ze moet nog een uur, dan Moquote:Op zondag 17 april 2011 15:41 schreef Stability het volgende:
zo...kben weer klaar met de arbeid
waarom ligt jo er nog steeds? het was toch steeds 2 anderen?
Op dat vlot zijn de kijkers klanten.quote:Op zondag 17 april 2011 15:41 schreef Stability het volgende:
zo...kben weer klaar met de arbeid
waarom ligt jo er nog steeds? het was toch steeds 2 anderen?
oh ik dacht gerard en jo samen 3 uur, daarna de twee volgenden ?quote:
heb lijstje gezet in streamverslagquote:Op zondag 17 april 2011 15:42 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ik dacht gerard en jo samen 3 uur, daarna de twee volgenden ?
quote:Op zondag 17 april 2011 15:43 schreef bull1966 het volgende:
ergens sta ik wel achter JoJo
.
.
.
.
zolang dat ergens maar aan de rand van een flat is
quote:Op zondag 17 april 2011 15:43 schreef Blackprinces het volgende:
![]()
[..]
heb lijstje gezet in streamverslag
Gehad? Nog steeds toch?quote:Op zondag 17 april 2011 15:42 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja, ze heeft tenslotte ook 8 jaar een hond gehad.
Yep, duidelijk.quote:Op zondag 17 april 2011 15:40 schreef titula het volgende:
je merkt echt goed dat jo over de popi heeft gesproken met servio... ze sprak nu haar idee uit over de finale... eerst dacht ik dit en nu denk ik geer.. sharon en flip
ze is de stemquote:Op zondag 17 april 2011 15:43 schreef bixs het volgende:
gewoon ff aan mama jo vraagen wie er donderdag naar huis moet,
zij is toch de eerst na de stem die het voor het zeggen heeft.
dit is het begin Geer 2 uur Jo 3 dan als Geer er af gaat Sharon er op 3 uur als Jo er af gaat Mo er 3 uur op als Sharon er af gaat Philip er op enzovoort..quote:Op zondag 17 april 2011 15:42 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ik dacht gerard en jo samen 3 uur, daarna de twee volgenden ?
ok dank je, ik snap het...had al op het lijstje gekeken net in het streamverslagquote:Op zondag 17 april 2011 15:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
dit is het begin Geer 2 uur Jo 3 dan als Geer er af gaat Sharon er op 3 uur als Jo er af gaat Mo er 3 uur op als Sharon er af gaat Philip er op enzovoort..
Quoted for truth, al hoop ik wel dat Karim in de finale komt en misschien ook wint.quote:Op zondag 17 april 2011 15:39 schreef Niki.P het volgende:
Ik ben het op zich wel met Jo eens, Finale waarschijnlijk Flip, Geer en Sharon... Jo als laatste er uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |