Dat is vechten tegen de bierkaaios.quote:
dat gaat je baasos niet leukos vindenquote:Op zondag 17 april 2011 16:03 schreef Injetta het volgende:
Sharon vraagt hoeveel minutos Jo nog moet..
Nog even en iedereen praat daar op die manieros..
En als ik dit lang blijf doen, vrees ik dat ik het morgen ineens op mijn werk ook ga doen..![]()
ze lopen daar kwartiertje achterquote:Op zondag 17 april 2011 16:04 schreef Candyfreak het volgende:
Moet Monique nu niet op het vlot? Zij moest er om 15:00 Portugese tijd op het vlot.
Die is vrees ik met geen tsunami het huis uit te krijgenquote:Op zondag 17 april 2011 16:04 schreef suksan het volgende:
Sharon..................kom nu naar de exit...............(en blijf weg)
Het wil niet echt vlotten nee. ( sorry te flauw, ik ga me op een andere manier vermaken denk ik, dit gaat me teveel cellen bovenin kosten )quote:Op zondag 17 april 2011 16:04 schreef Candyfreak het volgende:
Moet Monique nu niet op het vlot? Zij moest er om 15:00 Portugese tijd op het vlot.
Hun klok die ze nu hebben staat ook 15 minuten achter ze moeten dus wisselen om 16.15 NL tijd..quote:Op zondag 17 april 2011 16:04 schreef Candyfreak het volgende:
veelos plezierosquote:Op zondag 17 april 2011 16:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het wil niet echt vlotten nee. ( sorry te flauw, ik ga me op een andere manier vermaken denk ik, dit gaat me teveel cellen bovenin kosten )
quote:Op zondag 17 april 2011 16:05 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Die is vrees ik met geen tsunami het huis uit te krijgen
Thanksquote:Op zondag 17 april 2011 16:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hun klok die ze nu hebben staat ook 15 minuten achter ze moeten dus wisselen om 16.15 NL tijd..
aan haar stem te horen is zij de oorzaak van de tsunami geweest, en dan klagen dat de chinesen haar niet verstonden (gek he............ze spreken ook chinees )quote:Op zondag 17 april 2011 16:05 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Die is vrees ik met geen tsunami het huis uit te krijgen
Net als Joanna! Die spreekt vloeiend Mandarijn! Echt waar, ze zweert t dus dan moet t waar zijn!quote:Op zondag 17 april 2011 16:06 schreef suksan het volgende:
[..]
aan haar stem te horen is zij de oorzaak van de tsunami geweest, en dan klagen dat de chinesen haar niet verstonden (gek he............ze spreken ook chinees )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |