Dat gevoel herken ik.quote:Op zondag 17 april 2011 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom zitten ze hier ook nog steeds, niemand heeft daar zin in
En Koen wil wel!quote:
Die:quote:
ik niet..quote:Op zondag 17 april 2011 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze komt 's nachts regelmatig kijken
Lekker wat gamen en FOK!en. Het FOK!en gaat wel, het gamen gaat even wat lastiger. Rotchinezen en hun snipers!quote:
en als je wat anders doet wil ik het niet weten!quote:
Ik hoor te slapen 's nachtsquote:
Ja, ik doe meestal ook een poging. Vannacht kon ik de slaap niet vatten. Al dat gemaal daarboven in het hoofd, je zou 's ochtends meel op je kussen verwachten!quote:
Phenoquote:Op zondag 17 april 2011 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lekker wat gamen en FOK!en. Het FOK!en gaat wel, het gamen gaat even wat lastiger. Rotchinezen en hun snipers!
Iets zegt me dat je de videos al hebt!quote:Op zondag 17 april 2011 15:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
en als je wat anders doet wil ik het niet weten!
Gecamoufleerd in een TBBT-hoesjequote:
quote:
Ik ga zo over op good ol' Mortal Kombat. Gewoon omdat de nieuwe versie zo heerlijk bruut is dat ik weer een een of andere stichting verwacht die gaat huilen dat het niet normaal is dat je iemands hoofd tegen een langsstormende metro kan laten glijdenquote:Op zondag 17 april 2011 15:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PhenoPeheh sneaky chinese dudes
Schop ze
Zei ik ergens liefdadigheid? Hij heeft er voor betaald!quote:Op zondag 17 april 2011 15:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
![]()
* Barretje80 doet niet aan liefdadigheid..
Goede reden om op tijd te gaan slapenquote:
Ja, snap ik welquote:
Oeh de goeie ouwe tijd van mortal kombatquote:Op zondag 17 april 2011 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga zo over op good ol' Mortal Kombat. Gewoon omdat de nieuwe versie zo heerlijk bruut is dat ik weer een een of andere stichting verwacht die gaat huilen dat het niet normaal is dat je iemands hoofd tegen een langsstormende metro kan laten glijdenFatalities
quote:Op zondag 17 april 2011 15:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zit die hier nog steeds ?LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach voor iemand die altijd weg zou blijven komt ze wel verdacht vaak weer terugJammer is dat
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Op tijd komen lukt wel als je niet om 09:00 uur hoeft te beginnen hequote:Op zondag 17 april 2011 15:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Luie dagRustig aan het werk gaan
1 actie van weergaloze schoonheid met een dito goal van STquote:Op zondag 17 april 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goede reden om op tijd te gaan slapen
Wat lekkerquote:Op zondag 17 april 2011 15:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Luie dagRustig aan het werk gaan
Ik heb persoonlijk weinig problemen met haar, maar ik mis hier wel vaker watquote:Op zondag 17 april 2011 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LOL![]()
Ach voor iemand die altijd weg zou blijven komt ze wel verdacht vaak weer terugJammer is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |