Prrrffft, ik haal je zo inquote:Op zondag 17 april 2011 17:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Google is leuk en educatief. Luister naar mij, ik ben ouder en wijzer.![]()
Moet je me echt eerst doden, voor je mij in kan halen.quote:Op zondag 17 april 2011 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Prrrffft, ik haal je zo in
Met ouder zijn ja
Had ik het maar bedacht, dan ha dik nu niet meer hoeven werkenquote:
Meestal is het niet positief als je dat ruiktquote:Op zondag 17 april 2011 17:38 schreef summer2bird het volgende:
Maar goed, ik eet straks aspergesoep![]()
Kan het al ruiken
Als je erna naar het toilet gaat niet neequote:Op zondag 17 april 2011 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meestal is het niet positief als je dat ruikt
he joh, niet zo dee-prussief doenquote:Op zondag 17 april 2011 17:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Moet je me echt eerst doden, voor je mij in kan halen.
Jij ruikt geen verschillen in soepen? Oh noes!quote:Op zondag 17 april 2011 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meestal is het niet positief als je dat ruikt
Niet derpessief?quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
he joh, niet zo dee-prussief doen
Derp klinkt als een enge geslachtsziektequote:Op zondag 17 april 2011 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had ik het maar bedacht, dan ha dik nu niet meer hoeven werken
Dat in tegenstelling tot de bedenker van het woord derp.
Ik ruik niet zoveel soepquote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij ruikt geen verschillen in soepen? Oh noes!
Ik depressief?quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
he joh, niet zo dee-prussief doen
Je weet niet wat ze leren, zo tegenwoordig op school!quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Derp klinkt als een enge geslachtsziekte.
Mosterdsoep ruik je pas goed.quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij ruikt geen verschillen in soepen? Oh noes!
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
En okonamiyaki klinkt als oksel-aidsquote:Op zondag 17 april 2011 17:40 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer voor de tweede okonomiyaki-ronde. Ik heb alle spullen en geen zin om uitgebreid te koken
Ik moet echt meer PI's gaan gebruikenquote:Op zondag 17 april 2011 17:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Leer lezen man.
JIJ moet MIJ eerst doden, wil JE het leeftijdsverschil inhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Kortom, de zoveelste bedreiging via internet en de jeugd van het een garpje!quote:Op zondag 17 april 2011 17:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Leer lezen man.
JIJ moet MIJ eerst doden, wil JE het leeftijdsverschil inhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |