik heb geen problemen met haar, wel met haar niet sociale gedragquote:Op zondag 17 april 2011 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk weinig problemen met haar, maar ik mis hier wel vaker wat
quote:Op zondag 17 april 2011 15:58 schreef Pheno het volgende:
Kirby gestofzuigd, ha, weet ie ook eens wat het is om gezogen te worden!
Breng maar hierquote:Op zondag 17 april 2011 15:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft nog een volle mand staan
Wasjes draaien heb ik mijn hoofd niet echt voor nodigquote:Op zondag 17 april 2011 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh, denk aan je hoofd!
[..]
dankjewel![]()
ik laat hem zo eerst zijn vader wakker kietelen
Hier is ie leeg, de zon heeft aardig haar best gedaan om het te drogen. Nu hangt er een broodzak, ook maar eens wat schoongemaaktquote:Op zondag 17 april 2011 15:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft nog een volle mand staan
Ik mis te veel hierquote:Op zondag 17 april 2011 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met haar, wel met haar niet sociale gedragMaar wees blij dat je het gemist hebt
waren ze een weekendje weg??quote:
En toch mis je niets volgens mijquote:
quote:
Succes met jezelf ontwikkelenquote:
Het is hier geen SES!quote:
Friemelquote:
Moet je dat er zo inwrijvenquote:
Als ik het niet doe doe je het zelf welquote:
He, lees eens naar een paar stukjes eronderquote:
Dat was een storm in een glas water (gelukkig) en is al opgelostquote:Op zondag 17 april 2011 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Friemel![]()
![]()
Hoe is het met de lekkage enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |