is toch belacheloijk zo een hond in huisquote:Op zondag 17 april 2011 16:17 schreef Stability het volgende:
[..]
waar dan? er ligt overal kunstgras of hout...hopelijk spoelen ze het wel weer schoon dan
weet niet.quote:Op zondag 17 april 2011 16:17 schreef Stability het volgende:
[..]
waar dan? er ligt overal kunstgras of hout...hopelijk spoelen ze het wel weer schoon dan
wij snappen elkaarquote:Op zondag 17 april 2011 16:17 schreef Stability het volgende:
[..]
ja een afgericht kindje net zoals ze zelf is hahaha
Het is geen huis, het is een RLS-studio.quote:Op zondag 17 april 2011 16:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is toch belacheloijk zo een hond in huis
quote:
ik vind het zelfs zielig, is nu gewend aan de drukte en straks weer stilte...gaat een moeilijk hondje worden denk ikquote:Op zondag 17 april 2011 16:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is toch belacheloijk zo een hond in huis
nog erger, maar zeg nu eerlijk wat voegt dat beest toe, helemaal niks noppes en nadaquote:Op zondag 17 april 2011 16:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het is geen huis, het is een RLS-studio.
Zelfs een studio in een studio(complex)...quote:Op zondag 17 april 2011 16:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het is geen huis, het is een RLS-studio.
oh daar heb ik geen verstand van maar is gewoon dom een hond daarquote:Op zondag 17 april 2011 16:18 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind het zelfs zielig, is nu gewend aan de drukte en straks weer stilte...gaat een moeilijk hondje worden denk ik
Dus in feite zitten ze allemaal in 1 hok van het grote asiel.quote:Op zondag 17 april 2011 16:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zelfs een studio in een studio(complex)...
quote:Op zondag 17 april 2011 16:18 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind het zelfs zielig, is nu gewend aan de drukte en straks weer stilte...gaat een moeilijk hondje worden denk ik
noem het meer een gesloten inrichtingquote:Op zondag 17 april 2011 16:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dus in feite zitten ze allemaal in 1 hok van het grote asiel.
Hij heeft het denk ik beter dan in het asiel. Maar ik ben het met jullie eens, het is geen setting voor een pup.quote:Op zondag 17 april 2011 16:19 schreef Toverheks het volgende:
nog erger, maar zeg nu eerlijk wat voegt dat beest toe, helemaal niks noppes en nada
en dat terwijl ze weet dat servio weer weg gaat.quote:Op zondag 17 april 2011 16:19 schreef suksan het volgende:
sharon vond het toch zooooooooooooo irri dat iemand aan de vlot zat te duwen, dat geld zeker alleen als gerard eraan zit want bij Servio hoor je haar niet.............vieze overloopster..............wat een kut is zij zeg
ik ook niet echt, maar denk dit ...hij is nog klein, en hoort volgens mij direct aan een vast verblijf te wennen....dat heeft hij nu niet ( ik ben bang voor hondjes weet je nog? ) maar ik voel wel met hem mee nuquote:Op zondag 17 april 2011 16:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh daar heb ik geen verstand van maar is gewoon dom een hond daar
ja ja en of ik dat nog weetquote:Op zondag 17 april 2011 16:20 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook niet echt, maar denk dit ...hij is nog klein, en hoort volgens mij direct aan een vast verblijf te wennen....dat heeft hij nu niet ( ik ben bang voor hondjes weet je nog? ) maar ik voel wel met hem mee nu
Allemaal TBA(H) (ter beschikking aan Alphons of Hummie)quote:Op zondag 17 april 2011 16:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
noem het meer een gesloten inrichting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |