ze lopen daar kwartiertje achterquote:Op zondag 17 april 2011 16:04 schreef Candyfreak het volgende:
Moet Monique nu niet op het vlot? Zij moest er om 15:00 Portugese tijd op het vlot.
Die is vrees ik met geen tsunami het huis uit te krijgenquote:Op zondag 17 april 2011 16:04 schreef suksan het volgende:
Sharon..................kom nu naar de exit...............(en blijf weg)
Het wil niet echt vlotten nee. ( sorry te flauw, ik ga me op een andere manier vermaken denk ik, dit gaat me teveel cellen bovenin kosten )quote:Op zondag 17 april 2011 16:04 schreef Candyfreak het volgende:
Moet Monique nu niet op het vlot? Zij moest er om 15:00 Portugese tijd op het vlot.
Hun klok die ze nu hebben staat ook 15 minuten achter ze moeten dus wisselen om 16.15 NL tijd..quote:Op zondag 17 april 2011 16:04 schreef Candyfreak het volgende:
veelos plezierosquote:Op zondag 17 april 2011 16:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het wil niet echt vlotten nee. ( sorry te flauw, ik ga me op een andere manier vermaken denk ik, dit gaat me teveel cellen bovenin kosten )
quote:Op zondag 17 april 2011 16:05 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Die is vrees ik met geen tsunami het huis uit te krijgen
Thanksquote:Op zondag 17 april 2011 16:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hun klok die ze nu hebben staat ook 15 minuten achter ze moeten dus wisselen om 16.15 NL tijd..
aan haar stem te horen is zij de oorzaak van de tsunami geweest, en dan klagen dat de chinesen haar niet verstonden (gek he............ze spreken ook chinees )quote:Op zondag 17 april 2011 16:05 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Die is vrees ik met geen tsunami het huis uit te krijgen
Net als Joanna! Die spreekt vloeiend Mandarijn! Echt waar, ze zweert t dus dan moet t waar zijn!quote:Op zondag 17 april 2011 16:06 schreef suksan het volgende:
[..]
aan haar stem te horen is zij de oorzaak van de tsunami geweest, en dan klagen dat de chinesen haar niet verstonden (gek he............ze spreken ook chinees )
Ik vrees van nietos...quote:Op zondag 17 april 2011 16:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat gaat je baasos niet leukos vinden
nou ja iemand die ligt te verzuipen zal niet veel helders uit komen dan help helpppppquote:Op zondag 17 april 2011 16:06 schreef suksan het volgende:
[..]
aan haar stem te horen is zij de oorzaak van de tsunami geweest, en dan klagen dat de chinesen haar niet verstonden (gek he............ze spreken ook chinees )
kut dusquote:Op zondag 17 april 2011 16:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Net als Joanna! Die spreekt vloeiend Mandarijn! Echt waar, ze zweert t dus dan moet t waar zijn!
nee maar als je die stem hoort zou ik ook weg blijvenquote:Op zondag 17 april 2011 16:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou ja iemand die ligt te verzuipen zal niet veel helders uit komen dan help helppppp
Beetje staan te kijken hoe iemand verzuipt en je dan afvragen wat diegene zou bedoelen zou ik ook niet intrappen...
ja anders komt er weer een tsunamiquote:Op zondag 17 april 2011 16:08 schreef suksan het volgende:
[..]
nee maar als je die stem hoort zou ik ook weg blijven
Dit dus! Iemand die bekstekker zegt.....quote:
En van Musketiers Mosquitos weet te maken...quote:Op zondag 17 april 2011 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus! Iemand die bekstekker zegt.....
of haar rot stem aan horenquote:Op zondag 17 april 2011 16:10 schreef Stability het volgende:
gelukkig moet laura snachts...hoef ik niet naar haar geslaap of gekriebel te kijken
ja nog erger...maar ja, we zitten nu naar die rotstem van sharon te luisteren..ik kreeg er gewoon hoofdpijn vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |