Ah joh, ik denk bij dat soort opmerkingen aan het gesprek wat Phil had met Diana.quote:Op zondag 17 april 2011 15:56 schreef Blackprinces het volgende:
kijk dat soort opmerkingen kan je verwachten stombo Jo met je ik zou graag wat terug willen doen
tjaquote:Op zondag 17 april 2011 15:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah joh, ik denk bij dat soort opmerkingen aan het gesprek wat Phil had met Diana.
ik ga me met de minuut meer aan haar ergeren...wat een slabek zit daarop zegquote:Op zondag 17 april 2011 15:58 schreef Injetta het volgende:
Kan iemand iets aan dat geschreeuw en gebler van Sharon doen?
Het is fucking irritantos!
vanmorgen was ze volgens mij de batterijen vergeten te wisselen .. het was aardig stil... maar bij het zembad staan microfoons he... dus ja dan moeten we even aan de stem vragen of die op mute kunnenquote:Op zondag 17 april 2011 15:58 schreef Injetta het volgende:
Kan iemand iets aan dat geschreeuw en gebler van Sharon doen?
Het is fucking irritantos!
Geen idee. Laura lag een uur geleden in coma op een ligstoel samen met de hond. Geer en Flip zijn wel wakker volgens mij, Mo en Servio heb ik al 2 uur lang niet gehoord of gezien. Zullen dus wel liggen te pitten in hun bed.quote:Op zondag 17 april 2011 15:58 schreef Stability het volgende:
waar is de rest? slapen die weer in de slaapkamer?
Laura ligt met Seg in het witte zitje waar Mo is weet ik niet...quote:Op zondag 17 april 2011 15:58 schreef Stability het volgende:
waar is de rest? slapen die weer in de slaapkamer?
Jajos en mucho warmos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |