Kanarie is toch geel en vliegt in het rond?quote:Op zondag 17 april 2011 15:11 schreef 38half het volgende:
Geer en Jo vinden beiden de hond errug leuk, Geer baalt alleen van de hoeveelheid stront wat er uit de punani van de hond komt. Dat heeft geen punani, volgens Jo want dat heeft de pup niet, het heet een KANARIE, whahahahah.
en een kanarie kan toch niet zoveel stront eruit persen?quote:Op zondag 17 april 2011 15:12 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Kanarie is toch geel en vliegt in het rond?![]()
die fungeert als dwarsligger onder het vlot voor meer drijf vermogenquote:
Ja, maar hoe je het went of keert: Jo had een punt! Een reutje heeft geen punani en daar komt naar mijn idee zowiezo geen stront uit, ook niet bij en teef.quote:Op zondag 17 april 2011 15:12 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Kanarie is toch geel en vliegt in het rond?![]()
Een portugese kanarie kan Mucho schijtenquote:Op zondag 17 april 2011 15:13 schreef titula het volgende:
[..]
en een kanarie kan toch niet zoveel stront eruit persen?
dat noemt Jo zo om haar Iannetje een goed voorbeeld te geven. Tering mag wel maar poepgat niet.quote:Op zondag 17 april 2011 15:13 schreef titula het volgende:
[..]
en een kanarie kan toch niet zoveel stront eruit persen?
quote:Op zondag 17 april 2011 15:14 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat noemt Jo zo om haar Iannetje een goed voorbeeld te geven. Tering mag wel maar poepgat niet.
nou,dan komt er tsunami uit,stronttsunami danquote:Op zondag 17 april 2011 15:13 schreef 38half het volgende:
[..]
Ja, maar hoe je het went of keert: Jo had een punt! Een reutje heeft geen punani en daar komt naar mijn idee zowiezo geen stront uit, ook niet bij en teef.
quote:Op zondag 17 april 2011 15:15 schreef Blackprinces het volgende:
volgens jo kunnen vrouwen hun plas niet ophouden of tijdens het plassen niet stoppen ermee???
weer een Jo waarheid, die niet klopt.quote:Op zondag 17 april 2011 15:15 schreef Blackprinces het volgende:
volgens jo kunnen vrouwen hun plas niet ophouden of tijdens het plassen niet stoppen ermee???
ook een snoeppiequote:Op zondag 17 april 2011 15:18 schreef 38half het volgende:
Ik ga ff de tuin in, even van de rust genieten en van mijn eigen Segredo.
[ afbeelding ]
have funquote:Op zondag 17 april 2011 15:18 schreef 38half het volgende:
Ik ga ff de tuin in, even van de rust genieten en van mijn eigen Segredo.
[ afbeelding ]
latersssquote:
ja... sharon komt nu waarschijnlijk 3 uur inbeeld... inbeeld is niet zo erg... maar het geluid....quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 15:22 schreef titula het volgende:
[..]
ja... sharon komt nu waarschijnlijk 3 uur inbeeld... inbeeld is niet zo erg... maar het geluid....
quote:Op zondag 17 april 2011 15:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij zit (ook) in de rust SST te kijken?
Ja precies... dus je zit SST te kijken in de rust.. zoals ik zeiquote:Op zondag 17 april 2011 15:26 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik zat AJAX te kijken en het is nu rust
gaan ze nog winnen ????quote:
goffer de goffer wat zijn ze slecht, alleen vermeer is goed.quote:Op zondag 17 april 2011 15:26 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik zat AJAX te kijken en het is nu rust
quote:Op zondag 17 april 2011 15:27 schreef Blackprinces het volgende:
zo effe het schema in het streamverslag geschreven
quote:Op zondag 17 april 2011 15:27 schreef Blackprinces het volgende:
zo effe het schema in het streamverslag geschreven
Ze bedoelt waarschijnlijk cloaca, en inderdaad een kanarie heeft een cloaca.quote:Op zondag 17 april 2011 15:11 schreef 38half het volgende:
Geer en Jo vinden beiden de hond errug leuk, Geer baalt alleen van de hoeveelheid stront wat er uit de punani van de hond komt. Die heeft geen punani, volgens Jo want dat heeft de pup niet, het heet een KANARIE, whahahahah.
vermeer heeft vandaag de punten binnen gehaalt voor ajaxquote:Op zondag 17 april 2011 15:27 schreef afca_oc het volgende:
[..]
goffer de goffer wat zijn ze slecht, alleen vermeer is goed.
en die pass was wel lekker![]()
en vleminckx geen rood
Dat zou ik ook fijn vinden!quote:Op zondag 17 april 2011 15:30 schreef titula het volgende:
ik vind dat iedere keer als ze f.kking... t.ring.. k.nker... zeggen moet er maar iets tegenoverstaan.... het is zooo irritant.. echte kinderen
heeft hij misschien even ingefluisterdquote:Op zondag 17 april 2011 15:31 schreef bull1966 het volgende:
sinds servio er is zegt JoJO dat ook niet meer
raar hé
nog een helft voor de boeg hequote:Op zondag 17 april 2011 15:30 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
vermeer heeft vandaag de punten binnen gehaalt voor ajax
erikson is echt goed en vlammix is eenbelg
2000%quote:Op zondag 17 april 2011 15:32 schreef bull1966 het volgende:
Servio heeft tegen JoJo gezegd:
als je popi wilt zijn bij het neerlands plubliek
" MOET JE JE FOKKING MUIL HOUDEN"
quote:Op zondag 17 april 2011 15:32 schreef bull1966 het volgende:
Servio heeft tegen JoJo gezegd:
als je popi wilt zijn bij het neerlands plubliek
" MOET JE JE FOKKING MUIL HOUDEN"
quote:Op zondag 17 april 2011 15:32 schreef afca_oc het volgende:
[..]
nog een helft voor de boeg he![]()
alleen de pass van eriksen was goed vandaag, maar laten we hopen op meer
grmmpgghmmmzzzz?? oh was in slaap gevallen, sorryquote:Op zondag 17 april 2011 15:34 schreef Injetta het volgende:
Wat een geweldige leuke, spannende opdracht is dit........
Enig om naar te kijken....
![]()
![]()
vond het gesprek met geer net leuker...quote:Op zondag 17 april 2011 15:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
grmmpgghmmmzzzz?? oh was in slaap gevallen, sorry
verbroederingquote:Op zondag 17 april 2011 15:34 schreef Injetta het volgende:
Wat een geweldige leuke, spannende opdracht is dit........
Enig om naar te kijken....
![]()
![]()
Hmmmm, ik zie nog weinig verzustering tussen Jo en Sharon...quote:
Ja dit dusquote:Op zondag 17 april 2011 15:36 schreef beequeen het volgende:
Ik heb me de afgelopen 2 uur prima vermaakt met Geer, maar nu.
seggie is lief inddquote:Op zondag 17 april 2011 15:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aaaaaah.
Lui of niet, maar lief is het wel
nog steeds aan het denken ???quote:Op zondag 17 april 2011 15:36 schreef bull1966 het volgende:
ff offtopic,
welke van de bewoners buiten Gerard en Karim heeft voor entertainment gezorgd
Mo.... die heeft toch voldoende dramatiek erin gebracht toch?quote:Op zondag 17 april 2011 15:36 schreef bull1966 het volgende:
ff offtopic,
welke van de bewoners buiten Gerard en Karim heeft voor entertainment gezorgd
idd die zorgt ook voor leuke t.v. / streamsquote:
Entertainment is iets anders dan ergernis.quote:Op zondag 17 april 2011 15:38 schreef Injetta het volgende:
[..]
Mo.... die heeft toch voldoende dramatiek erin gebracht toch?
En vergeet Lau niet: we zijn nog steeds niet uitgepraat over haar schoonheidsslaapjes van ca. 20 uur per dag.
Sharon houdt ons wakker met haar betweterigheid en irritante stemgeluid.
En.. Jo.. die heeft uitspraken waar je toch regelmatig rollend van de bank af valt van verbazing en lachen.
entertainment niet te verwaren met ergernisquote:Op zondag 17 april 2011 15:38 schreef Injetta het volgende:
[..]
En vergeet Lau niet: we zijn nog steeds niet uitgepraat over haar schoonheidsslaapjes van ca. 20 uur per dag.
En.. Jo.. die heeft uitspraken waar je toch regelmatig rollend van de bank af valt van verbazing en lachen.
Ik zou het een top finale vindenquote:Op zondag 17 april 2011 15:39 schreef Niki.P het volgende:
Ik ben het op zich wel met Jo eens, Finale waarschijnlijk Flip, Geer en Sharon... Jo als laatste er uit..
20 uur per dag, das 10 uur per oor. En toch niet blijven zitten. Ik zou daar depressief van worden. De arme meid doet zo haar best om die flappies plat te slapen. Dan toch maar naar Mama Jo na dit avontuur?quote:Op zondag 17 april 2011 15:38 schreef Injetta het volgende:
[..]
ze moet nog een uur, dan Moquote:Op zondag 17 april 2011 15:41 schreef Stability het volgende:
zo...kben weer klaar met de arbeid
waarom ligt jo er nog steeds? het was toch steeds 2 anderen?
Op dat vlot zijn de kijkers klanten.quote:Op zondag 17 april 2011 15:41 schreef Stability het volgende:
zo...kben weer klaar met de arbeid
waarom ligt jo er nog steeds? het was toch steeds 2 anderen?
oh ik dacht gerard en jo samen 3 uur, daarna de twee volgenden ?quote:
heb lijstje gezet in streamverslagquote:Op zondag 17 april 2011 15:42 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ik dacht gerard en jo samen 3 uur, daarna de twee volgenden ?
quote:Op zondag 17 april 2011 15:43 schreef bull1966 het volgende:
ergens sta ik wel achter JoJo
.
.
.
.
zolang dat ergens maar aan de rand van een flat is
quote:Op zondag 17 april 2011 15:43 schreef Blackprinces het volgende:
![]()
[..]
heb lijstje gezet in streamverslag
Gehad? Nog steeds toch?quote:Op zondag 17 april 2011 15:42 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja, ze heeft tenslotte ook 8 jaar een hond gehad.
Yep, duidelijk.quote:Op zondag 17 april 2011 15:40 schreef titula het volgende:
je merkt echt goed dat jo over de popi heeft gesproken met servio... ze sprak nu haar idee uit over de finale... eerst dacht ik dit en nu denk ik geer.. sharon en flip
ze is de stemquote:Op zondag 17 april 2011 15:43 schreef bixs het volgende:
gewoon ff aan mama jo vraagen wie er donderdag naar huis moet,
zij is toch de eerst na de stem die het voor het zeggen heeft.
dit is het begin Geer 2 uur Jo 3 dan als Geer er af gaat Sharon er op 3 uur als Jo er af gaat Mo er 3 uur op als Sharon er af gaat Philip er op enzovoort..quote:Op zondag 17 april 2011 15:42 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ik dacht gerard en jo samen 3 uur, daarna de twee volgenden ?
ok dank je, ik snap het...had al op het lijstje gekeken net in het streamverslagquote:Op zondag 17 april 2011 15:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
dit is het begin Geer 2 uur Jo 3 dan als Geer er af gaat Sharon er op 3 uur als Jo er af gaat Mo er 3 uur op als Sharon er af gaat Philip er op enzovoort..
Quoted for truth, al hoop ik wel dat Karim in de finale komt en misschien ook wint.quote:Op zondag 17 april 2011 15:39 schreef Niki.P het volgende:
Ik ben het op zich wel met Jo eens, Finale waarschijnlijk Flip, Geer en Sharon... Jo als laatste er uit..
Ik had het bericht van Blackprinces nog niet gezien toen ik posten...quote:Op zondag 17 april 2011 15:45 schreef Stability het volgende:
[..]
ok dank je, ik snap het...had al op het lijstje gekeken net in het streamverslag
maakt toch niet uit? bedankt in ieder geval voor je moeitequote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik had het bericht van Blackprinces nog niet gezien toen ik posten...
als ze thuis is (oh wacht ff ze heeft geen huis meer) gaat ze lekker naar een vakantiepark met Ian, kan hij lekker fietsen..quote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef Urb het volgende:
Joanna heeft er fakking verdriet van dat ze Ian's verjaardag niet heeft meegemaakt...![]()
![]()
Dus we hebben 2 keer moeten meegenieten dat ze in dat huis die verjaardag geviert heeft maar het is nog niet goed genoeg.![]()
Ga naar huis dan.
ja vind ik ook, en ik mis hem !quote:Op zondag 17 april 2011 15:47 schreef Niki.P het volgende:
Vindt het wel nog steeds raar dat we nog geen beelden van Karim hebben gezien...
ja vind ik ook raarquote:Op zondag 17 april 2011 15:47 schreef Niki.P het volgende:
Vindt het wel nog steeds raar dat we nog geen beelden van Karim hebben gezien...
Don't jinx it.quote:Op zondag 17 april 2011 15:47 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 15:48 schreef Injetta het volgende:
Jo gaat steeds meer woorden eindigen op "os".
tip van sterfioquote:Op zondag 17 april 2011 15:48 schreef Injetta het volgende:
Ikke ikke ikke ben kansloOS daar zit ik op te wachten.quote:Op zondag 17 april 2011 15:48 schreef Injetta het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 15:48 schreef Injetta het volgende:
yepquote:Op zondag 17 april 2011 15:49 schreef Injetta het volgende:
Van mij mag Karim wel weer terug komen. Brengt ten minste nog wat leven in de brouwerij...
ze is egoistosch, zeikeros, zeurderos, irritantos, dominantos...quote:Op zondag 17 april 2011 15:48 schreef Injetta het volgende:
QFTquote:Op zondag 17 april 2011 15:49 schreef Injetta het volgende:
Van mij mag Karim wel weer terug komen. Brengt ten minste nog wat leven in de brouwerij...
quote:Op zondag 17 april 2011 15:49 schreef Injetta het volgende:
van god lOSquote:Op zondag 17 april 2011 15:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze is egoistosch, zeikeros, zeurderos, irritantos, dominantos...
Dat soort hippe internet termen en buzzwords snapt deze domme regie niet.quote:
lekker naar haar moederos, kan ze weer fijn verder met toffos...quote:Op zondag 17 april 2011 15:51 schreef Injetta het volgende:
Joannos is irritantos......
Kan ze niet snellos van dat vlotos affos?
En dan hup snel pleitos...
Ik snapte hem ook pas een paar maanden terug.quote:Op zondag 17 april 2011 15:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat soort hippe internet termen en buzzwords snapt deze domme regie niet.
Regie: Arnie is het er mee eens. QFT betekent namelijk Quoted For Truth. Dus iets met waarheid. Maar dat kennen jullie niet he, alleen geheimen dat is jullie "specialiteit".
Si, inderdaados!quote:Op zondag 17 april 2011 15:53 schreef titula het volgende:
joanna moet echt zo'n sanctie krijgen voor het fluisteren
Duits -10. We hebben niet voor niks gewonnen.quote:Op zondag 17 april 2011 15:53 schreef mazaru het volgende:
Wie wil er even lachos?
http://www.vidup.de/v/Jwopc/
quote:Op zondag 17 april 2011 15:53 schreef rico80 het volgende:
[..]
Duits -10. We hebben niet voor niks gewonnen.
Slim gedaanquote:Op zondag 17 april 2011 15:53 schreef Lutte het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het bemanningsschema hebben ze leuk gedaan.
Ah joh, ik denk bij dat soort opmerkingen aan het gesprek wat Phil had met Diana.quote:Op zondag 17 april 2011 15:56 schreef Blackprinces het volgende:
kijk dat soort opmerkingen kan je verwachten stombo Jo met je ik zou graag wat terug willen doen
tjaquote:Op zondag 17 april 2011 15:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah joh, ik denk bij dat soort opmerkingen aan het gesprek wat Phil had met Diana.
ik ga me met de minuut meer aan haar ergeren...wat een slabek zit daarop zegquote:Op zondag 17 april 2011 15:58 schreef Injetta het volgende:
Kan iemand iets aan dat geschreeuw en gebler van Sharon doen?
Het is fucking irritantos!
vanmorgen was ze volgens mij de batterijen vergeten te wisselen .. het was aardig stil... maar bij het zembad staan microfoons he... dus ja dan moeten we even aan de stem vragen of die op mute kunnenquote:Op zondag 17 april 2011 15:58 schreef Injetta het volgende:
Kan iemand iets aan dat geschreeuw en gebler van Sharon doen?
Het is fucking irritantos!
Geen idee. Laura lag een uur geleden in coma op een ligstoel samen met de hond. Geer en Flip zijn wel wakker volgens mij, Mo en Servio heb ik al 2 uur lang niet gehoord of gezien. Zullen dus wel liggen te pitten in hun bed.quote:Op zondag 17 april 2011 15:58 schreef Stability het volgende:
waar is de rest? slapen die weer in de slaapkamer?
Laura ligt met Seg in het witte zitje waar Mo is weet ik niet...quote:Op zondag 17 april 2011 15:58 schreef Stability het volgende:
waar is de rest? slapen die weer in de slaapkamer?
Jajos en mucho warmos.quote:
Dat is vechten tegen de bierkaaios.quote:
dat gaat je baasos niet leukos vindenquote:Op zondag 17 april 2011 16:03 schreef Injetta het volgende:
Sharon vraagt hoeveel minutos Jo nog moet..
Nog even en iedereen praat daar op die manieros..
En als ik dit lang blijf doen, vrees ik dat ik het morgen ineens op mijn werk ook ga doen..![]()
ze lopen daar kwartiertje achterquote:Op zondag 17 april 2011 16:04 schreef Candyfreak het volgende:
Moet Monique nu niet op het vlot? Zij moest er om 15:00 Portugese tijd op het vlot.
Die is vrees ik met geen tsunami het huis uit te krijgenquote:Op zondag 17 april 2011 16:04 schreef suksan het volgende:
Sharon..................kom nu naar de exit...............(en blijf weg)
Het wil niet echt vlotten nee. ( sorry te flauw, ik ga me op een andere manier vermaken denk ik, dit gaat me teveel cellen bovenin kosten )quote:Op zondag 17 april 2011 16:04 schreef Candyfreak het volgende:
Moet Monique nu niet op het vlot? Zij moest er om 15:00 Portugese tijd op het vlot.
Hun klok die ze nu hebben staat ook 15 minuten achter ze moeten dus wisselen om 16.15 NL tijd..quote:Op zondag 17 april 2011 16:04 schreef Candyfreak het volgende:
veelos plezierosquote:Op zondag 17 april 2011 16:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het wil niet echt vlotten nee. ( sorry te flauw, ik ga me op een andere manier vermaken denk ik, dit gaat me teveel cellen bovenin kosten )
quote:Op zondag 17 april 2011 16:05 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Die is vrees ik met geen tsunami het huis uit te krijgen
Thanksquote:Op zondag 17 april 2011 16:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hun klok die ze nu hebben staat ook 15 minuten achter ze moeten dus wisselen om 16.15 NL tijd..
aan haar stem te horen is zij de oorzaak van de tsunami geweest, en dan klagen dat de chinesen haar niet verstonden (gek he............ze spreken ook chinees )quote:Op zondag 17 april 2011 16:05 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Die is vrees ik met geen tsunami het huis uit te krijgen
Net als Joanna! Die spreekt vloeiend Mandarijn! Echt waar, ze zweert t dus dan moet t waar zijn!quote:Op zondag 17 april 2011 16:06 schreef suksan het volgende:
[..]
aan haar stem te horen is zij de oorzaak van de tsunami geweest, en dan klagen dat de chinesen haar niet verstonden (gek he............ze spreken ook chinees )
Ik vrees van nietos...quote:Op zondag 17 april 2011 16:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat gaat je baasos niet leukos vinden
nou ja iemand die ligt te verzuipen zal niet veel helders uit komen dan help helpppppquote:Op zondag 17 april 2011 16:06 schreef suksan het volgende:
[..]
aan haar stem te horen is zij de oorzaak van de tsunami geweest, en dan klagen dat de chinesen haar niet verstonden (gek he............ze spreken ook chinees )
kut dusquote:Op zondag 17 april 2011 16:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Net als Joanna! Die spreekt vloeiend Mandarijn! Echt waar, ze zweert t dus dan moet t waar zijn!
nee maar als je die stem hoort zou ik ook weg blijvenquote:Op zondag 17 april 2011 16:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou ja iemand die ligt te verzuipen zal niet veel helders uit komen dan help helppppp
Beetje staan te kijken hoe iemand verzuipt en je dan afvragen wat diegene zou bedoelen zou ik ook niet intrappen...
ja anders komt er weer een tsunamiquote:Op zondag 17 april 2011 16:08 schreef suksan het volgende:
[..]
nee maar als je die stem hoort zou ik ook weg blijven
Dit dus! Iemand die bekstekker zegt.....quote:
En van Musketiers Mosquitos weet te maken...quote:Op zondag 17 april 2011 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus! Iemand die bekstekker zegt.....
of haar rot stem aan horenquote:Op zondag 17 april 2011 16:10 schreef Stability het volgende:
gelukkig moet laura snachts...hoef ik niet naar haar geslaap of gekriebel te kijken
ja nog erger...maar ja, we zitten nu naar die rotstem van sharon te luisteren..ik kreeg er gewoon hoofdpijn vanquote:
Ja Laura hebben ze gelukkig zo ver mogelijk buiten de primetime gezetquote:Op zondag 17 april 2011 16:10 schreef Stability het volgende:
gelukkig moet laura snachts...hoef ik niet naar haar geslaap of gekriebel te kijken
quote:Op zondag 17 april 2011 16:12 schreef suksan het volgende:
Joan moet gewoon plassen omdat het niet mag en als het kan en mag dan kan ze ineens heel lang zonder............1 grote aandacht eisende huppelkut...........
quote:Op zondag 17 april 2011 16:11 schreef Blackprinces het volgende:
aansteller die jo.
Toen met die maden zei ze ik kan fakking lang me plas ophouden
zou ze dan misschien toch liegenquote:Op zondag 17 april 2011 16:11 schreef Blackprinces het volgende:
aansteller die jo.
Toen met die maden zei ze ik kan fakking lang me plas ophouden
misschien wel expres hahahaquote:Op zondag 17 april 2011 16:12 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ja Laura hebben ze gelukkig zo ver mogelijk buiten de primetime gezet
quote:Op zondag 17 april 2011 16:12 schreef bull1966 het volgende:
[..]
[..]
zou ze dan misschien toch liegen
ik schrik ervan
best leuk voor haar moeder.. want die gaat pas slapen als iedereen naar bed ga... dat word een latertje danquote:Op zondag 17 april 2011 16:12 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ja Laura hebben ze gelukkig zo ver mogelijk buiten de primetime gezet
hang je kont ff buitenboordquote:Op zondag 17 april 2011 16:13 schreef Toverheks het volgende:
wat een gezeik om dat plassen, pis dan lekker in je broek denk ik dan missie is missie
En een overspellige man heeft.quote:Op zondag 17 april 2011 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus! Iemand die bekstekker zegt.....
die griet is niks gewend...word wat als die een kind moet krijgen pffffquote:Op zondag 17 april 2011 16:13 schreef Toverheks het volgende:
wat een gezeik om dat plassen, pis dan lekker in je broek denk ik dan missie is missie
Je bent niet de enige. Op Twitter is het het gesprek van de dag.quote:
ja of vraag een emmertje echt he, missie is missie ik zou het wel wetenquote:
ik mis um ookquote:Op zondag 17 april 2011 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Op Twitter is het het gesprek van de dag.
die besteld ze gewoon via internetquote:Op zondag 17 april 2011 16:14 schreef Stability het volgende:
[..]
die griet is niks gewend...word wat als die een kind moet krijgen pffff
dat zou een bak zijn jaquote:Op zondag 17 april 2011 16:15 schreef bull1966 het volgende:
kan de stem niet ff omroepen dat de klok een half uur achterloopt
dat ze dus nog een half uur moeten blijven drijven LOL
quote:Op zondag 17 april 2011 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Op Twitter is het het gesprek van de dag.
quote:Joanna
21%
*
Gerard
20%
*
Karim
19%
*
Sharon
14%
*
Philip
13%
*
Laura
8%
*
Monique
5%
ja adoptiekindje, net als het hondje , het moet natuurlijk wel allemaal makkelijk gaan hequote:
en ze zal er dan nog bij zetten, gevraagd leuk kindje huidskleur onbelangrijk, moet kunnen slapen en poepen op commandoquote:Op zondag 17 april 2011 16:16 schreef Stability het volgende:
[..]
ja adoptiekindje, net als het hondje , het moet natuurlijk wel allemaal makkelijk gaan he
waar dan? er ligt overal kunstgras of hout...hopelijk spoelen ze het wel weer schoon danquote:Op zondag 17 april 2011 16:16 schreef Blackprinces het volgende:
lau gaat seggie een plasje laten doen
ja een afgericht kindje net zoals ze zelf is hahahaquote:Op zondag 17 april 2011 16:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en ze zal er dan nog bij zetten, gevraagd leuk kindje huidskleur onbelangrijk, moet kunnen slapen en poepen op commando
is toch belacheloijk zo een hond in huisquote:Op zondag 17 april 2011 16:17 schreef Stability het volgende:
[..]
waar dan? er ligt overal kunstgras of hout...hopelijk spoelen ze het wel weer schoon dan
weet niet.quote:Op zondag 17 april 2011 16:17 schreef Stability het volgende:
[..]
waar dan? er ligt overal kunstgras of hout...hopelijk spoelen ze het wel weer schoon dan
wij snappen elkaarquote:Op zondag 17 april 2011 16:17 schreef Stability het volgende:
[..]
ja een afgericht kindje net zoals ze zelf is hahaha
Het is geen huis, het is een RLS-studio.quote:Op zondag 17 april 2011 16:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is toch belacheloijk zo een hond in huis
quote:
ik vind het zelfs zielig, is nu gewend aan de drukte en straks weer stilte...gaat een moeilijk hondje worden denk ikquote:Op zondag 17 april 2011 16:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is toch belacheloijk zo een hond in huis
nog erger, maar zeg nu eerlijk wat voegt dat beest toe, helemaal niks noppes en nadaquote:Op zondag 17 april 2011 16:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het is geen huis, het is een RLS-studio.
Zelfs een studio in een studio(complex)...quote:Op zondag 17 april 2011 16:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het is geen huis, het is een RLS-studio.
oh daar heb ik geen verstand van maar is gewoon dom een hond daarquote:Op zondag 17 april 2011 16:18 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind het zelfs zielig, is nu gewend aan de drukte en straks weer stilte...gaat een moeilijk hondje worden denk ik
Dus in feite zitten ze allemaal in 1 hok van het grote asiel.quote:Op zondag 17 april 2011 16:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zelfs een studio in een studio(complex)...
quote:Op zondag 17 april 2011 16:18 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind het zelfs zielig, is nu gewend aan de drukte en straks weer stilte...gaat een moeilijk hondje worden denk ik
noem het meer een gesloten inrichtingquote:Op zondag 17 april 2011 16:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dus in feite zitten ze allemaal in 1 hok van het grote asiel.
Hij heeft het denk ik beter dan in het asiel. Maar ik ben het met jullie eens, het is geen setting voor een pup.quote:Op zondag 17 april 2011 16:19 schreef Toverheks het volgende:
nog erger, maar zeg nu eerlijk wat voegt dat beest toe, helemaal niks noppes en nada
en dat terwijl ze weet dat servio weer weg gaat.quote:Op zondag 17 april 2011 16:19 schreef suksan het volgende:
sharon vond het toch zooooooooooooo irri dat iemand aan de vlot zat te duwen, dat geld zeker alleen als gerard eraan zit want bij Servio hoor je haar niet.............vieze overloopster..............wat een kut is zij zeg
ik ook niet echt, maar denk dit ...hij is nog klein, en hoort volgens mij direct aan een vast verblijf te wennen....dat heeft hij nu niet ( ik ben bang voor hondjes weet je nog? ) maar ik voel wel met hem mee nuquote:Op zondag 17 april 2011 16:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh daar heb ik geen verstand van maar is gewoon dom een hond daar
ja ja en of ik dat nog weetquote:Op zondag 17 april 2011 16:20 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook niet echt, maar denk dit ...hij is nog klein, en hoort volgens mij direct aan een vast verblijf te wennen....dat heeft hij nu niet ( ik ben bang voor hondjes weet je nog? ) maar ik voel wel met hem mee nu
Allemaal TBA(H) (ter beschikking aan Alphons of Hummie)quote:Op zondag 17 april 2011 16:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
noem het meer een gesloten inrichting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |