Alleen het verschil tussen gras en kunstgras is al bepalend voor een wedstrijd. Wat voor fase in de competitie, mentale status van het team etc dan ook.quote:Op zondag 17 april 2011 13:52 schreef Bos81 het volgende:
Het is een beetje onzin om naar de thuiswedstrijd te kijken. Zowel Heracles als PSV staan er anders voor wmb.
Waarschijnlijk dat ook. Maar volgens mij traint PSV regelmatig op kunstgras., hoewel dat natuurlijk niet te vergelijken valt met wedstrijden.quote:Op zondag 17 april 2011 13:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen het verschil tussen gras en kunstgras is al bepalend voor een wedstrijd. Wat voor fase in de competitie, mentale status van het team etc dan ook.
Hmm ok.quote:Op zondag 17 april 2011 14:20 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Abel Tamata (Bergen op Zoom, 5 december 1990)
En nog geen basisspeler, next....quote:Op zondag 17 april 2011 14:20 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Abel Tamata (Bergen op Zoom, 5 december 1990)
Had er iemand iets anders verwacht dan? Gehoopt, dat wel, verwacht, nee....quote:
Want? Maar goed, Boilesen 100%. iemand met Ali B als zaak waarnemer kun je niet serieus nemenquote:
Dan zal Berg ook wel scoren.quote:Op zondag 17 april 2011 16:05 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Isaksson die een pingel pakt, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar t is weer lekker billenknijpen zo.
Met penalty killer Isaksson en ook nog een scorende Berg achter de hand.quote:
Nog 3 wedstrijden mazzel en we zijn kampioen. Twee lastige uitwedstrijden te gaan. Ik ben er niet gerust op.quote:Op zondag 17 april 2011 16:27 schreef Buitendam het volgende:
Wat een ongelofelijke mazzel, hč? Het is níet meer normaal.
Nu heeft Twente eens een keer pech in de slotfase.quote:Op zondag 17 april 2011 16:27 schreef Buitendam het volgende:
Wat een ongelofelijke mazzel, hč? Het is níet meer normaal.
Ik geloof dan ook dat wij het niet gaan wordenquote:Op zondag 17 april 2011 16:28 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nog 3 wedstrijden mazzel en we zijn kampioen. Twee lastige uitwedstrijden te gaan. Ik ben er niet gerust op.
Ik denk dat jij geen recht van spreken hebt met je NECquote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Tja, Heracles was beter... jammer van die penalty. Hopelijk kan Feyenoord jullie pakken
Heb je de reeks van kansen gemist ruim 20 minuten lang na rust?quote:Op zondag 17 april 2011 16:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat jij geen recht van spreken hebt met je NEC
Ja, dat heb ik. Ik heb ook gezien dat het voor rust 3-0 kon/moest zijn, dus Ajax mag God op de blote knieën bedanken. Net zoals PSV, overigens.quote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je de reeks van kansen gemist ruim 20 minuten lang na rust?
Wat dan nog? Dan had het na rust 3-6 voor Ajax gestaan.quote:Op zondag 17 april 2011 16:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik. Ik heb ook gezien dat het voor rust 3-0 kon/moest zijn, dus Ajax mag God op de blote knieën bedanken. Net zoals PSV, overigens.
quote:Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef Ebbao het volgende:
Stop met reageren op de ajaxfan, heeft verder ook geen nut (plus je zal nooit gelijk krijgen, hoe erg je dat ook hebt).
Zo is het.quote:Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat dan nog? Dan had het na rust 3-6 voor Ajax gestaan.
wil je zeggen dat het terecht was dan? Tjonge tjonge wat was psv dramatisch tegen Heracles.quote:Op zondag 17 april 2011 16:53 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Ajax is het weer zwaarbevochten en bij PSV natuurlijk onverdiend.
NOS
De omschrijving van de twee vreselijke mazzelpotten...quote:Op zondag 17 april 2011 16:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
wil je zeggen dat het terecht was dan? Tjonge tjonge wat was psv dramatisch tegen Heracles.
en dat word kampioen
Is dat zo? Twente thuis is zeer moeilijk, natuurlijk. Maar Excelsior uit is ook kut, zo op het eind van de rit.quote:Op zondag 17 april 2011 16:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik denk persoonlijk, dat ajax helaas de beste papieren heeft.
Maar uit tegen Ajax... En de ArenA ruikt bloed, natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2011 17:01 schreef Mr.Mackey. het volgende:
excelsior deed het tegen heerenveen anders wel chill.
Als het maar koosjer is...quote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar uit tegen Ajax... En de ArenA ruikt bloed, natuurlijk.
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik zei: "Nú moet Rutten toch inzien dat zo voetballen niet werkt."quote:Op zondag 17 april 2011 17:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hopelijk snapt Rutten nu dat er gewonnen MOET worden van de laatste 3 tegenstanders... Het is nu volkomen in eigen hand. Als PSV dit weggeeft (waar ik helaas wel van uit ga), is het wat mij betreft écht einde Rutten.
Wat denk je nou zelf? Vandaag MOEST er ook gewonnen worden.. en kijk wat we doen de tweede helft..quote:Op zondag 17 april 2011 17:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hopelijk snapt Rutten nu dat er gewonnen MOET worden van de laatste 3 tegenstanders... Het is nu volkomen in eigen hand. Als PSV dit weggeeft (waar ik helaas wel van uit ga), is het wat mij betreft écht einde Rutten.
De tweede helft was drama. PSV heeft naar mijn mening geen moment laten zien waarom we kampioen van Nederland moeten worden.quote:Op zondag 17 april 2011 17:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Vandaag MOEST er ook gewonnen worden.. en kijk wat we doen de tweede helft..
Na 9 maanden komt hij erachter dat Labyad op rechts en Lens in de spits wel een goed idee is omdat Berg geen pepernoot raakt..
Inderdaad... Wordt de moeilijkste resterende wedstrijd lijkt me.quote:Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef Geo3kant het volgende:
Ben benieuwd.. Feyenoord raakt ze lekker en ze zijn de 10-0 niet vergeten en hebben nog kansje op playoffs..
Je kunt er geen zak van zeggen, allemaal wedstrijden op zich. Ik ben allang blij met de drie punten tegen onze vrienden uit Almelo. Volgende week de volgende finale.quote:Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef Geo3kant het volgende:
Ben benieuwd.. Feyenoord raakt ze lekker en ze zijn de 10-0 niet vergeten en hebben nog kansje op playoffs..
Als Heracles een penalty mist, mooie redding van Isaksson, en keihard afgemaakt worden daarna. Dan is het niet onverdiendquote:Op zondag 17 april 2011 16:53 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
NOS
Het was ook onverdiend.quote:Op zondag 17 april 2011 16:53 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
NOS
Zo kan je het ook zien ja, maar ben je dan heel verbaasd dat andere dit als onverdiend zien?quote:Op zondag 17 april 2011 18:57 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Als Heracles een penalty mist, mooie redding van Isaksson, en keihard afgemaakt worden daarna. Dan is het niet onverdiendEigen schuld van Heracles.
Ajax was de 2e helft dan ook stukken sterker.quote:Op zondag 17 april 2011 16:53 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
NOS
Klopt gewoon.quote:Op zondag 17 april 2011 16:53 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
NOS
Tenzij ze bij Heracles een sloot kansen uit de samenvatting geknipt hebben is het gewoon een dik verdiende overwinning van PSV me dunkt...quote:
Ligt eraan door welke bril je kijkt. Zowel NEC als Heracles hadden alle kansen op een overwinning, het is maar hoe je het noemt.quote:
Waarheid.quote:Op zondag 17 april 2011 19:42 schreef Buitendam het volgende:
Zowel NEC als Heracles hadden alle kansen op een overwinning
Ik denk dat het verschil was dat NEC bij het begin sterk was, terwijl Heracles de hele wedstrijd wel kansen had. PSV heeft zeker niet dik verdiend gewonnen, maar ook Ajax had wel geluk dat het in eerste instantie bij 1-0 bleef.quote:Op zondag 17 april 2011 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tenzij ze bij Heracles een sloot kansen uit de samenvatting geknipt hebben is het gewoon een dik verdiende overwinning van PSV me dunkt...
Als je penalties zo in gaat schieten verdien je geen punten...
Heracles heeft in de 1e helft helemaal niets gepresteerd, in de 2e helft had er wel meer ingezeten.quote:Op zondag 17 april 2011 20:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil was dat NEC bij het begin sterk was, terwijl Heracles de hele wedstrijd wel kansen had. PSV heeft zeker niet dik verdiend gewonnen, maar ook Ajax had wel geluk dat het in eerste instantie bij 1-0 bleef.
Wel een faalhaas hé die Berg..quote:Op zondag 17 april 2011 20:30 schreef rubbereend het volgende:
Aha zo groot moet de kans dus zijn wil Berg kunnen scoren
Spreek ik dat tegen?quote:Op zondag 17 april 2011 20:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heracles heeft in de 1e helft helemaal niets gepresteerd, in de 2e helft had er wel meer ingezeten.
NEC had minstens 2 doelpunten moeten maken de eerste 30 minuten.
Dan ben je wel heel erg diep gezakt, als je bang bent om zo'n kans te missen ..quote:Op zondag 17 april 2011 20:33 schreef DrDentz het volgende:
Ja maar hij zal toch mis schieten. Die kansen die hij gemist heeft doen iets met je vertrouwen.
gelukkig wel ja.quote:Op zondag 17 april 2011 20:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel een faalhaas hé die Berg..
Een spits zou de bal gewoon erin trappen nadat hij de keeper had uitgespeeld. Berg ging voor de zekerheid voor het doel staan en schoot toen pas...
goedemorgen, kom je daar nu pas achter?quote:Op zondag 17 april 2011 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel erg diep gezakt, als je bang bent om zo'n kans te missen ..
Van mij mag hij vertrekken.. kampioen of niet. Ik vind het een zelfde verhaal als met Koeman, mocht je kampioen worden ben ik alsnog ontevreden met de trainer.quote:
Dat vind jij dus bepalend? Je stelt op dat moment je mening bij?quote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zullen we eerst de aankomende drie wedstrijden even afwachten? Lijkt me handiger.
Drie wedstrijden voor het kampioenschap, als koploper van de Eredivisie gaan zitten praten over de positie van de trainer? Eerst maar eens een gooi doen naar het kampioenschap, daarna pas de knuppel in het hoenderhok gooien.quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind jij dus bepalend? Je stelt op dat moment je mening bij?
Hmm, jaquote:Op zondag 17 april 2011 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goedemorgen, kom je daar nu pas achter?
Maargoed de kansen van Berg is wel een uitgekauwd onderwerp.
Belangrijk is van Feyenoord te winnen, thuis tegen Vitesse zou relatief makkelijk moeten zijn..... En voor de laatste wedstrijd is misschien het geluk dat Groningen nergens meer voor speelt
quote:Op zondag 17 april 2011 22:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
uit betrouwbare bron hem ik vernomen dat Guus! al rond is met Ajax als TD.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
als iets te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat vaak ook
En wie is jouw betrouwbare bron? Als ie al komt, is dat pas in 2012quote:
Iemand die iets roept op een forum en de woorden 'Mijn bronnen' gebruikt moet je niet serieus nemen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
En wie is jouw betrouwbare bron? Als ie al komt, is dat pas in 2012
Kan ik niet vertellen, sorry.quote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
En wie is jouw betrouwbare bron? Als ie al komt, is dat pas in 2012
Klopt.quote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die iets roept op een forum en de woorden 'Mijn bronnen' gebruikt moet je niet serieus nemen.
Irriteerde ik me ook al aan.quote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Is de naam van Manolevje opeens veranderd? De commentator van Studio Sport noemde hem steeds Manóólev.
Hij zei zelf anders van welquote:Op zondag 17 april 2011 22:10 schreef Doublepain het volgende:
Guus komt naar huus.. Hij zou nooit naar ajax gaan..
Waarom niet?quote:Op zondag 17 april 2011 22:10 schreef Doublepain het volgende:
Guus komt naar huus.. Hij zou nooit naar ajax gaan..
Ik hoop het maar ik ben bang dat Guus er iets minder moeilijk over doet.quote:Op zondag 17 april 2011 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Dat gaat hij psv niet aan doen, ik denk dat hij liever psv helpt dan ajax..
Ik denk inderdaad dat hij er anders over denkt dan jullie als fans.quote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik hoop het maar ik ben bang dat Guus er iets minder moeilijk over doet.
Maar Ajax moet eerst maar eens de boel op orde krijgen, er is niemand meer om iemand aan te nemen
quote:Op zondag 17 april 2011 22:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat hij er anders over denkt dan jullie als fans.
http://www.nusport.nl/voe(...)t-deur-psv-open.htmlquote:Hiddink houdt deur naar PSV open
Uitgegeven: 16 april 2011 13:22
Laatst gewijzigd: 16 april 2011 14:25
AMSTERDAM - Hoewel er door Ajax hard aan hem wordt getrokken, houdt Guus Hiddink vooral de deur naar zijn oude club PSV op een kier. De huidige bondscoach van Turkije ziet zichzelf nog eens in een uitvoerende rol terugkeren bij de Eindhovense nummer twee van de eredivisie.
© ANPTijdens de tweede kwartfinale van de Europa League tegen Benfica hingen in het Philips-stadion enkele spandoeken waarop om de terugkeer van de succescoach werd geroepen. 'Guus moet weer naar huus' viel er onder meer te lezen.
Hiddink was aanwezig bij het duel (2-2), dat voor PSV de uitschakeling in Europa betekende. De Achterhoeker sprak onder anderen met algemeen directeur Tiny Sanders en kwam daarin overeen dat beiden 'binnenkort even een bakkie doen', zo tekende het Eindhovens Dagblad op uit zijn mond.
Richting geven
"Hij is altijd welkom", liet Hiddink, die tot 2012 verbonden is aan de Turkse voetbalbond, weten. "Ik ben nu nog even heel druk met de komende kwalificatiewedstrijden van de Turkse nationale A- en B-ploeg. Daarna zullen we de boel evalueren."
Hiddink ziet zichzelf in een uitvoerende rol terugkeren in Eindhoven. "Ik ben niet het type om in de raad van commissarissen te gaan zitten. Dan heb je louter een controlerende functie. Ik ken mezelf te goed: ik wil graag bepalend zijn, richtinggevend. Zonder dat ik anderen voor de voeten wil lopen."
Inventief zijn
Overigens benadrukt de trainer, die in zijn carričre onder meer Chelsea en Real Madrid onder zijn hoede had, dat er op dit moment nog niets speelt. "Voorlopig is het even niet aan de orde, ik heb nu andere zaken te doen, maar iedereen weet dat ik weer graag bij PSV kom."
"Wat het voor de toekomst betekent, zullen we wel zien. Voor de club is het belangrijk om weer inventief te zijn. Anderen vóór te blijven en zo jonge, goede spelers halen, zoals Farfán, Gomes en Park destijds. Ook zonder veel investeringen kun je wel wat bereiken."
Nog 2 jaar géén kampioen en daarna tot het pensioen van Hiddink kampioen?quote:Op zondag 17 april 2011 23:28 schreef rubbereend het volgende:
Hiddink als manager met een paar stevige assistenten. Dat zou heel mooi zijn...... technisch beleid van Brands en Hiddink zou denk ik best prima samen kunnen...... en laat in 2012 nou precies het contract van Rutten aflopen
quote:Op zondag 17 april 2011 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog 2 jaar géén kampioen en daarna tot het pensioen van Hiddink kampioen?
Ja, liever wel natuurlijk! Maar je weet nooit hoe het gaat met het spel onder Rutten. *insert "Berg-zal-wel-een-basisplaats-krijgen-omdat-hij-scoorde"-pleidooiquote:Op zondag 17 april 2011 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]we moeten eigenlijk gewoon kampioen worden dit seizoen..... anders wordt het een zure zomer
Berg heeft nu de magie terug en gaat ons kampioen makenquote:Op zondag 17 april 2011 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, liever wel natuurlijk! Maar je weet nooit hoe het gaat met het spel onder Rutten. *insert "Berg-zal-wel-een-basisplaats-krijgen-omdat-hij-scoorde"-pleidooi
Zou wel episch zijnquote:Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Berg heeft nu de magie terug en gaat ons kampioen maken
Al zijn het er "maar" 3, in elke wedstrijd 1quote:Op zondag 17 april 2011 23:43 schreef Geo3kant het volgende:
Hij heeft al eerder gescoord en zelfs op de bank gezeten, dat prikkelde hem toen ook niet, dus gaat nu ook vast niet gebeuren..
Maar het zou wel welkom zijn als hij er een paar intikt..
Als je zag hoe lichtvoetig en vol zelfvertrouwen hij vandaag scoorde..... dat zit goed hoor. Zijn ster zal stralen en hij maakt ons kampioen!quote:
Alle backs laten 'm lopen omdat 'ie toch nooit scoortquote:Op zondag 17 april 2011 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als je zag hoe lichtvoetig en vol zelfvertrouwen hij vandaag scoorde..... dat zit goed hoor. Zijn ster zal stralen en hij maakt ons kampioen!
Ja dat bedoelde ik niet. Dat ie ook best bij PSV zou willen terugkeren geloof ik graag. Maar hij had zo'n zelfde artikel over Ajax. En ik denk dat het hem niet zoveel uitmaakt of het Ajax of PSV is.quote:Op zondag 17 april 2011 23:24 schreef DuranK het volgende:
[..]
[..]
http://www.nusport.nl/voe(...)t-deur-psv-open.html
Hiddink heeft vaker aangegeven een PSV hart te hebben. Zijn alle PSV'ers erg blij mee natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2011 23:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik niet. Dat ie ook best bij PSV zou willen terugkeren geloof ik graag. Maar hij had zo'n zelfde artikel over Ajax. En ik denk dat het hem niet zoveel uitmaakt of het Ajax of PSV is.
Ja, maar geen afkeer jegens Ajax. Ik denk dat het er vooral om gaat wie hem kan betalen. Hij heeft natuurlijk ook een huis in Amsterdam hé.quote:Op zondag 17 april 2011 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hiddink heeft vaker aangegeven een PSV hart te hebben. Zijn alle PSV'ers erg blij mee natuurlijk
Hij heeft gewoon af en toe die bevestiging nodig van het PSV publiek en die heeft hij donderdag echt gehadquote:Op zondag 17 april 2011 23:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik niet. Dat ie ook best bij PSV zou willen terugkeren geloof ik graag. Maar hij had zo'n zelfde artikel over Ajax. En ik denk dat het hem niet zoveel uitmaakt of het Ajax of PSV is.
Ze zouden een sfeeractie moeten houden om hem écht over die streep te trekkenquote:Op zondag 17 april 2011 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon af en toe die bevestiging nodig van het PSV publiek en die heeft hij donderdag echt gehaden toen besefte hij weer dat er maar één club voor hem is!
vooralsnog zit hij gewoon in Turkije en valt er weinig te trekkenquote:Op zondag 17 april 2011 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze zouden een sfeeractie moeten houden om hem écht over die streep te trekken
Het zou voor de moraal van het team al goed zijn als ze wisten dat hij komtquote:Op zondag 17 april 2011 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooralsnog zit hij gewoon in Turkije en valt er weinig te trekken
Dan krijg je aanstaande seizoen een kutjaar, omdat degene die er zit weet dat ie er nog maar een jaar zit. Dat is ook niet echt handig.quote:Op zondag 17 april 2011 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het zou voor de moraal van het team al goed zijn als ze wisten dat hij komt
Al is het pas volgend jaar
Ben heel benieuwd wie er van de huidige selectie over 2 jaar nog bij zijnquote:Op zondag 17 april 2011 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het zou voor de moraal van het team al goed zijn als ze wisten dat hij komt
Al is het pas volgend jaar
Iedereenquote:Op zondag 17 april 2011 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd wie er van de huidige selectie over 2 jaar nog bij zijn
Genoeg mensen met een Sef Vergoossen mentaliteit, hoor. Zeker als je Champions League speelt en veel contact hebt met de beoogde opvolger in de persoon Hiddink. (Zullen we stoppen met Koffiedik kijken, trouwens?)quote:Op zondag 17 april 2011 23:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dan krijg je aanstaande seizoen een kutjaar, omdat degene die er zit weet dat ie er nog maar een jaar zit. Dat is ook niet echt handig.
quote:ED: gemeente in gesprek met PSV
17 april 2011
Een woordvoerder van het Eindhovense college van B en W zegt in het Eindhovens Dagblad dat de gemeente met PSV in gesprek is over mogelijke hulp bij de financiele problemen. "In eerste instantie is het een zaak van PSV zelf om maatregelen te nemen. Maar PSV is van grote waarde voor de stad, dat moet je wel meewegen."
De gemeente heeft nog nooit wat willen doenquote:Op maandag 18 april 2011 00:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo verwonderlijk is dat toch niet?
De financiële struggles zijn nog nooit zo zwaar geweest als nu, toch? Plus van Gijzel is een baaschje.quote:Op maandag 18 april 2011 00:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De gemeente heeft nog nooit wat willen doen
Mwah een aantal jaar geleden stond het water evengoed aan de lippen. Hadden we volgens mij zelfs een groter negatief vermogen.quote:Op maandag 18 april 2011 00:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De financiële struggles zijn nog nooit zo zwaar geweest als nu, toch? Plus van Gijzel is een baaschje.
Sjaak?quote:Op maandag 18 april 2011 00:16 schreef knep het volgende:
Sjaak is toch wel een erg goede lijnkeeper. Mag wel eens gezegd worden dat hij vandaag die 3 punten geregeld heeft.
Alleen die hoge ballen hč![]()
Wat kost Van Wolfswinkel? miljoen of 6. Aisaidi zal niet veel goedkoper zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 00:51 schreef Doublepain het volgende:
Al we cl halen, gelijk van wolfswinkel en aisaidi halen.. Met vlaar achterin winnen we de clvan nistelrooy en van bommel zijn natuurlijk ook welkom...
Néééé! MANOLEV!quote:Op maandag 18 april 2011 00:53 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind een rechtsback trouwens echt een must als je volgend jaar wat wil presteren.
Kopen?quote:
Met Berg zal je het ook wel redden. Hij maakte vandaag een geweldige goal!quote:Op maandag 18 april 2011 00:51 schreef Doublepain het volgende:
Al we cl halen, gelijk van wolfswinkel en aisaidi halen.. Met vlaar achterin winnen we de clvan nistelrooy en van bommel zijn natuurlijk ook welkom...
die is niet van onsquote:Op maandag 18 april 2011 00:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met Berg zal je het ook wel redden. Hij maakte vandaag een geweldige goal!
dat hebben we nietquote:Op maandag 18 april 2011 00:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kun je voor 2 miljoen overnemen van Hamburg (?)
Als je hem voor 12 miljoen verkoopt had je clausule niet uit het contract hoeven halenquote:Op maandag 18 april 2011 00:56 schreef Doublepain het volgende:
Dzudszak gaat zeker weg.. Voor ongeveer 12 miljoen (zoals gewoonlijk) de rest blijft vrees ik.. Misschien komt milan langs voor de nieuwe "dani alves"..
genoeg geld
Al haal je de CL en verkoop je dzudz, kan je het nog niet betalenquote:Op maandag 18 april 2011 00:51 schreef Doublepain het volgende:
Nu de helft ongeveer.quote:Op maandag 18 april 2011 01:01 schreef Doublepain het volgende:
Hoger dan 12 zie ik hem niet gaan... Toivonen kon 6 maanden geleden voor 20 mil weg
Dat was niet de reden dat de clausule weggehaald is.quote:Op maandag 18 april 2011 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als je hem voor 12 miljoen verkoopt had je clausule niet uit het contract hoeven halen
[toivonen] 10 miljoen? Strik erom en op het vliegtuig zettenquote:Op maandag 18 april 2011 01:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Al haal je de CL en verkoop je dzudz, kan je het nog niet betalen.
[..]
Nu de helft ongeveer.
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/23041__rss.phpquote:Op maandag 18 april 2011 01:01 schreef Doublepain het volgende:
Hoger dan 12 zie ik hem niet gaan... Toivonen kon 6 maanden geleden voor 20 mil weg
Vliegtuig?? Gewoon op eigen kosten of met de bus..quote:Op maandag 18 april 2011 01:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[toivonen] 10 miljoen? Strik erom en op het vliegtuig zetten
quote:Op maandag 18 april 2011 07:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vliegtuig?? Gewoon op eigen kosten of met de bus..
En dan?quote:Op maandag 18 april 2011 01:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[toivonen] 10 miljoen? Strik erom en op het vliegtuig zetten
Bouma gaat nu al niet meer mee, is nauwelijks beter dan die clown van een Marcelo die naast hem staat.quote:Op maandag 18 april 2011 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat kost Van Wolfswinkel? miljoen of 6. Aisaidi zal niet veel goedkoper zijn.
Vlaar zie ik graag komen. Onze Mexicaanse vriend zal gaan en Bouma gaat ook geen jaren meer mee.
Om over 'Maza' maar te zwijgenquote:Op maandag 18 april 2011 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bouma gaat nu al niet meer mee, is nauwelijks beter dan die clown van een Marcelo die naast hem staat.
Kun je nagaan dat het nog één van onze beste verdedigers isquote:Op maandag 18 april 2011 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bouma gaat nu al niet meer mee, is nauwelijks beter dan die clown van een Marcelo die naast hem staat.
Tot zijn vormdip van de de afgelopen weken was Pieters gewoon de beste verdediger, en die is eigenlijk nog maar nét goed genoeg voor het niveau dat je als PSV moet willen nastrevenquote:Op maandag 18 april 2011 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat het nog één van onze beste verdedigers isdat is gewoon de linie waar versterking het hardste nodig is
Pieters is gewoon opgebrand omdat hij alles moet spelen omdat we daar al helemaal geen stand in voor hebben. Wat zouden haalbare verdedigers zijn? Vlaar........quote:Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tot zijn vormdip van de de afgelopen weken was Pieters gewoon de beste verdediger, en die is eigenlijk nog maar nét goed genoeg voor het niveau dat je als PSV moet willen nastreven
Granqvist was haalbaar, snap niet dat ze niet hebben genomen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pieters is gewoon opgebrand omdat hij alles moet spelen omdat we daar al helemaal geen stand in voor hebben. Wat zouden haalbare verdedigers zijn? Vlaar........
1e paasdag is ook een klotedag.quote:Op maandag 18 april 2011 16:16 schreef DeNummer10 het volgende:
Feyenoord-uit nog niet uitverkocht zo te zien?
Pasenquote:Op maandag 18 april 2011 17:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1e paasdag is ook een klotedag.
Ik er zelf voor het eerst in 5 jaar niet bij qua Feyenoord uit.
Klopt.. hij heeft 54 wedstrijdn gespeeld ofiets las/hoorde ik ergens, ere/nl/europa/beker etc.. dan ben je gewoon op. Maar Fred had ook wat meer mogen wisselen.. eerste seizoens helft waar we sterker waren had hij ook in de 70e minuut Vukovic (quote:Op maandag 18 april 2011 16:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pieters is gewoon opgebrand omdat hij alles moet spelen omdat we daar al helemaal geen stand in voor hebben. Wat zouden haalbare verdedigers zijn? Vlaar........
Alleen liet de situatie het zelden toe dat we er zo goed voor stonden dat we dat konden doen....quote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt.. hij heeft 54 wedstrijdn gespeeld ofiets las/hoorde ik ergens, ere/nl/europa/beker etc.. dan ben je gewoon op. Maar Fred had ook wat meer mogen wisselen.. eerste seizoens helft waar we sterker waren had hij ook in de 70e minuut Vukovic () erin kunnen gooien of Wuijtens..
Wake-up call: zelfs als PSV zich rechtstreeks voor de CL plaatst stevenen we nog steeds op een financieel rampseizoen af. Er zal een Toivonen of Dszudie verkocht moeten worden voordat we ook maar íets van een serieuze versterking zullen zien.quote:Maargoed versterking is nodig in de verdediging + scorende spits, en ik zie ook graag een links buiten komen om Dszudzak ook wat rust te kunnen geven.. Maarja zal vast niks geďnvesteerd worden als we niks winnen.
Dat dus, PSV is maar zelden in de positie geweest om spelers te sparen.quote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen liet de situatie het zelden toe dat we er zo goed voor stonden dat we dat konden doen....
[..]
inderdaad, als je CL haalt is je begroting voor volgend seizoen sluitend..... maar niet meer dan dat. Er zal nauwelijks iets mogelijk zijn.quote:Wake-up call: zelfs als PSV zich rechtstreeks voor de CL plaatst stevenen we nog steeds op een financieel rampseizoen af. Er zal een Toivonen of Dszudie verkocht moeten worden voordat we ook maar íets van een serieuze versterking zullen zien.
Tja misschien kan je door het verkopen van een aantal spelers een miljoen of 1 a 2 bij elkaar schrapen maar echt substantieel geld zal er niet zijn. Wat kan je dan? Één speler bij Feyenoord kopen. In het beste geval. Verder moet je een grote speler verkopen om meerdere redelijke spelers terug te halen. Je mag dus gaan bidden dat Reis op niveau terug kan komen. Dat zal al een dubbeltje op zijn kant worden.quote:De 'versterkingen' voor volgend seizoen gaan dus waarschijnlijk vrijwel allemaal matige 'talenten' worden of 4e rangs internationals uit een bananenrepubliek..............
Precies, en dan hebben we het over een best-case scenarioquote:Op maandag 18 april 2011 18:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat dus, PSV is maar zelden in de positie geweest om spelers te sparen.
[..]
inderdaad, als je CL haalt is je begroting voor volgend seizoen sluitend..... maar niet meer dan dat. Er zal nauwelijks iets mogelijk zijn.
[..]
Tja misschien kan je door het verkopen van een aantal spelers een miljoen of 1 a 2 bij elkaar schrapen maar echt substantieel geld zal er niet zijn. Wat kan je dan? Één speler bij Feyenoord kopen. In het beste geval. Verder moet je een grote speler verkopen om meerdere redelijke spelers terug te halen. Je mag dus gaan bidden dat Reis op niveau terug kan komen. Dat zal al een dubbeltje op zijn kant worden.
En trouwens als je een speler verkoopt heb je sowieso het geld nog lang niet allemaal binnen
Loopt er geen jong talent in de PSV jeugd eigenlijk? Daar moet toch een keer iets goeds uit komenquote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen liet de situatie het zelden toe dat we er zo goed voor stonden dat we dat konden doen....
[..]
Wake-up call: zelfs als PSV zich rechtstreeks voor de CL plaatst stevenen we nog steeds op een financieel rampseizoen af. Er zal een Toivonen of Dszudie verkocht moeten worden voordat we ook maar íets van een serieuze versterking zullen zien.
De 'versterkingen' voor volgend seizoen gaan dus waarschijnlijk vrijwel allemaal matige 'talenten' worden of 4e rangs internationals uit een bananenrepubliek..............
Dan moet je Dszudzak of Toivonen verkopen en kan er niemand voor terug komen. En vertrekken Engelaar en Mazza, Berg, Koevermans zonder dat er vervanging mogelijk is. Oftewel je teert in op je laatste beetje breedte.quote:Op maandag 18 april 2011 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, en dan hebben we het over een best-case scenario.
Missen we de CL, tja, zullen we daar nog maar niet teveel over nadenken?
Zelfs na al het geld en moeite dat er in gestoken is lukt het ons nog steeds niet om een fatsoenlijke doorstroming naar het eerste elftal te krijgen.quote:Op maandag 18 april 2011 18:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Loopt er geen jong talent in de PSV jeugd eigenlijk? Daar moet toch een keer iets goeds uit komen
Dat kan sowieso bijna niet anders, nieuwe middenvelders halen lijkt me niet een prioriteit. Voor Engelaar kan Bakkal spelen en dan maak maar een middenveld van Hutchinson, Bakkal en Labyad.quote:Op maandag 18 april 2011 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs na al het geld en moeite dat er in gestoken is lukt het ons nog steeds niet om een fatsoenlijke doorstroming naar het eerste elftal te krijgen.
Ligt ook gewoon aan het feit dat het 'halen' van spelers bij PSV in de genen lijkt te zitten. Je moet echt fucking absolute top zijn om je bij PSV vanuit de jeugd in het eerste te spelen. Zodra er namelijk een 3e rangs buitenlander is gehaald voor jouw positie die maar half zo goed is speelt die namelijk altijd
Maar misschien dat de wal het schip keert en gaan we volgend seizone Labyad in de basis zien.
Het probleem is dat als je wilt dat je jeugdspelers aan gaan haken bij het niveau van een topclub dat je ze speeltijd moet geven. En niet 3 keer per seizoen een half uurtje...quote:Op maandag 18 april 2011 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
Nu kun je nog zoveel geld in je jeugdopleiding steken, direct resultaat ga je niet zien natuurlijk. Dat moet je wat tijd gunnen, al moet dat nu ongeveer wel gaan komen. Verwacht wel wat van Memphis Depay, al is die nog altijd erg jong.
En dan nog is het maar de vraag of ze door kunnen groeien. Kijk naar Aisatti. Veel belovend, kreeg een kans maar kan het toch net niet aan aan de topquote:Op maandag 18 april 2011 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het probleem is dat als je wilt dat je jeugdspelers aan gaan haken bij het niveau van een topclub dat je ze speeltijd moet geven. En niet 3 keer per seizoen een half uurtje...
Bij PSV Jeugd kunnen ze behoorlijk wat leren denk ik, maar ze moeten ook wel wat spelen in het 1e ja. Probleem is dat de 1e prioriteit natuurlijk is om de wedstrijd te winnen en punten te pakken, daarna komt ergens het laten ontwikkelen van nieuwe spelers. Als je elke wedstrijd zoals nu moet vechten tot de laatste minuut kom je er weinig aan toe om zulke spelers op te stellen.quote:Op maandag 18 april 2011 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het probleem is dat als je wilt dat je jeugdspelers aan gaan haken bij het niveau van een topclub dat je ze speeltijd moet geven. En niet 3 keer per seizoen een half uurtje...
Alhoewel de ontwikkeling van Aisatti nu bij Vitesse ineens in een versnelling zit, na redelijk mislukt te zijn bij PSV en Ajax. Momenteel zou hij bij beide clubs minstens 2e keus zijnquote:Op maandag 18 april 2011 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En dan nog is het maar de vraag of ze door kunnen groeien. Kijk naar Aisatti. Veel belovend, kreeg een kans maar kan het toch net niet aan aan de top
Maar je geeft ook net aan dat PSV dit seizoen nauwelijks wedstrijden heeft gekend waarin het spelers kon sparen, zelfde geldt voor het uitproberen van spelers lijkt me. Daarnaast lopen er momenteel in Jong PSV gewoon erg weinig spelers die ooit PSV niveau zullen gaan halen. Leuk hoor met overmacht kampioen worden door sterk collectief, maar je koopt er zo weinig voor.quote:Op maandag 18 april 2011 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, een jeugdtalent opstellen voor een toppertje als Berg af en toe. Of Engelaar die het hele seizoen niet presteerd, Voor Manolev af en toe misschien. Vooral als het zo'n druk seizoen is en een hoop spelers nu aan het eind van hun latijn zijn. Nou weet ik natuurlijk niet wat er in de jeugd van PSV speelt, misschien is het wel helemaal niks.quote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bij PSV Jeugd kunnen ze behoorlijk wat leren denk ik, maar ze moeten ook wel wat spelen in het 1e ja. Probleem is dat de 1e prioriteit natuurlijk is om de wedstrijd te winnen en punten te pakken, daarna komt ergens het laten ontwikkelen van nieuwe spelers. Als je elke wedstrijd zoals nu moet vechten tot de laatste minuut kom je er weinig aan toe om zulke spelers op te stellen.
Je moet ze eigenlijk ook uit de A1 halen. De "jong" ****" teams zijn altijd maar gevuld met spelers die net niet goed genoeg zijn voor het eerste.quote:Op maandag 18 april 2011 19:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar je geeft ook net aan dat PSV dit seizoen nauwelijks wedstrijden heeft gekend waarin het spelers kon sparen, zelfde geldt voor het uitproberen van spelers lijkt me. Daarnaast lopen er momenteel in Jong PSV gewoon erg weinig spelers die ooit PSV niveau zullen gaan halen. Leuk hoor met overmacht kampioen worden door sterk collectief, maar je koopt er zo weinig voor.
Klopt, je kan geen 4 onervaren jeugdspelers opstellen. Maar bijvoorbeeld een Pieters is ook voor de leeuwen gegooid, zoiets kan je met een Labyad ook gaan doen. Maar dat is dus mijn punt: Pieters mocht wél een heel seizoen brassen en dat zal een jeugdspeler van PSV nooit gegund zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 19:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar je geeft ook net aan dat PSV dit seizoen nauwelijks wedstrijden heeft gekend waarin het spelers kon sparen, zelfde geldt voor het uitproberen van spelers lijkt me. Daarnaast lopen er momenteel in Jong PSV gewoon erg weinig spelers die ooit PSV niveau zullen gaan halen. Leuk hoor met overmacht kampioen worden door sterk collectief, maar je koopt er zo weinig voor.
Dat is echt uit zijn verband gerukt hij heeft prima fases gehad dit seizoen.quote:Op maandag 18 april 2011 19:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, een jeugdtalent opstellen voor een toppertje als Berg af en toe. Of Engelaar die het hele seizoen niet presteerd,
Je ziet, dan kom je uit bij Tamata....... dat is het toch ook niet.quote:Voor Manolev af en toe misschien.
quote:Vooral als het zo'n druk seizoen is en een hoop spelers nu aan het eind van hun latijn zijn. Nou weet ik natuurlijk niet wat er in de jeugd van PSV speelt, misschien is het wel helemaal niks.
[..]
Je moet ze eigenlijk ook uit de A1 halen. De "jong" ****" teams zijn altijd maar gevuld met spelers die net niet goed genoeg zijn voor het eerste.
Komt ook omdat de linksbackpositie gewoon een moeilijke plek is er nauwelijks haalbare spelers voor zijn. Als je al kijkt dat Pieters de vaste man in oranje is zegt genoeg.quote:Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt, je kan geen 4 onervaren jeugdspelers opstellen. Maar bijvoorbeeld een Pieters is ook voor de leeuwen gegooid, zoiets kan je met een Labyad ook gaan doen. Maar dat is dus mijn punt: Pieters mocht wél een heel seizoen brassen en dat zal een jeugdspeler van PSV nooit gegund zijn.
Ik denk echt niet dat zo'n speler het volhoudt... Berg houdt nog aardig wat ballen vast de laatste tijd en ook Manolev vervangen (door bijv. Tamata) is toch echt nog meer kwaliteit inleveren.quote:Op maandag 18 april 2011 19:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, een jeugdtalent opstellen voor een toppertje als Berg af en toe. Of Engelaar die het hele seizoen niet presteerd, Voor Manolev af en toe misschien. Vooral als het zo'n druk seizoen is en een hoop spelers nu aan het eind van hun latijn zijn. Nou weet ik natuurlijk niet wat er in de jeugd van PSV speelt, misschien is het wel helemaal niks.
[..]
Je moet ze eigenlijk ook uit de A1 halen. De "jong" ****" teams zijn altijd maar gevuld met spelers die net niet goed genoeg zijn voor het eerste.
Het was ook maar een voorbeeld. Ik weet niet wat er bij jullie in de jeugd rondloopt maar ik gaf aan dat er normaal gesproken wel af en toe plaats is voor wat jeugspelers. Vooral omdat je nu ook ziet dat er veel spelers moeite hebben om nog het niveau bij te houden.quote:Op maandag 18 april 2011 19:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat zo'n speler het volhoudt... Berg houdt nog aardig wat ballen vast de laatste tijd en ook Manolev vervangen (door bijv. Tamata) is toch echt nog meer kwaliteit inleveren.
Als je ze wil laten spelen moet je ze eigenlijk verhuren aan een degradatiekandidaat uit de Eredivisie die hem wel opstelt. Zeker verdedigers krijgen dan tenminste genoeg te doen en eredivisie ervaring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Ja met eredivisiespelers als Ramos, Nijland, Kromkamp, Reis en Labyad. Terwijl Ajax net een jong team heeft bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 april 2011 20:27 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Jong-PSV doet het toch F*cking goed,laatst kampioen?
Haal daar een paar gappies dan?
Tamata, een van de minst getalenteerde van zijn lichting. Maar goed, fysiek volwassen he, dan ben je bij een hoop mensen in de voetballerij meteen veel beter dan je in werkelijkheid bent.quote:Op maandag 18 april 2011 19:15 schreef rubbereend het volgende:
Je ziet, dan kom je uit bij Tamata....... dat is het toch ook niet.
De jong PSV teams of jong Ajax teams zijn dan ook totaal niet boeiend om naar te kijken. Daar worden de mensen gestald die niet goed genoeg zijn voor het eerste. De echte talenten die moeten debuteren zitten in de A1 en worden vaak gelijk naar het eerste gehaald, niet het 2e.quote:Op maandag 18 april 2011 20:27 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Jong-PSV doet het toch F*cking goed,laatst kampioen?
Haal daar een paar gappies dan?
Of je speelt als A-gerechtigde speler al in Jong Ajax, dat is ook een prima ontwikkeling. Overigens lopen er bij PSV heus wel talenten. Mohktar, Ritzmaier, Wuytens (broertje van) zijn meer dan prima spelers.quote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De jong PSV teams of jong Ajax teams zijn dan ook totaal niet boeiend om naar te kijken. Daar worden de mensen gestald die niet goed genoeg zijn voor het eerste. De echte talenten die moeten debuteren zitten in de A1 en worden vaak gelijk naar het eerste gehaald, niet het 2e.
Ja is al langs gekomenquote:Op maandag 18 april 2011 22:33 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.marcusberg.com/lifestyle.html
Jullie kenden deze al jongens?
Huntelaar speelde toch ook lang in de PSV jeugd? Ook gefaald/niet goed bevonden en ergens anders goed gepresteerd (ajax dan)quote:Op maandag 18 april 2011 19:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Alhoewel de ontwikkeling van Aisatti nu bij Vitesse ineens in een versnelling zit, na redelijk mislukt te zijn bij PSV en Ajax. Momenteel zou hij bij beide clubs minstens 2e keus zijn
ja al zo vaak langs gekomen, kijk ook eens in homo's in de voetbalwereld topicquote:Op maandag 18 april 2011 22:33 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.marcusberg.com/lifestyle.html
Jullie kenden deze al jongens?
Verschil is dat Aisatti bij twee topclubs faalde. En duidelijk ook.quote:Op maandag 18 april 2011 23:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Huntelaar speelde toch ook lang in de PSV jeugd? Ook gefaald/niet goed bevonden en ergens anders goed gepresteerd (ajax dan)
Ja, maar de PSV jeugdopleiding heeft nog nooit wat gepresteerd.quote:Op maandag 18 april 2011 23:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Huntelaar speelde toch ook lang in de PSV jeugd? Ook gefaald/niet goed bevonden en ergens anders goed gepresteerd (ajax dan)
quote:Op maandag 18 april 2011 23:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, maar de PSV jeugdopleiding heeft nog nooit wat gepresteerd.![]()
Weten we ook gelijk waarom hij het niet gemaakt heeft. Jeugdtrauma's zijn de ergste trauma's schijnt.quote:Op maandag 18 april 2011 23:52 schreef Geo3kant het volgende:
[interessant doen] Ik heb nog 4 dagen bij Aisatti in de klas gezeten
Haha van die tokkieschool kreeg je wel trauma's ja.. maar hij moest een jaar over doen en na 4 dagen dacht hij fuck it ik word prof voetballer.quote:Op maandag 18 april 2011 23:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk waarom hij het niet gemaakt heeft. Jeugdtrauma's zijn de ergste trauma's schijnt.
Wel goed gedacht van hemquote:Op maandag 18 april 2011 23:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Haha van die tokkieschool kreeg je wel trauma's ja.. maar hij moest een jaar over doen en na 4 dagen dacht hij fuck it ik word prof voetballer.
quote:AMSTERDAM - PSV heeft om de financiële problemen het hoofd te bieden de hulp ingeroepen van de gemeente Eindhoven.
Volgens De Telegraaf worden diverse scenario's besproken. Mogelijkheden zijn het verkopen van het stadion en het afgeven van een garantstelling door Eindhoven, waardoor PSV tegen gunstiger voorwaarden geld kan lenen.
De gemeente wenst nog niet in te gaan op de scenario's, maar bevestigt tegenover de ochtendkrant de gesprekken met de club.
"Uiteraard hebben wij veel contact met PSV over tal van zaken. In die gesprekken heeft PSV gemeld dat de financiële situatie op dit moment precair is en ons gevraagd of wij iets voor de club kunnen doen", zegt een woordvoerder.
Bezuinigen
Toch vindt de gemeente dat PSV in eerste instantie zelf de broek moet ophouden. "Maar ze zijn daar al mee bezig, getuige het inhuren van McKinsey en de gesprekken met sponsors, investeerders en banken."
Het consultantsbureau McKinsey is door algemeen directeur Tiny Sanders ingeschakeld om te adviseren bij het bezuinigingsproces.
Verlies
PSV mist al twee jaar de inkomsten uit de Champions League en boekte mede daardoor over het afgelopen seizoen een verlies van 17,5 miljoen euro.
Over het lopende jaar wordt rekening gehouden met eenzelfde verlies.
het is van nu.nlquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:34 schreef rubbereend het volgende:
stukken uit de Telegraaf moeten hier verboden worden
Who friggin' cares. Als iets koffiedik kijken is, is het wel voor supporters over de financiële zaken van een club. Laat de gemeente en PSV dat maar uitzoeken, laten wij ons maar richten op de voorbereiding, blessures en moraal van de spelers voor de pot tegen Feyenoord.quote:
Waar slaat dat nou weer op, de financiële staat van de club interesseert me enorm. Daar staat of valt nogal wat meequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Who friggin' cares. Als iets koffiedik kijken is, is het wel voor supporters over de financiële zaken van een club. Laat de gemeente en PSV dat maar uitzoeken, laten wij ons maar richten op de voorbereiding, blessures en moraal van de spelers voor de pot tegen Feyenoord.
quote:
dus dat is de bronquote:Volgens De Telegraaf
quote:Pieters hervat training
Zaterdag na de training kreeg Erik Pieters een terugslag met zijn knieproblemen, waardoor hij zondag niet in actie kon komen. Inmiddels heeft hij de training hervat en hoopt hij op tijd speelklaar te geraken voor de wedstrijd van komend weekend tegen Feyenoord.
Drie wedstrijden voor het einde? Het verschil tussen CL en geen CL is hoeveel miljoen? Daar begrijp ik niets van, dat mensen zich daar nu om gaan bekommeren. Praten over eventuele mogelijkheden, terwijl je aan kop staat en drie wedstrijden verwijderd bent van een hele smak geld.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op, de financiële staat van de club interesseert me enorm. Daar staat of valt nogal wat mee
Ook al haal je CL, dan nog is de situatie nijpend. Snap alleen niet zo goed waarom dit niet voorzien was. Deze keuze om voor dit jaar een dergelijk verlies te nemen was bewust.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Drie wedstrijden voor het einde? Het verschil tussen CL en geen CL is hoeveel miljoen? Daar begrijp ik niets van, dat mensen zich daar nu om gaan bekommeren. Praten over eventuele mogelijkheden, terwijl je aan kop staat en drie wedstrijden verwijderd bent van een hele smak geld.
Dat kan, maar iedereen is het er over eens dat CL halen dit seizoen een hele hoop druk van de ketel haalt. De media legt zoveel druk op de teams door al die loze berichten met koeienkoppen PSV PRAAT MISSCHIEN MET GEMEENTE, CRUIJFF HEEFT MISSCHIEN EEN DIRECTEUR OP HET OOG. Het is allemaal zó geforceerd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ook al haal je CL, dan nog is de situatie nijpend. Snap alleen niet zo goed waarom dit niet voorzien was. Deze keuze om voor dit jaar een dergelijk verlies te nemen was bewust.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:34 schreef rubbereend het volgende:
stukken uit de Telegraaf moeten hier verboden worden
Dat zal wel mee vallen hoor, er zijn voor hun zoveel verklaringen daarvoor. De "onterechte" rode kaart, daarvoor ging het zelfs nog redelijk gelijk op. De veel slechtere staat van de selectie op dat moment en ga zo maar door. Er is zoveel verandert in de tussentijd dat ik niet denk dat dat nog meespeeltquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:59 schreef Mr.Mackey. het volgende:
TVP,en trouwens Feyenoord moet toch wel te doen zijn,iedereen zegt die hebben een 10-0 terug te halen. Maar zij hebben denk ik ook zo iets van KUT!,PSV,daar verloren we toch met 10-0 van?
Dus.. ik heb meer vertrouwen tegen de kakkerlakkies dan toen tegen Heracles.
Vitesse zeker, en bij Groningen kan het zo zijn dat ze nergens meer om spelen. Bovendien zou je in een gunstig geval zelfs punten kunnen zijn uitgelopen. Maargoed, koffiedik enzo want we kunnen ook gewoon verliezen in Rotterdamquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zeker, Vitesse en Groningen in deze vorm moet je gewoon afmaken...
Nee, dat is wat jij hoopt als Ajacied zijnde. Zonder de rode kaart van de grote sterspeler Leerdam was het niet 10-0 geworden, maar had Feyenoord never nooit gewonnen. Pak de wedstrijd er even bij en laat mij tot de gele kaart in de 25e minuut één kans van Feyenoord zien, tegenover het aantal kansen voor PSV terwijl zij al met 1-0 voor stonden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat zal wel mee vallen hoor, er zijn voor hun zoveel verklaringen daarvoor. De "onterechte" rode kaart, daarvoor ging het zelfs nog redelijk gelijk op. De veel slechtere staat van de selectie op dat moment en ga zo maar door. Er is zoveel verandert in de tussentijd dat ik niet denk dat dat nog meespeelt.
Oh en wat ook meespeelt is dat PSV momenteel nog een stuk zwakker is dan op dat moment.
Anderzijds heb je ook redenen om veel te zuipen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:47 schreef rubbereend het volgende:
Als we kampioen worden hebben we een goede reden om heel veel te zuipen, al die slechte wedstrijden uit ons geheugen wissen
Nou ja, dat was inderdaad een toevoeging van mij. Maar de rest van mijn post klopt wel redelijk. Ik denk niet dat nog angstig zijn door dat resultaat omdat er zoveel is veranderd in de tussentijd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat is wat jij hoopt als Ajacied zijnde. Zonder de rode kaart van de grote sterspeler Leerdam was het niet 10-0 geworden, maar had Feyenoord never nooit gewonnen. Pak de wedstrijd er even bij en laat mij tot de gele kaart in de 25e minuut één kans van Feyenoord zien, tegenover het aantal kansen voor PSV terwijl zij al met 1-0 voor stonden.
Waar je gelijk in hebt is dat PSV verzwakt is. Geen mens die iets zinnigs kan zeggen over zondag.
Inderdaad. Alleen al kijkend naar afgelopen weekend; De Graafschap totaal niet onverdiend een gelijkspel afgedwongen, Ajax mag in de handen wrijven dat die Vlemincx die tweede niet binnenjaagt en PSV countert tegen 10 man van Heracles en heeft alle geluk van de wereld.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, dat was inderdaad een toevoeging van mij. Maar de rest van mijn post klopt wel redelijk. Ik denk niet dat nog angstig zijn door dat resultaat omdat er zoveel is veranderd in de tussentijd.
Daar heb ik geen reden voor nodig eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:47 schreef rubbereend het volgende:
Als we kampioen worden hebben we een goede reden om heel veel te zuipen, al die slechte wedstrijden uit ons geheugen wissen
Groningen speelt nergens meer om, PSV heeft daar afgelopen weekend zelf voor gezorgd. Door de winst op Heracles kan alleen de nummer 8 (Utrecht) Groningen nog bijhalen. Dat betekent dat Groningen zich geplaatst heeft voor de playoffs om een EL-ticket.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vitesse zeker, en bij Groningen kan het zo zijn dat ze nergens meer om spelen. Bovendien zou je in een gunstig geval zelfs punten kunnen zijn uitgelopen. Maargoed, koffiedik enzo want we kunnen ook gewoon verliezen in Rotterdam
En dan Ajacieden arrogant noemenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:08 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Grunn winnen we met 2 doelpunten verschil,zij deden het ook niet bepaalt goed tegen vitesse...
Feyenoord wordt inderdaad geen 10-0 maar 2/3/4-0.
Vitesse ook,makkie.
We zijn kampioen!!!!!!
Lol,je mag wel een beetje arrogant zijn als je met 10-0 wint.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
En dan Ajacieden arrogant noemen
2/3/4-0 betekend trouwens winst voor Feyenoord.
Ik weet niet hoor, maar wanneer heb jij PSV voor het laatst 3 wedstrijden achter elkaar met gemak zien winnen? Of überhaupt één?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:08 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Grunn winnen we met 2 doelpunten verschil,zij deden het ook niet bepaalt goed tegen vitesse...
Feyenoord wordt inderdaad geen 10-0 maar 2/3/4-0.
Vitesse ook,makkie.
We zijn kampioen!!!!!!
Tegen Feyenoord was de laatste keerquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar wanneer heb jij PSV voor het laatst 3 wedstrijden achter elkaar met gemak zien winnen? Of überhaupt één?
Met wel oa. Vitesse en Feyenoordquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Laatste reeks dat PSV 4 wedstrijden achter elkaar won in de ED:
27/10/2010 Vitesse-PSV 0-2 (0-1)
24/10/2010 PSV-Feyenoord 10-0 (2-0)
17/10/2010 Willem II-PSV 2-4 (2-3)
3/10/2010 PSV-VVV Venlo 3-0 (0-0)
Haha, altijd leuk die scorebord journalistiek, vooral als het er echt om begint te gaanquote:
Ja terwijl het echt helemaal niets zegtquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef KELDER het volgende:
[..]
Haha, altijd leuk die scorebord journalistiek, vooral als het er echt om begint te gaan
Nee,AZ hebben we ook met moeite gewonnen,you’r right...quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord was de laatste keer
Waarom dan Ajax ook niet gelijk verliezen?quote:Op woensdag 20 april 2011 03:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou mooi zijn als PSV wint, Twente verliest en Ajax gelijk zodat we tegen Vitesse kampioen kunnen worden
Niet officieël maar dat doelsaldo gaan ze nooit inhalen in de laatste 2 wedstrijden...(minimaal 10 goals verschil dan)
Tsja aan de andere kant hebben we het ook al een paar keer zelf uit handen gegeven. Ik ben er niet gerust op. Maar gezien het spel van de top 3 kan er niemand gerust zijn lijkt me.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel een goed gevoel dat we het in eigen hand hebben
Ben je erbij tegen Vitesse?quote:Op woensdag 20 april 2011 03:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou mooi zijn als PSV wint, Twente verliest en Ajax gelijk zodat we tegen Vitesse kampioen kunnen worden
Niet officieël maar dat doelsaldo gaan ze nooit inhalen in de laatste 2 wedstrijden...(minimaal 10 goals verschil dan)
'eigen hand' zegt niet zoveel. Het is zo wisselvallig bij alle 3 de titelkandidaten dat er geen pijl op te trekken is.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel een goed gevoel dat we het in eigen hand hebben
Ik had verwacht dat hij hoopte op Twente of Ajaxquote:Op woensdag 20 april 2011 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens laatst nog even met DaMarcus Beasley gesproken, hij volgt PSV nog op de voet en hoopt op het kampioenschap voor PSV
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat hij hoopte op Twente of Ajax
Immers is belangrijker voor Ado dan een hoop mensen denken, daarbij zijn ze bij Ado langzamerhand aan het opbranden en staan ze allemaal op omvallen. Dus het is te hopen dat Twente deze slechte vorm nog wel ff doortrekt, anders zie ik ze wel winnenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:39 schreef Einthovuh het volgende:
ADO uit wint Twente echt niet hoorDie spelen om Europees.
Ado,is verhoek dan wel terug?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Immers is belangrijker voor Ado dan een hoop mensen denken, daarbij zijn ze bij Ado langzamerhand aan het opbranden en staan ze allemaal op omvallen. Dus het is te hopen dat Twente deze slechte vorm nog wel ff doortrekt, anders zie ik ze wel winnen
Inderdaad, en Verhoek speelt gewoon weer hij had maar 1 wedstrijd schorsing door een 7de gele kaart.quote:
Hij was toch van: We gaan op JodenJacht!!!!!!???quote:Op woensdag 20 april 2011 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, en Verhoek speelt gewoon weer hij had maar 1 wedstrijd schorsing door een 7de gele kaart.
Dat was Immersquote:Op woensdag 20 april 2011 14:23 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Hij was toch van: We gaan op JodenJacht!!!!!!???
Scorebord of niet, PSV wint gewoon zelden 4 wedstrijden op rij, en dat is nu wél nodig om alles in eigen hand te houden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef KELDER het volgende:
[..]
Haha, altijd leuk die scorebord journalistiek, vooral als het er echt om begint te gaan
Historisch doen wij het altijd vrij matig in de Kuip. Verder hebben we dit seizoen al heel wat wedstrijden verloren die "wel te doen" waren dunkt mequote:
Dit PSV kan van iedereen verliezen en doet dat dan ook regelmatig.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:32 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Ksnap niet waarom iedereen doet van Fock,we moeten tegen Feyenoord.
Man,iedereen doet alsof we tegen Real moeten ofzo
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als we van Feyenoord winnen, dan mág het niet meer misgaan
Dan kan je je iig niet meer verschuilen nee, dan ben je gewoon favoriet.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als we van Feyenoord winnen, dan mág het niet meer misgaan
Btw zie Otman Bakkal,wat een goal,sjeezzzquote:Op woensdag 20 april 2011 15:44 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Komop man,als Feyenoord zo speelt dit weekeind,dan moeten we wel 4 a 5 doelpuntjes moeten meepikken,en zowiezo die 3 punten.
4 a 5 doelpuntjesquote:Op woensdag 20 april 2011 15:44 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Komop man,als Feyenoord zo speelt dit weekeind,dan moeten we wel 4 a 5 doelpuntjes moeten meepikken,en zowiezo die 3 punten.
In een wereld waar ik vergeet dat we reis missen..quote:Op woensdag 20 april 2011 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
4 a 5 doelpuntjes![]()
In wat voor wereld leef jij vraag ik me af?
Met alle respect voor Vitesse en Groningen, maar die moeten we toch kunnen pakkenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan kan je je iig niet meer verschuilen nee, dan ben je gewoon favoriet.
Ach, ook zonder de goals van Reis was het 7-0quote:Op woensdag 20 april 2011 15:49 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
In een wereld waar ik vergeet dat we reis missen..
De laatste keer dat we 5 keer scoorden in een uitwedstrijd:quote:Op woensdag 20 april 2011 15:49 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
In een wereld waar ik vergeet dat we reis missen..
Wat een stomme naam....quote:
Dat is niet zijn naam,ik weet niet of deze opmerking als serieuze of sarcastische opmerking was bedoeld,en nee ik ben niet autistischquote:
Zijn naam is btw iets van Backiurglüquote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Dat is niet zijn naam,ik weet niet of deze opmerking als serieuze of sarcastische opmerking was bedoeld,en nee ik ben niet autistisch
Pfff wat was Reis toch goedquote:Op woensdag 20 april 2011 15:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog even genieten...
Die opstelling van PSV ook
Keek net die tackle op Reis,Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen..quote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pfff wat was Reis toch goed
Hopelijk kan hij dalijk weer 100% goed zijn
van PSV.nlquote:Op woensdag 20 april 2011 13:53 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Iemand nog nieuws over Reis?
Ik heb alleen gehoord dat hij weer mocht revalideren in Brazilië.
quote:Jonathan Reis voor een maand naar Brazilië
18 april 2011 13:30
Jonathan Reis stapte afgelopen vrijdag in het vliegtuig naar Brazilië waar hij de komende maand verder gaat werken aan zijn herstel. De afgelopen weken werd hij intensief behandelt bij TopSupport in Eindhoven en één keer per week in Naarden. PSV TV zocht de Braziliaan op, vlak voor zijn vertrek naar Brazilië.
Een keer per week was Jonathan Reis in de praktijk van Tamminga bij Medicort.
Reis: Ik mis mijn familie een beetje
Het gaat iedere dag wat beter, verklaart Reis tussen zijn oefeningen door. Ik werk hard om zo snel mogelijk terug te keren. Ik heb altijd wel wat pijn, maar dat is normaal. In de loop van tijd moet dat minder worden. Er is geen dag rust en ik hoop een stuk sterker terug te komen. Ook clubarts Tjaarda Weber is tot nu toe tevreden: Het gaat eigenlijk heel goed met hem. In overleg met technische manager Marcel Brands en zijn zaakwaarnemer is besloten dat hij de komende maand in zijn geboorteland de revalidatie voort zal zetten. In de buurt van zijn familie, met name vrouw en kind. Ik mis mijn familie een beetje en ik heb daar ook een goede fysiotherapeut. Met die goede fysiotherapeut doelt Reis op Eduardo, voor PSV geen onbekende. Het is een all-round fysiotherapeut. Dat heeft als voordeel dat hij veel ervaring heeft met voetballers. Zo heeft hij bijvoorbeeld Alex behandeld en gaat hij ook naar Gomes toe. We hebben een mooie instructievideo gemaakt en vertrouwen er op dat ze daar mee uit de voeten kunnen, aldus Weber. Klik op onderstaande link voor de volledige reportage van PSV TV.
Madicort S&OC in Naarden is gespecialiseerd in (sport-)fysiotherapie.
LOLquote:Op woensdag 20 april 2011 15:44 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |